Το να προσπαθήσετε να τραβήξετε την προσοχή κάποιου που σας ελκύει μπορεί να είναι πραγματικά δύσκολο,ειδικά αν πρέπει να «αγωνιστείτε» για να σας παρατηρήσει σε σχέση με κάποιον άλλο που μπορεί να τον ενδιαφέρει.
Είτε θέλετε απλά να βγείτε μαζί του είτε τον θέλετε για σοβαρή σχέση,το να του δείξετε ότι είστε αυτή που αναζητά(χωρίς βέβαια να φαίνεστε απελπισμένη),είναι μια δύσκολη διαδικασία.
Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να θέλεις να βγεις ραντεβού με έναν άντρα και στο να θέλεις να σε επιλέξει αντί για κάποια άλλη,για την οποία μπορεί να ενδιαφέρεται.Πώς θα τον πείσεις να κοιτάξει εσένα και όχι την άλλη;Μπορεί να είναι δύσκολο,αλλά όχι ακατόρθωτο.
Σκεφτείτε το εξής:Θα προτιμούσατε να βγαίνατε με κάποιον που να θέλει πραγματικά να σας γνωρίσει ή κάποιον που να προσπαθήσει να σας εντυπωσιάσει με τον χαρακτήρα του;Θα θέλατε κάποιον που να ενδιαφέρεται πραγματικά για εσάς κι όχι απλά να είστε σε σχέση με κάποιον.Τι κάνετε λοιπόν σε αυτή την περίπτωση;Χρησιμοποιείτε την αστρολογία.
Γνωρίζοντας το ζώδιό του είναι το πρώτο βήμα προς όφελός σας.ΑΝ για παράδειγμα,είναι Κριός,πιθανότατα ψάχνει κάποιον με τον οποίο να μπορεί να έχει περιπέτειες.Εάν είναι Παρθένος,ίσως να προσελκύετε περισσότερο από έξυπνα άτομα.
Κάθε ζώδιο έχει τα δικά του χαρακτηριστικά γνωρίσματα και προτιμήσεις όταν πρόκειται για την αναζήτηση συντρόφου,και μπορείτε να επωφεληθείτε αν γνωρίζετε πώς να τον προσελκύσετε.
Κριός(21 Μαρτίου–19 Απριλίου)
Ο Κριός είναι ένας παθιασμένος τύπος και θέλει το άτομο με το οποίο βγαίνει να είναι εξίσου παθιασμένος και «μέσα» στα πράγματα όπως κι αυτός.Ο Κριός δεν θα γυρίσει ποτέ να σας κοιτάξει αν είστε αδιάφοροι.
Αν δεν πηδήξετε από τη χαρά σας όταν σας πει ότι έχει κανονίσει να περάσετε ένα Σαββατοκύριακο μακριά ή του λέτε πως δεν σας ενδιαφέρει τι θα κάνετε το βράδυ της Παρασκευής,τότε πιθανότατα θα βρει κάποιον άλλον που να ενδιαφέρεται.
Εάν θέλετε να επιλέξει εσάς αντί για κάποιον άλλον για τον οποίο μπορεί να ενδιαφέρεται,δείξτε ενθουσιασμένοι!Ξεκινήστε,για παράδειγμα,μια «μάχη» με φαγητό την ώρα που ετοιμάζετε μαζί το δείπνο,φιλήστε τον παθιασμένα όταν είστε έξω,δείξτε ενθουσιασμένοι για κάτι αντί να το κρατάτε μέσα σας επειδή μπορεί να ανησυχείτε τι θα σκεφτεί για εσάς.
YOU ARE READING
Ζώδια
RandomΚριός: 21/03-20/04 Ταύρος: 21/04-20/05 Δίδυμος: 21/05-21/06 Καρκίνος: 22/06-22/07 Λέων: 23/07-23/08 Παρθένος: 24/08-22/09 Ζυγός: 23/09-22/10 Σκορπιός: 23/10-22/11 Τοξότης: 23/11-21/12 Αιγόκερως: 22/12-19/01 Υδροχόος:20/01-19/02 Ιχθύς: 20/02-20/03 Όλ...