O Εθισμός,η προσκόλληση,είναι ένα από τα πέντε τοξικά δηλητήρια κατά τη βουδιστική φιλοσοφία.Είναι αυτό το αίσθημα που θέλει να μας καθηλώνει,να μας κατεβάζει σε κατώτερα πεδία ύπαρξης,αφού όλα τα κέντρα είναι εγκλωβισμένα σε μία κατάσταση και μπορεί να χρειαστεί να δώσουμε σκληρή μάχη με τον εαυτό μας,προκειμένου να μπορέσουμε να νικήσουμε την όποια εξάρτηση,είτε αυτή είναι σωματική,είτε συναισθηματική.Το στερητικό σύνδρομο,και στις δύο περιπτώσεις,μπορεί να γίνει τόσο ισχυρό,στην περίπτωση που ο χρόνος συνωμοτήσει θετικά,ώστε να καθυποτάξει τον άνθρωπο στην όποια ουσία.
Πόσο ισχυρός είναι ο εθισμός;
Μία από τις πιο ισχυρές ουσίες είναι αυτή που παράγει ο έρωτας.Αυτό βέβαια θα εξαρτηθεί και από το ποσοστό ανάγκης του ατόμου,προκειμένου να μπορέσει να καλύψει τα όποια κενά υπάρχουν στην ψυχολογία του.Κάποιοι,έχοντας περάσει από ανάλογες εμπειρίες,μπαίνουν με άμυνες στο παιχνίδι του έρωτα,προστατεύοντας,όσο αυτό είναι δυνατόν,τον εαυτό τους από τις συνέπειες του εθισμού.Κάποιοι άλλοι όμως αφήνονται στη δίνη του έρωτα να τους παρασύρει και να τους εμπλέξει σε μία κατάσταση τέτοια,ώστε να μην είναι σε θέση να αναγνωρίζουν τον εαυτό τους,πέρα από το αντικείμενο του πόθου τους.
Ποιος πλανήτης καθορίζει αν θα εθιστεί ένα άτομο;
Στον αστρολογικό χάρτη,ο Ποσειδώνας είναι ο κατεξοχήν πλανήτης που καθιστά ευάλωτο και ανίσχυρο το άτομο απέναντι στους εθισμούς και ακολουθεί ο Πλούτωνας,που θα ωθήσει το άτομο στην προσκόλληση και την εμμονή,κάνοντας βέβαια και οι δύο όψεις με προσωπικούς πλανήτες,κυρίως με Αφροδίτη και Άρη.Τα ζώδια του νερού,επίσης,είναι αυτά που διαθέτουν μεγαλύτερη ευκολία,όσον αφορά την εξάρτηση,και βέβαια ο Πέμπτος οίκος,μέσα από τον οποίο παίρνουμε τις πληροφορίες,όσον αφορά τον τρόπο που το άτομο διαχειρίζεται την ερωτική του ζωή.Μπορούμε όμως να πάρουμε πληροφορίες έστω απλά και μόνο από το ζώδιο,έτσι ώστε να έχουμε μία πρώτη γεύση για το πόσο εύκολα μπορεί να εθιστεί ερωτικά και το πιο σημαντικό πόσο δύσκολα μπορεί να απεξαρτηθεί από αυτό το αρχέγονο συστατικό που ονομάζεται Έρωτας.
ΚΡΙΟΣ
Ο Κριός είναι η φλόγα που θα ανάψει κατευθείαν και θα συμπαρασύρει ό,τι βρεθεί στο πέρασμά του.Αδιάφορος για τις όποιες συνέπειες,μπαίνει στο ερωτικό παιχνίδι και εκφράζει το πάθος του.Σίγουρα όμως,δεν ανήκει στην κατηγορία εκείνη,όπου ο ίδιος θα εμπλακεί σε τέτοιο βαθμό,ώστε να προσκολληθεί σε μία κατάσταση,στην περίπτωση που καταλάβει ότι δεν τον οδηγεί πουθενά.Ξέρει όμως να παίρνει αυτό που θέλει,όπως επίσης και να δίνει αυτό που ο/η σύντροφός του έχει ανάγκη.Τον βοηθά ο τρόπος που στην αρχή μπαίνει στη σχέση.Καίει γρήγορα τα συναισθήματα και το πάθος.Όπως επίσης,και στην περίπτωση που πέσει θύμα απόρριψης,ο χρόνος της απεξάρτησης δε θα κρατήσει πολύ.Εύκολα σχετικά θα ξαναβρεθεί στην πρότερη του θέση,αυτήν του κυνηγού,κρατώντας όμως τις καλύτερες αναμνήσεις,χωρίς όμως να έχει καμία διάθεση να διατηρήσει την όποια επαφή.Για τον Κριό δεν υπάρχει πρώην.Υπάρχει μόνο ο/η επόμενος-η.
YOU ARE READING
Ζώδια
RandomΚριός: 21/03-20/04 Ταύρος: 21/04-20/05 Δίδυμος: 21/05-21/06 Καρκίνος: 22/06-22/07 Λέων: 23/07-23/08 Παρθένος: 24/08-22/09 Ζυγός: 23/09-22/10 Σκορπιός: 23/10-22/11 Τοξότης: 23/11-21/12 Αιγόκερως: 22/12-19/01 Υδροχόος:20/01-19/02 Ιχθύς: 20/02-20/03 Όλ...