Το ωροσκόπιο του 2019 για τη Χρονιά του Χοίρου,Κινέζικο ωροσκόπιο Νέας Χρονιάς 2019.Ετήσιες προβλέψεις για τα 12 Κινέζικα ζωδιακά σύμβολα.
Σύμφωνα με το Κινέζικο ωροσκόπιο,ο Χοίρος είναι το ζώο-σύμβολο του 2019.H Γη είναι το κύριο Κινέζικο ζωδιακό στοιχείο καθ' όλη τη χρονιά.Η ημερομηνία για την Νέα Κινέζικη Χρονιά 2019 είναι η 5η Φεβρουαρίου 2019.
Κινέζικο Ωροσκόπιο 2019:Η Χρονιά του Γήινου Χοίρου 2019
Το 2019,τα 12 Κινέζικα ζώδια του σεληνιακού ημερολογίου μπορούν να προσδοκούν να περάσουν μια χαρούμενη χρονιά.Η ατμόσφαιρα είναι γιορτινή και διασκορπίζεται χαλάρωση.Είναι σημαντικό,ωστόσο,να μην είσαι απαθής από τις υποσχέσεις αυτού του χαρμόσυνου και υποσχόμενου αέρα.Σε προσωπικό επίπεδο,οι καλά μελετημένες πράξεις θα βραβευτούν πολύ περισσότερο από τη λήψη ρίσκου κατά τη διάρκεια της Χρονιάς του Χοίρου 2019.
Με το αίσθημα της αφθονίας και της φωτεινότητας,που βασιλεύει κατά τη διάρκεια της Χρονιάς του Γήινου Χοίρου 2019,είναι πιθανή μια έλλειψη προσοχής στη διαχείριση του προϋπολογισμού σου.Ή ακόμα και το χάσιμο χρημάτων.Ωστόσο,η κυρίαρχη παρουσία του στοιχείου της Γης κάτω από την πόλωση του Yin,το οποίο είναι το κύριο Κινέζικο στοιχείο της Κινέζικης Σεληνιακής Χρονιάς 2019.Έχει ως αποτέλεσμα τη σταθεροποίηση και διόρθωση των συχνά χαρούμενων και επιφανειακών μακροχρόνια ενεργειών,που είναι συγκεκριμένες σε μια Χρονιά του Χοίρου.
ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2019: ΤΕΛΟΣ ΕΝΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗΣ
Η ανεμελιά της χρονιάς του Γήινου Χοίρου 2019,μιας και συμβολίζει το τέλος μιας ολοκληρωμένης περιστροφής του κύκλου των δώδεκα συμβόλων του Κινέζικου ζωδιακού.Αποτελεί επίσης ένα σημάδι για να κάνεις ένα διάλειμμα,που δικαίως αξίζεις.Για όλους μας η ευκαιρία να αναλύσουμε τα προηγούμενα χρόνια.Με σκοπό να είμαστε έτοιμοι να προβάλουμε τους εαυτούς μας πιο ειλικρινά στον καινούργιο κύκλο.Που αρχίζει την επόμενη χρονιά,με τη Χρονιά του Μεταλλικού Αρουραίου το 2020.
Στο τέλος αυτού του Κινέζικου ημερολογιακού κύκλου,έρχεται η ώρα να συλλογιστούμε τα τελευταία 11 χρόνια.Είναι μια περίοδος χαράς και χαλάρωσης,η καλοσύνη του ζωδίου του Χοίρου γίνεται αισθητή σε πολλούς τομείς καθ' όλη τη διάρκεια του 2019.Όλες οι καλές προθέσεις και τα κίνητρα ανανεώνονται και ενδυναμώνονται.
ΓΗΙΝΟΣ ΧΟΙΡΟΣ: ΕΠΙΡΡΟΗ ΣΤΑ 12 ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΖΩΔΙΑ ΤΟ 2019
Η προσωπικότητα του Γήινου Χοίρου εμποτίζει με τη διάθεσή του συγκεκριμένες ενέργειες της Κινέζικης Νέας Χρονιάς 2019 και της Χρονιάς του Χοίρου 2019:πιο λογικός και πιο ρωμαλέος από τους ομοίους του,ο Γήινος Χοίρος καταφέρνει να κάνει τα σχέδιά του πραγματικότητα χάρη στη στρατηγική οπτική του και τις επιχειρηματικές του δεξιότητες. Χαρούμενος και υπεύθυνος,υπερβολικά δεμένος με την οικογένειά του,ο Χοίρος δεν υπολογίζει το χρόνο ή την ενέργειά του, όταν πρόκειται να θρέψει και να προστατεύσει την οικογένειά του.
ESTÁS LEYENDO
Ζώδια
De TodoΚριός: 21/03-20/04 Ταύρος: 21/04-20/05 Δίδυμος: 21/05-21/06 Καρκίνος: 22/06-22/07 Λέων: 23/07-23/08 Παρθένος: 24/08-22/09 Ζυγός: 23/09-22/10 Σκορπιός: 23/10-22/11 Τοξότης: 23/11-21/12 Αιγόκερως: 22/12-19/01 Υδροχόος:20/01-19/02 Ιχθύς: 20/02-20/03 Όλ...