Πιθανόν θα ξέρεις ότι στην Αστρολογία το κάθε ζώδιο υπάγεται σε ένα από τα τέσσερα φυσικά στοιχεία: τη Φωτιά,τη Γη,τον Αέρα και το Νερό.Αυτό δεν είναι απλός φιλοσοφικός συμβολισμός,αλλά έχει και μια πρακτική ερμηνεία.Το στοιχείο του κάθε ζωδίου περιγράφει σημαντικές πλευρές της προσωπικότητάς του,κοινές με των άλλων δύο ζωδίων,τα οποία έχουν το ίδιο στοιχείο.Δείχνει τον τρόπο που λειτουργούν μέσα στην καθημερινότητα,κάτι που διευκολύνει ή δυσκολεύει τις σχέσεις τους με τους άλλους.
Έτσι, αν εσύ και το ταίρι σου έχετε το ίδιο στοιχείο,θα είναι πιο εύκολο να καταλάβετε και να γνωρίσετε ο ένας τον άλλον.Αν πάλι ανήκετε σε διαφορετικά στοιχεία,θα χρειαστεί να διανύσετε μεγαλύτερη διαδρομή ώστε να βρείτε το κοινό σας σημείο συνάντησης,αλλά και θα συμπληρώνετε καλύτερα ο ένας τις ελλείψεις του άλλου.
Να λοιπόν τι χαρακτηριστικά έχουν τα ζώδια ανάλογα με την «ομάδα» του στοιχείου τους και πώς συνδυάζονται μεταξύ τους.
Για ποιά ζώδια ταιριάζουν, δείτε λεπτομερείς πληροφορίες στο ΖΩΔΙΑ ΣΧΕΣΕΙΣ.Για την προσωπική σχέση σας,συμβουλευτείτε την ΣΥΝΑΣΤΡΙΑ.
Τα ζώδια της Φωτιάς: Κριός,Λέων, Τοξότης
Η έννοια-κλειδί για τα ζώδια της Φωτιάς είναι η ενστικτώδης διαίσθηση.Τα χαρακτηριστικά της τριάδας της Φωτιάς είναι η δύναμη,η ζωντάνια,η κίνηση,η έντονη εκδήλωση των συναισθημάτων,η απουσία αυτοκριτικής,συχνά και αυτοελέγχου,το τονισμένο Εγώ,η αίσθηση της προσωπικής ελευθερίας, που μπορεί να γίνει ακόμα και αυταρχισμός προς τους άλλους. Επίσης,η οργή,η επιθετικότητα και η βία,αλλά και το θάρρος..
Τα ζώδια της Φωτιάς,λοιπόν,είναι γεμάτα πάθος και σιγουριά για τον εαυτό τους.Οι δυναμικές προσωπικότητες και ο μεταδοτικός ενθουσιασμός τους για ζωή,εμπνέουν τους πάντες γύρω τους.Γι’ αυτό άλλωστε και οι άνθρωποι μαγνητίζονται από τα μέλη αυτής της τριάδας.Όταν η Φωτιά εκφράζεται με μέτρο,οι εκπρόσωποί της είναι οι παθιασμένοι εραστές και οι γεμάτοι ζωντάνια φίλοι,που η ζωή μαζί τους δεν είναι ποτέ βαρετή.Όμως,η υπερβολική έκφραση της Φωτιάς μπορεί εύκολα να μεταστραφεί σε επιθετικότητα,καθώς τα ζώδια αυτά «ανάβουν» εύκολα,με την κακή έννοια.Και όταν η φωτιά αρχίζει να λυσσομανά,γρήγορα θα φάει τα πάντα στο δρόμο της…
Στον Κριό η Φωτιά δημιουργεί και μεταμορφώνει,εμπεριέχοντας τις δυνάμεις όλων των υπόλοιπων ζωδίων.Στον Λέοντα εκδηλώνεται σαν θέληση.Εξυψώνει το εγώ και τον ατομισμό.Στον Τοξότη εκφράζεται σαν ανάγκη για ερμηνεία της ύπαρξης και ασίγαστη δίψα για εξερευνήσεις.
BẠN ĐANG ĐỌC
Ζώδια
Ngẫu nhiênΚριός: 21/03-20/04 Ταύρος: 21/04-20/05 Δίδυμος: 21/05-21/06 Καρκίνος: 22/06-22/07 Λέων: 23/07-23/08 Παρθένος: 24/08-22/09 Ζυγός: 23/09-22/10 Σκορπιός: 23/10-22/11 Τοξότης: 23/11-21/12 Αιγόκερως: 22/12-19/01 Υδροχόος:20/01-19/02 Ιχθύς: 20/02-20/03 Όλ...