Yazarın ağzından:
-Luhan Odasında yatağına uzanmış bir şekilde Lay'ın söylediklerini düşünüyordu. Aslında bir yandan haklıydı. Kasanın Şifresini söylemeyi kabul etmişti. Onu öldürmek için daha ne bekliyordu ki..Bir yandan da onu öldürmek istemiyordu. öldürünce eline ne geçecekti. Hiçbirşey. Normalde onu deli gibi öldürmek isterken,Şimdi böyle düşünmesine anlam veremiyordu. Luhan bu düşünceleri bir yana bırakıp elini yüzünü yıkamak için lavaboya doğru ilerledi. O sırada saate baktı. Saat gece 12'di. Saati aldırmayıp kapıyı ve lambayı açtı. Ve lavaboya doğru ilerledi. O sırada mutfaktan gelen bir ses duydu. Tam mutfağa ilerleyecektiki birden elektrikler kesildi. Luhan istemsizce irkildi ve Cebinden çakmağı çıkarıp yaktı. Ve mutfağa yavaşça ilerlemeye başladı. 1-2 adım gittikten sonra birinin sırtına çarpıp Luhan'nın boynuna sarılması bir oldu. Luhan şaşkınlıkla çakmağını kendisine sarılan kişiye yaklaştırdı.
-Lay?..
-l-l-luhan..
-Sakin ol benim. Karanlıktan korkuyormusun?
Lay ellerini Luhan'ın boynundan hafifçe çekti. Ve Luhan ile göz göze geldi.
-B-ben şey..
-Tamam önemli değil.
Ne Luhan gözünü Lay'dan alabiliyordu,ne de Lay Luhan'dan.. birbirlerine öylece Bakıyorlardı. Bu sessiz ve karanlık ortam onları birbirlerine daha da yaklaştırıyordu. Yaklaştırıyordu. Daha da.. Birden Lay kendini geriye çekti.
-Ihım.. ben odama gidiyorum.
-Sana....neyse.. diye mırıldandı içinden Luhan. Odasına girdi. Ve hızla kapıyı kapattı. Ellerini başına koydu ve:
-Allahım ne oluyor bana! Luhan kendine gel. Onu öpmeye çalışmak ta ne demek! Ahhhşş.. Lay'a söyleye söyleye bende delirdim galiba! Tamam sakinim.. ne oluyor banaaa!!
Lay'ın ağzından:
-O az kalsın şeymi yapıyordu bana? Yok canım eminim kendisini geri çekerdi. Ama çekilen bendim..off aklımı oyanatacağım. Ayrıca neden bana böyle birşey yapmaya kalktı ki. Yok canım ben öyle anlamışımdır. Offf Allahım...Lay kafasında bir ton soru ile kafasını yastığa koyup dalmaya çalıştı.
Sabah olmuştu ama Lay gece geç yattığı için kalkamamıştı. kafasına buz gibi suyun boşalmasıyla birden kalktı.
-Neler oluyor be! Diye söylenip suratını siliyordu.
-Çok uyumadın mı lay?
-Yine mi sen yaa uff insan gibi çağırsan kalkardık!
-Denedikte su döktük herhalde. Kalk!
-Kalktım Luhan kalktım.
Lay bir sinirle lavaboya gidecektiki Luhan kolunu tutup durdurdu.
-Lay
-Efendim.
-Ben Dün için... bak bir anda oldu tamam mı? isteyerek değil yani. Yanlış anlama.
-Ben unuttum bile.
Lay kolunu Luhanın elinden çekti. Ve lavaboya gitti. Elinde havluyla çıkarken Banyoyu gördü. Ve bir anda banyoya ne kadar ihtiyacı oldugunu hatırladı
-Hey luhan!
-Efendim.
-Ben banyo etmek istiyorum.
-Ne o benmi ettireyim yani?
-Off Luhan !
-Ne! Benden niye izin alıyorsun!
-Hatırlarsan bir aralar izin vermiyordun?
-Şimdi veriyorum git.
-Ben ne giyeceğim peki
-Ahh belaaa başka birsey degilsin!
Luhan Lay'ı kolundan tutup odasına götürdü.
-Al kendine giyecek birşeyler seç ve beni rahat bırak.
Büyuk bir heyecanla Luhan'ın dolabını kurcalamaya başladı lay 1 t-shirt ve bir şort almıştı giymek için. Odadan çıktı Fakat kendine aldığı iççamaşırı Luhanın odasında bıraktı. Lay çok huzurluydu belkide huzur bulduğu tek yer banyoydu. Keyifle banyo ettikten sonra sıra üstünü giymeye gelmişti fakat.. "boxerim nerde!?" Biraz aradıktan sonra odada bıraktığını hatırladı. Ve Luhan gòrmesin diye beline havlu sarıp yavaşça Odaya doğru ilerledi birden kapıyı açan Lay'ın karşısında Luhanı görüp çığlık atması bir oldu.
-Dön bakma!! Dön!!
-Ya görmedim hiçbirşey yemin ederim deyip kahkaha atmaya başladı. Luhanın ilk defa kahkaha attığını gören lay o halde şaşkınlık ve gülmemek için kendini zor tutan bir halde Yatakta gülme krizi geçiren Luhanı izlemeye koyuldu.
-Sen gülüyorsun?
-Allah Allah? Dedi zorla.
-ya gülmesene uf hiçmi banyodan çıkmış insan gòrmedin!
Luhan zar zor ayağa kalkıp Lay'a yaklaştı. Hala gülmeye devam ediyordu.
-Lay..sen beni böyle görseydin gülmezmiydin söylesene
-Galiba gülerdim.
Beraber gülmeye başladılar birbirlerine o tatlı gülüşleri Lay'ı mutlu etmişti..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALFA
RomanceNOT:TAMAMEN CAN SIKINTISINDAN VE IŞSIZLIKTEN YAZILMIŞTIR. Lay:indir beni Luhan Luhan:indirmeyeceğim Lay:indir dedim Luhan:Bana emirmi veriyorsun! Lay:hayır. Luhan:Kibarca söyle Lay:beni indirirmisin Luhan:Lütfen de Lay:Lütfen beni indirirmisin luhan...