Αν ο ωροσκόπος σου είναι στον Σκορπιό
Θα προσελκύσεις και θα προτιμήσεις ένα σύντροφο,ο οποίος είναι πολύ σεξουαλικός.Η καλή εμφάνιση μετράει πολύ για σένα και μπορεί να αποκλείσεις ένα άτομο από τη ζωή σου,που δεν είναι τόσο ελκυστικό.Εκτός από μια αισθησιακή εμφάνιση,επιθυμείς να είναι σε καλή κατάσταση υγείας.Επιθυμείς ένα σύντροφο,πρακτικό και με οικονομική άνεση.Το να είναι τα οικονομικά του σε καλή κατάσταση ή τουλάχιστον άνω του μετρίου,είναι ένα μεγάλο συν για σένα.Έχεις μια ευχάριστη διάθεση και δημιουργείς ένα αισθησιακό κλίμα στις σχέσεις σου.Ελέγχεσαι ή επηρεάζεσαι,από το σύντροφό σου.Συχνά,ο γάμος σου αποφέρει υλικά οφέλη.Είσαι πιστός,αλλά ζηλιάρης.Συντηρητικός και πολύ επιλεκτικός,στην επιλογή ενός συντρόφου.Μόλις παντρευτείς,ο γάμος σου συνήθως είναι σταθερός,αν και μερικές φορές θυελλώδης.Υπάρχει πολύ πείσμα,τόσο σε σένα,όσο και στο σύντροφό σου.Ψάχνεις για ένα σύζυγο που να εκφράζει τις ιδιότητες,του Ταύρου.Χαλαρός ως ένα σημείο,αλλά σταθερός και μερικές φορές πεισματάρης Ο γάμος γίνεται από αγάπη,αλλά μερικές υλικές πολυτέλειες,θα βοηθήσουν να γίνει η ένωση με επιτυχία.
Να είσαι δύσπιστος,όσον αφορά εκείνους που πρεσβεύουν τον πλούτο και δεν μπορούν πραγματικά να το τεκμηριώσουν ή αυτούς που υπόσχονται πράγματα που ποτέ δε θα δώσουν.Να είσαι ιδιαίτερα καχύποπτος με οποιονδήποτε ο οποίος,έχει υπερβολική εμμονή με την προσωπική σεξουαλική του ικανοποίηση και τη θεωρεί ότι παίζει πρωταρχικό ρόλο στη σχέση,βάζοντας στην άκρη άλλα ζητήματα εξίσου σημαντικά,για μια επιτυχημένη ένωση.Μια παρατεταμένη χρονική περίοδος φλερτ,θα σου δώσει το χρόνο να δεις κάποια αρνητικά σημάδια,τα οποία παρεμπιπτόντως,δεν πρόκειται ποτέ να αλλάξουν.
Αν ο ωροσκόπος σου είναι στον Τοξότη
Μια χαρούμενη και νεανική συμπεριφορά,είναι σημαντική κατά την επιλογή του συντρόφου σου.Επιθυμείς ένα σύντροφο,ο οποίος να είναι έξυπνος και επικοινωνιακός.Η ψυχική και εγκεφαλική επαφή είναι απαραίτητη για έναν καλό γάμο.Το καλό σεξ είναι σημαντικό για σένα,αλλά δε θα απολαύσεις πραγματικά μια σχέση,εάν δεν μπορείς να διασκεδάσεις και να κάνεις εγκεφαλικά παιχνίδια.Θα εκτιμούσες ένα σύντροφο,ο οποίος να είναι ευέλικτος και ευπροσάρμοστος,καθώς και ταλαντούχος σε ένα ευρύ φάσμα θεμάτων.Θέλεις κάποιον που μπορεί να συζητήσει για την πολιτική,αλλά και που θα μπορεί να επιδιορθώσει και την πρίζα.Θέλεις να ελαχιστοποιήσεις τυχόν διαφορές που θα μπορούσαν να σε κρατήσουν χώρια από τον σύντροφό σου και προσπαθείς να επικοινωνείς.Ο ιδανικός σύντροφος για σένα πρέπει να είναι χαρούμενος,να έχει ετοιμότητα πνεύματος,επιχειρήματα και να είναι πάντα διασκεδαστικός.Έχεις ανάγκη,για ευελιξία και ποικιλομορφία στις σχέσεις σου.Πρέπει να έχεις ένα σύντροφο,ο οποίος να είναι ευφυής και να μοιράζεται τα ενδιαφέροντά σου.Ο γάμος σου γίνεται καλύτερος,όταν ο σύντροφός σου δεν είναι τόσο εκδηλωτικός και απαιτητικός.Η νευρικότητα προκαλεί περιόδους ευερεθιστότητας στη σχέση σου,αλλά αυτές οι περίοδοι συνήθως περνούν γρήγορα.Ο σύντροφός σου θα πρέπει να είναι ενεργητικός και γεμάτος ιδέες,απασχολημένος αρκετά στη ζωή του για να αφήσει και σε σένα,το χώρο και το χρόνο που χρειάζεσαι.
YOU ARE READING
Ζώδια
RandomΚριός: 21/03-20/04 Ταύρος: 21/04-20/05 Δίδυμος: 21/05-21/06 Καρκίνος: 22/06-22/07 Λέων: 23/07-23/08 Παρθένος: 24/08-22/09 Ζυγός: 23/09-22/10 Σκορπιός: 23/10-22/11 Τοξότης: 23/11-21/12 Αιγόκερως: 22/12-19/01 Υδροχόος:20/01-19/02 Ιχθύς: 20/02-20/03 Όλ...