pislik

69 7 3
                                    

Sehun'un beni koruması hoşuma gitmiyor değildi aslında. Ama bunu yaparken babama pislik dediğini de gözümden kaçırmamıştım. Sonuçta babamdı. Ne kadar sinir de olsa, ne kadar acımasızda olsa,ne kadar.. tamam kabul ediyorum pislik bi insandı. Ama ne olursa olsun o benim babamdı. Hayattaki tek dayanağım, tek arkadaşım,tek sırdaşım olmuştu.
.....
Ben elimdeki bezle başımı siliyordum. O sırada luhan geldi ve elimdeki bezi alıp yere attı."Ya derdin ne it herif uff"
-Kalk!
-N-n-nereye
-senin olduğun yerde duramiyorum anlıyormusun! Defol odana!
-Ben o iğrenç hapis gibi odaya gitmem!
-lan bak..!
Birden sehun yine luhanın bana tokat atmaya hazır elini tutup araya girdi:
-luhan! Yeter!
-sen sus sehun asıl sana yeter! Ne oluyor bayaa koruyorsun onu!
-Bak luhan seni anlıyorum ama o da bir insan ona hayvan gibi davranamazsın.
"Allahım iyice hayvan yerine koyulduk!"
Luhan bana ne yapacağına, bense burda ne yapacağıma şaştık kalmıştık. Bugun'un bitmesi için dua etsem, elbet yarın olacaktı. Benim bunların elinden kurtulmamın bir yolu yoktu. Aklıma gelen tek şey kaçmaktı.. ama nerde? Nasıl?
Odamda pencere yok atlayayım,kapıdan zaten imkansız... off offf
Ben bunları iç sesimle konuşmaya devam ederken üçünün durup beni izlediğini fark edememiştim. Kafamı bir kaldırdım. Üçüde durmuş öylece bakıyordu. Luhan birden atladı:
-hah ben size deli olduğunu söylemiştim dimi?
-aah luhaann
Dedi sehun luhandan bıkmış bir şekilde.
-Beni ne zaman bırakırsınız? Lutfen ne isterseniz vereceğim yemin ederim
Birden luhan ve baekhyun çok komik birşey söylemişim gibi gülmeye başladı.
-n-n-ne gülüyorsunuz
Birden luhan eliyle çenemi tutup kafamı yukarı kaldırdı.
-Buraya seni ben getirdim. Ancak ben istersem bırakırım anladınmı? .... yakışıklıı..
-bana yakışıklı....
-boşuna bağırıp kendini yorma yakışıklı..
Allahın cezası ne olacak pislik it herifff!!!

ALFAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin