..BİR YAKIŞIKLI DAHA?..

95 8 3
                                    

İnstagram:Layxxse
Youtube:Kore DİYARI

ŞAKAMI BU?

Aman Allahım! Sırtım yerde fena tutulmuş,zar zor kıpırdıyordum.Bu hapishane gibi yerde gece yatana kadar canım çıktı yemin ederim. Hem buz gibi , hemm... Ben hayatımda hiç yerde yatmadım ki!
Kalktım ve üstüme örttüğüm küçük battaniyeyi katlayıp yastığımın yanına koydum. Sonra kilitli olan kapının yanında oturup kapıyı açmasını bekledim. Bekledim.. bekledim... uyuşuk ne olacak! Bu saate kadar yatıyor! (Gerçi saatin kaç olduğundan da haberim yoktu ama? işte.) Içimden ona ettiğim küfürleri duymuş olmalıydı ki birden kapı açıldı. içsesle konuşmamı durdurup, kapıya baktım.
-Gece iyi yattın mı lay?
-hı hı ne demezsin uykusuzluktan ölüyorum Allahın cezası!
-Neyse çok konuşma gel benle
Hızlıca ilerlerken içeri kadar onu takip ettim. Tam salona geldiğim zaman birden duraksadım. Neden mi? Çünkü içerden 2 erkek sesi daha geliyordu. Kim olduklarını bilmediğim kişilerin luhanın arkadaşları olduğunu düşündüm .Ve seslerini dinlemek için içeri girmeyip kapının arkasında eğildim. Benim hakkımda konuşuyorlardı galiba. Yani galiba? Sesleri pek net duyulmuyordu çunku kapı oturdukları yere biraz uzak, mutfağa yakındı.
Ben son gücümle eğilmiş onları dinlerken bir elin omuzuma dokunmasıyla amel defterimin kapanması bir oldu. O korkuyla birden bağırınca beni duvara sıkıştırıp eliyle ağzımı kapattı.
-şişşt sakin ol korkacak birşey yok
O bana öylece durmuş bakarken, ben.. ben ..onun yakışıklılığından bir nefes daha verdim.
"Bir yakışıklı daha ! Şaka mı bu? Bunların geninde mi var canım! Aman Allahım!

 "Bir yakışıklı daha ! Şaka mı bu? Bunların geninde mi var canım! Aman Allahım!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şu an ikisi arasında seçim yapmak zorunda kalmış gibi hissediyordum. (Acaba hangisi daha yakışıklı? Manasında yani yoksa kim beni istemişte ben seçim yapıyorum değilmi?:D)
Boyu luhan ve benden oldukça uzun, hele karizması...omg!
"""
Ben yine içsesime dalmışken o benim gözlerimin içine bakmaya devam ediyordu. Son gücümle itmek istedim ama, içimden gelmiyordu. Bakışları beni benden almış, dokunuşu zehir gibi tüm vücuduma yayılmıştı.
-Sehuuunn nerdesiinn senn!
- burdayım geliyoruumm
Bu luhanın sesi olmalıydı. Onu çağırmasıyla elini dudağımın üstünden çekti ve luhanın yanına gitti.
"Neeeeeeyyyy demek adı sehun  haaa!!
Bakalım bu luhanın sülalesinden başka kimler çıkacak?
Şaka gibiiiiiiiii

ALFAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin