Τι πρέπει να ξέρεις για τον έρωτα,ανάλογα με το ζώδιό σου(και με επιστημονική απόδειξη)!
Τα ζώδια,ο έρωτας και τι λέει η...επιστήμη!
Η αγάπη είναι γλυκιά,αλλά και οδυνηρή μερικές φορές.Μας κάνει να νιώθουμε πως όλη μας η ζωή είναι κενή χωρίς αυτήν.Μας ανεβάζει στα ουράνια και μας ρίχνει στην άβυσσο.Ο έρωτας κάνει τον κόσμο να γυρίζει.Σύμφωνα με κάποια μελέτη του Χάρβαρντ,που διάρκεσε 75 ολόκληρα χρόνια,οι περισσότεροι απ' όσους ρωτήθηκαν αποκάλυψαν με βάση τις εμπειρίες τους μιας ολόκληρης ζωής,ότι η ευτυχία και η αίσθηση της ολοκλήρωσης που επιδίωκαν όλα αυτά τα χρόνια,περιστρεφόταν γύρω από τον έρωτα ή απλώς την αναζήτησή του.Και πραγματικά,ελάχιστες είναι οι εξαιρέσεις των ανθρώπων που δεν θεωρούν την ερωτική αγάπη πολύτιμη και δεν πονούν με την απώλειά της.Άλλωστε,όπως είπε και ένας σοφός,«αν δεν πληγώθηκες ποτέ,είσαι είτε πολύ τυχερός είτε πολύ μόνος».
Η επιστήμη έχει να μας πει διάφορες αλήθειες σχετικά με αυτό το συναίσθημα που κινεί όλο το ανθρώπινο σύμπαν.Και μερικές από αυτές μπορούν να φανούν πολύ χρήσιμες ειδικά στο κάθε ζώδιο,που όπως ξέρουμε έχει τον δικό του τρόπο να αγαπά.Ας τις δούμε λοιπόν.Και να θυμάσαι πως,πέρα από το δικό σου ζώδιο,μπορείς να διαβάσεις και όσα αναφέρονται στο ζώδιο του ωροσκόπου,της Αφροδίτης,της Σελήνης και του Άρη σου,μια και όλα τους συνδέονται με το πώς βιώνεις τον έρωτα.
ΚΡΙΟΣ
Η αίσθηση πως χορεύουν πεταλούδες στο στομάχι σου,όταν ερωτεύεσαι δεν είναι απλώς ιδέα σου.Ούτε οφείλεται στον ασυγκράτητο και συχνά νευρικό χαρακτήρα σου,που όταν του...γυαλίσει ένα πρόσωπο,θέλει να ορμήσει στην κατάκτησή του εδώ και τώρα.Σωματικά,αυτό προκαλείται από την έκκριση της αδρεναλίνης,που συνδέεται με την ενστικτώδη αντίδραση της «μάχης ή φυγής».(Στη δική σου περίπτωση,μάλλον το πρώτο).Ο έρωτας τρελαίνει τις ορμόνες.Και η αδρεναλίνη,που εσύ την έχεις άφθονη και σε πρώτη ζήτηση,σε τροφοδοτεί με την απαραίτητη ενέργεια και σου δίνει φόρα για να προχωρήσεις στα περαιτέρω.Όσο για τις πεταλούδες στο στομάχι,είναι απλώς μια παρενέργεια.ΤΑΥΡΟΣ
Ο άνθρωπος μπορεί να ερωτευτεί με ένα βλέμμα.Και δεν θέλει παραπάνω από τέσσερα λεπτά συνομιλίας με κάποιον,για να αποφασίσει αν αυτό το πρόσωπο τον ελκύει ή όχι.Γι' αυτό,φίλε Ταύρε,ίσως εσύ να νομίζεις πως χρειάζεσαι να πάρεις τον χρόνο σου για να καταλάβεις,αλλά η καρδιά σου έχει ήδη κάνει την επιλογή.Στα πρώτα τέσσερα λεπτά η γλώσσα του σώματος,ο τόνος της φωνής και τα βλέμματα έχουν κινητοποιήσει τον μηχανισμό του έρωτα.Και ναι,μπορείς με τη ματιά να...κεραυνοβοληθείς.Επιστημονικά αυτό εξηγείται με την έκκριση της χημικής ουσίας φαινυλαιθυλαμίνης,που σας κάνει και τους δυο απόλυτα προδιατεθειμένους να χτυπηθείτε από τα βέλη του Έρωτα.
YOU ARE READING
Ζώδια
RandomΚριός: 21/03-20/04 Ταύρος: 21/04-20/05 Δίδυμος: 21/05-21/06 Καρκίνος: 22/06-22/07 Λέων: 23/07-23/08 Παρθένος: 24/08-22/09 Ζυγός: 23/09-22/10 Σκορπιός: 23/10-22/11 Τοξότης: 23/11-21/12 Αιγόκερως: 22/12-19/01 Υδροχόος:20/01-19/02 Ιχθύς: 20/02-20/03 Όλ...