Κινέζικη αστρολογία

10 1 0
                                    

Η Κινέζικη Αστρολογία είναι βασισμένη στις παραδόσεις του πανάρχαιου πολιτισμού των Κινέζων και αποτελείται από την ύπαρξη 12 ζωδίων που αντιπροσωπεύουν την πορεία και την εξέλιξη της ζωής.Κάθε ζώδιο στο κινέζικο Ωροσκόπιο αναπαριστά ένα ζώο το οποίο συμβολίζει τον τρόπο ζωής,τις ανησυχίες,τα ταλέντα,την ψυχοσύνθεση αλλά και την πορεία ζωής του ατόμου.

Άλογο 15/02/1942 – 04/02/1943 , 03/02/1954 – 23/01/1955 , 21/01/1966 – 08/02/1967 , 07/02/1978 – 27/01/1979 27/01/1990 – 14/02/1991 12/02/2002 – 31/01/2003 31/01/2014 – 18/02/2015 

Σύμφωνα με την Κινέζικη Αστρολογία,ανήκοντας στο ζώδιο του Αλόγου είσαι ένα άτομο εξωστρεφές,κοινωνικό,ανεξάρτητο αλλά με εγωιστική συμπεριφορά.Είσαι αξιοθαύμαστος για την εργατικότητα σου,την φιλοδοξία σου και τη φιλική και επικοινωνιακή σου διάθεση.Η τυχερή σου εποχή είναι το Καλοκαίρι,ο ιδανικός σου μήνας είναι ο Ιούνιος.

Χαρακτηριστικά: Ελεύθερο,ενεργητικό,ανεξάρτητο και ανυπόμονο.

Το πιο περήφανο,τίμιο,ενθουσιώδες και αισιόδοξο ζώο του Κινέζικου ζωδιακού δεν υποχωρεί μπροστά σε εμπόδια και σκληρή δουλειά,αλλά επιτυγχάνει πάντα τον στόχο του με επιμονή και πολύ κόπο.Δεν ικανοποιείται εύκολα με τα επιτεύγματα του και μονίμως προσπαθεί να κάνει περισσότερα,εξαντλώντας μερικές φορές τις δυνάμεις του.Όσοι δεν το γνωρίζουν καλά μπορεί να πιστεύουν ότι η επιτυχία του οφείλεται καθαρά στον παράγοντα τύχη,ενώ στην πραγματικότητα είναι αποτέλεσμα πολλών και αγωνιωδών προσπαθειών.Τίποτε δεν χαλάει την αυτοπεποίθηση και την πίστη που έχει σ' αυτό που κάνει και ποτέ δεν θα το ακούσετε να γκρινιάζει και να βαρυγκωμά για τις υποχρεώσεις του.Η μεγαλύτερη αγάπη του είναι η ελευθερία και η ανεξαρτησία και σπάνια κάνει σχέσεις μόνο και μόνο για να μην αισθάνεται μοναξιά.

Οι άνδρες που εκπροσωπούν το ζώδιο του Αλόγου έχουν αστείρευτη ενέργεια,είναι αποφασιστικοί και δεν διστάζουν να κυνηγήσουν τις ευκαιρίες που τους παρουσιάζονται.Έχουν ισχυρή αίσθηση της δικαιοσύνης,δεν ανέχονται παρατυπίες και «αμαρτωλές» συμπεριφορές και στέκονται δίπλα στους αδύναμους.Είναι γενναιόδωροι και ξοδεύουν τα χρήματα τους χωρίς δεύτερη σκέψη,αν θέλουν να ευχαριστήσουν τους φίλους και τους αγαπημένους τους.

Οι γυναίκες Άλογα είναι κομψές,όμορφες και τους αρέσει να βγαίνουν έξω και να διασκεδάζουν.Είναι λάτρεις της φύσης και θέλουν να κάνουν ταξίδια.Είναι ανεξάρτητες,έχουν τον δικό τους τρόπο ζωής,αλλά μερικές φορές δεν τους είναι εύκολο να βρουν τη χρυσή τομή ανάμεσα στην καριέρα και την οικογένειά τους.

ΖώδιαWhere stories live. Discover now