7 Καλά Κρυμμένες Αλήθειες του Κάθε Ζώδιου!

286 8 0
                                    

Πόσο καλά γνωρίζεις τα χαρακτηριστικά του κάθε Ζώδιου?Πόσο εύκολο σου είναι να καταλάβεις το ζώδιο ενός ανθρώπου που μόλις γνώρισες και τι σου λέει αυτό?

Τελικά εσύ σε πιο ζώδιο ανήκεις;Με πιο ζώδιο μπορείς να περάσεις καλά;

Κριός

1. Κάνει τη ζωή συναρπαστική!
2. Κάθε στιγμή είναι η πιο σημαντική της ζωής του,και η αίσθηση είναι μεταδοτική.
3. Αν θέλετε σύντροφο για bungee-jumping,καλέστε έναν Κριό.
4. Μπορεί να βγάλετε τον πιο άγριο καβγά μαζί του,και 5 λεπτά αργότερα να το έχει ξεχάσει.
5. Ένας Κριός δεν θα σας υποδεχτεί ακριβώς στην πόρτα,θα αναπηδήσει προδίδοντας τον αχαλίνωτο ενθουσιασμό του.
6. Παθιασμένος και φλογερός,είναι πάντα έτοιμος για «παιχνίδια» εκτόνωσης.
7. Ερωτεύεται γρήγορα και δυνατά,έτσι αν σας ερωτευτεί,φορέστε ζώνη ασφαλείας και απολαύστε το.

Ταύρος

1. Είναι ένας...λούτρινος αγκαλίτσας.
2. Ο Ταύρος είναι εξαιρετικά πιστός,φοβερός φίλος και θα είναι πάντα εκεί για σας.
3. Ένας Ταύρος είναι ο εαυτός του,σχεδόν ανίκανος να υποκριθεί ή να παραπλανήσει.
4. Αν αισθάνεστε ενοχές που τρώτε ένα μπισκοτάκι παραπάνω,ο Ταύρος θα σας υπενθυμίσει ότι το αξίζετε και θα σας φέρει και λίγο γάλα να το συνοδεύσετε.
5. Νιώθετε πάντα ευπρόσδεκτοι στο σπίτι του.
6. Μπορεί να σας βοηθήσει να κάνετε πραγματικότητα τις μεγάλες ιδέες σας.
7. Του αρέσει να απολαμβάνει τα καλύτερα:αξιοθέατα,γεύσεις,ήχους,μυρωδιές,και συναισθήματα που ο κόσμος έχει να προσφέρει.Έτσι,η ζωή μαζί του είναι πλούσια και γεμάτη.

Δίδυμοι

1. Είναι πάντα έτοιμος για κουβεντούλα.
2. Του αρέσει να γνωρίζει νέους ανθρώπους και να αποκτά νέες εμπειρίες.
3. Αν δεν σας αρέσει η μία πλευρά της προσωπικότητας ενός Διδύμου,μην ανησυχείτε,αύριο θα δείτε την άλλη.
4. Έξυπνος και διαβασμένος,είναι ο καλύτερος συμπαίκτης για ομαδικά trivia παιχνίδια.
5. Είναι ανοιχτός και επικοινωνιακός,έτσι δεν θα χρειαστεί να κοπιάσετε για να τον γνωρίσετε.
6. Σκουριάσατε;Η αγάπη του για τις αλλαγές είναι η σπίθα που χρειάζεστε.
7. Ένας Δίδυμος είναι πάντα προβλέψιμα απρόβλεπτος.

Καρκίνος

1. Είτε είστε παρέα στο σπίτι του είτε έξω για καφέ,θα σας κάνει να αισθάνεστε πάντα ευπρόσδεκτοι.
2. Ο συναισθηματικός Καρκίνος είναι νοσταλγός,και αναπολεί τις παλιές καλές μέρες.
3. Όταν ρωτά «Πώς είσαι;»,το εννοεί και θέλει να πάρει πραγματική απάντηση.
4. Οι κεραίες του είναι πολύ ευαίσθητες,ξέρει αμέσως αν κάτι δεν πάει καλά στο περιβάλλον του.
5. Δίνει ολόψυχα εγκάρδιες ευχετήριες κάρτες.
6. Έχει μια ήρεμη δύναμη που συχνά υποτιμάται.
7. Ο Καρκίνος είναι πιο ευτυχισμένος όταν ξοδεύει χρόνο με τους ανθρώπους που αγαπά.

ΖώδιαWhere stories live. Discover now