Εάν έχετε κουραστεί να περιμένετε τον έρωτα της ζωής σας να βρει αυτός ΕΣΑΣ,τότε ίσως πρέπει να κάνετε κάτι γι 'αυτό.
Αλλά πρώτα,το μεγάλο ερώτημα:Πού πρέπει να ψάξετε για αγάπη;Πού τελικά θα συναντήσετε τον έρωτα της ζωής σας;
Θα πρέπει να πάτε σε ένα μπαρ με ζωντανή μουσική και να πιείτε τα ωραία σας cocktail;
Θα πρέπει να πάτε σε μια συναυλία και να παρακολουθήσετε το αγαπημένο σας συγκρότημα;
Θα πρέπει να βγείτε για χαλαρό ποτό με τους συναδέλφους σας;Πρέπει να πάτε σε μια καφετέρια και να βρείτε τον πιο χαριτωμένο τύπο που διαβάζει το βιβλίο του;
Η απάντηση είναι:Εξαρτάται.Το που πηγαίνετε και τι αποφασίζετε να κάνετε για να βρείτε τον έρωτα της ζωής σας μετράει.
Ρωτήστε τον εαυτό σας:Τι είδους άτομο είμαι;
Όταν συναντάς ένα ζευγάρι ή ακούσεις από μια φίλη ότι είναι σε μια νέα σχέση,μία από τις πρώτες ερωτήσεις που ακούσεις πάντα είναι:"Πού γνωριστήκατε;"
Κάθε ζώδιο είναι διαφορετικό,διαβάστε για να μάθετε πού θα πρέπει να βγαίνετε περισσότερο!
Κριός(21 Μαρτίου–19 Απριλίου)
Ο Κριός είναι γρήγορος και ανταγωνιστικός στο πνεύμα.Αγαπά φυσικές προκλήσεις και χρειάζεται έναν άντρα που μπορεί να συμβαδίσει μαζί της.Δεν υπάρχει τίποτα που να μισεί περισσότερο από έναν σύντροφο που δεν είναι τόσο δυναμικός όσο είναι.
Ένα γυμναστήριο είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να γνωρίσει μια Κριός τον έρωτα της ζωής της.Οι άντρες εκεί αγαπάνε την σωματική δραστηριότητα.Με έναν αθλητή,ο Κριός θα έχει έναν διασκεδαστικό και φλογερό ανταγωνισμό που οδηγεί σε μια σχέση.
Ταύρος(20 Απριλίου–20 Μαΐου)
Για μια Ταύρο όλα είναι σχετικά με τις αισθήσεις.Η ίδια είναι εξαιρετικά αισθησιακή και η πιο έντονη αίσθηση της είναι η γεύση.Ένα εστιατόριο είναι ένα ιδανικό μέρος για να βρει την αγάπη.Της αρέσει να πηγαίνει σε μοναδικά και διασκεδαστικά μέρη και το ενδιαφέρον της για εκλεκτική τροφή θα χρησιμεύσει ως σημείο συνομιλίας με τον πιθανό σύντροφο της.
Έχοντας κάποιον για τον οποίο μπορεί να μαγειρέψει είναι και ένα συν για την ίδια.
Δίδυμοι(21 Μαΐου–20 Ιουνίου)
Μια γυναίκα Δίδυμος είναι μια γυναίκα πολλών χρωμάτων,έχει όλα τα διαφορετικά είδη χαρακτηριστικών και μπορεί να είναι λίγο συντριπτική όταν προσπαθεί να βρει έναν σύντροφο.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ζώδια
DiversosΚριός: 21/03-20/04 Ταύρος: 21/04-20/05 Δίδυμος: 21/05-21/06 Καρκίνος: 22/06-22/07 Λέων: 23/07-23/08 Παρθένος: 24/08-22/09 Ζυγός: 23/09-22/10 Σκορπιός: 23/10-22/11 Τοξότης: 23/11-21/12 Αιγόκερως: 22/12-19/01 Υδροχόος:20/01-19/02 Ιχθύς: 20/02-20/03 Όλ...