Σχεδόν όλοι έχουμε βιώσει μια σχέση,η οποία έφτασε στα όρια της φθοράς και ξαφνικά αντιμετώπιζε ο ένας τον άλλον περίεργα.Οι συμπεριφορές άλλαξαν,οι ιδιορρυθμίες που κάποτε λατρεύτηκαν έγιναν τα...θανάσιμα αμαρτήματα,τα προτερήματα έγιναν ελαττώματα και τελικά έφτασε η συνειδητοποίηση ότι αυτό που νομίζαμε ως μεγάλος έρωτας έχει ημερομηνία λήξης.
Αυτή η άχαρη περίοδος της απομάκρυνσης στιγματίζεται πάντα από «σημάδια»,τα οποία δίνει ο σύντροφος που ετοιμάζεται για τον «μαραθώνιο».Το ταίρι του όμως,μπορεί να μην επιθυμεί να τελειώσει η σχέση,να το παλεύει όσο μπορεί και να συναντάει απόρριψη.Αν θέλετε πραγματικά να μάθετε πώς αισθάνεται ο άλλος, ρωτήστε τον!Αν όμως φοβάστε ότι θα λάβετε την απάντηση που δεν επιθυμείτε,τότε διαβάστε τα «σημάδια» που δίνουν οι άνθρωποι όταν είναι σε διαδικασία...στρίβειν,ανάλογα με το ζώδιο τους και προετοιμαστείτε ψυχολογικά για την «τελευταία έξοδο»,όχι της Ρίτα Χέιγουορθ,αλλά του/της συντρόφου σας.
ΚΡΙΟΣ
Όταν ο Κριός είναι ερωτευμένος,μετριάζει την επιθετική συμπεριφορά του,είναι διασκεδαστικός,ευαίσθητος και είναι πάντα εκεί για εσάς.Το πάθος του δεν μπορεί να τον κρατήσει μακριά σας και θέλει να περνάει ατέλειωτες ώρες μαζί σας,να σας κάνει κομπλιμέντα και να σας απογειώνει.Όταν όμως ξενερώσει,το πρώτο που κάνει ενστικτωδώς την εμφάνιση του είναι ο θυμός του,αφού ο κυβερνήτης του Άρης,μετατρέπει τα πάντα σε μάχη.Όλα αυτά που στο παρελθόν σας συγχωρούσε,τώρα σάς τα χτυπάει με ανελέητο τρόπο και εσείς δεν αναγνωρίζετε τον άνθρωπο που έχετε απέναντί σας.Ο ένας καβγάς διαδέχεται τον άλλον και πάρα πολύ συχνά εξαφανίζεται ενώ είχατε κανονίσει να κάνετε κάτι μαζί.Είναι συνέχεια απασχολημένος με κάτι άλλο,προφασίζεται επαγγελματικές απαιτήσεις για να αποφεύγει τις κοινές εξόδους και σταματά να σας κυνηγά και να σας κάνει κομπλιμέντα!ΤΑΥΡΟΣ
Σίγουρα η σχέση με τον Ταύρο ήταν απολαυστική.Εξάλλου οι απολαύσεις είναι το δυνατό του σημείο.Όταν είναι ερωτευμένος είναι αισθαντικός,ερωτικός,δοτικός,ευγενικός,ειλικρινής και υπομονετικός.Στηρίζει όλες τις ανάγκες σας,ακούει με τις ώρες τις ανησυχίες σας και προσπαθεί πάντα να σας ηρεμεί.Όταν όμως του τελειώσει το συναίσθημα,ο σαρκασμός παίρνει τη θέση της ειλικρίνειας,γίνεται ανυπόμονος και δεν ασχολείται με εσάς και τα προβλήματα σας,που πλέον χαρακτηρίζονται ως ασήμαντα.Δεν θα μοιραστεί το επιδόρπιο του και πάνω από όλα σταματά να σας αγγίζει,όταν πριν το έκανε σε κάθε ευκαιρία.Πλέον η ερωτική σας ζωή θυμίζει...μοναστήρι και όσο για τα παχάκια σας,που λάτρευε όταν σας πρωτογνώρισε,πλέον έχουν άλλο όνομα...λέγονται κυτταρίτιδα!
KAMU SEDANG MEMBACA
Ζώδια
AcakΚριός: 21/03-20/04 Ταύρος: 21/04-20/05 Δίδυμος: 21/05-21/06 Καρκίνος: 22/06-22/07 Λέων: 23/07-23/08 Παρθένος: 24/08-22/09 Ζυγός: 23/09-22/10 Σκορπιός: 23/10-22/11 Τοξότης: 23/11-21/12 Αιγόκερως: 22/12-19/01 Υδροχόος:20/01-19/02 Ιχθύς: 20/02-20/03 Όλ...