Αυτό είναι το ζώδιο που θα παντρευτείς σύμφωνα με το δικό σου ζώδιο!

440 4 0
                                    

Ζώδια γάμος:Με ποιους παντρεύονται συχνότερα και με ποιους χωρίζουν τα ζώδια;Πέρα από τις γενικές κατευθύνσεις του είδους «ποιο ζώδιο ταιριάζει με ποιο» και πέρα από τις συγκεκριμένες απαντήσεις,που μπορεί να δώσει η συναστρία δύο ατόμων,υπάρχει και η στατιστική!

Να λοιπόν μια ενδιαφέρουσα έρευνα σε παντρεμένα και χωρισμένα ζευγάρια που έγινε στην Ολλανδία,βάσει του μήνα της γέννησης των δυο συντρόφων.Οι ερευνητές κατέγραψαν με ποιους έδειχναν μεγαλύτερη προτίμηση να παντρεύονται άντρες και γυναίκες,αλλά και ποιοι είχαν τα περισσότερα διαζύγια.

Η έρευνα αυτή είχε εντυπωσιακά αποτελέσματα,που μάλιστα σε ορισμένα σημεία ξέφευγαν και από τις συνηθισμένες στατιστικές των γάμων και των χωρισμών.Σου τα παρουσιάζουμε εδώ ώστε να δεις κι εσύ,ανάλογα με τον μήνα των γενεθλίων σου,με ποια ζώδια θα είχες περισσότερες πιθανότητες να παντρευτείς αλλά και να χωρίσεις,πάντα με βάση τις προτιμήσεις όσων συμμετείχαν στην έρευνα.

Όμως,ακόμα κι αν τα αποτελέσματα δεν σε ικανοποιούν,κανένα πρόβλημα.Άλλο η δική σου αγάπη στην αληθινή ζωή,και άλλο το τι προτιμούν να κάνουν οι άνθρωποι σύμφωνα με τις στατιστικές των γάμων...και μετά το μετανιώνουν,όπως μας δείχνουν και τα ποσοστά των διαζυγίων.

Κι έπειτα μην ξεχνάς ότι υπάρχουν και οι απόψεις της αστρολογίας για το ποια ζώδια γίνονται οι πιο ταιριαστοί ερωτικοί σύντροφοι στο γάμο.Ας τα έχουμε υπόψη,μπας και γλιτώσουμε από κανέναν χωρισμό...

Ζώδια γάμος.Ποια ζώδια επιλέγουμε.Ποια μας ταιριάζουν.

Κριός γυναίκα.

Αν είσαι γεννημένη τον Μάρτιο,έχεις περισσότερη προτίμηση να παντρευτείς κάποιον που γεννήθηκε Μάιο και λιγότερη κάποιον γεννημένο τον Αύγουστο.Αν είσαι γεννημένη τον Απρίλιο,αυξάνεται η προτίμηση ο άντρας που θα παντρευτείς να έχει γεννηθεί Ιούνιο και λιγοστεύουν οι πιθανότητες να είναι γεννημένος τον Νοέμβριο.

Κριός άντρας.

Αν έχεις γεννηθεί Μάρτιο,αυξάνεται η προτίμηση να παντρευτείς κάποια γεννημένη τον Ιανουάριο,ενώ μειώνεται η πιθανότητα να παντρευτείς με κάποια που έχει γεννηθεί Ιούλιο.Αν είσαι γεννημένος τον Απρίλιο,προτιμάς περισσότερο να παντρευτείς κάποια γεννημένη τον Φεβρουάριο και λιγότερο κάποια που γεννήθηκε Ιανουάριο.

Σύμφωνα με την αστρολογία,πάντως,τα ζώδια που ταιριάζουν περισσότερο με τους Κριούς είναι οι Τοξότες,οι Λέοντες,οι Κριοί,οι Δίδυμοι και οι Υδροχόοι.

ΖώδιαWhere stories live. Discover now