..DAYANAMIYORUM..

72 8 9
                                    

Hassiktir! Bu hâla ustume doğru geliyor. Ne yapacaktı bu bana! O ustume doğru geldikçe ben geriye doğru gitmeye devam ediyordum. Eninde sonunda gidilecek yerler tükendi ve koltuğa yaslandım. Luhan bana doğru yaklaşıyordu.

YAZARDAN:
Lay baya korkmuş şekilde koltuğa yaslanmış, luhan üzerine doğru gitmeye devam ediyordu. Luhan elini kaldırdı ve kolunu serttçe tutup koltuğa itti. Sırt üstü koltuğa düşen lay,kalkmaya çalışırken luhanın üstüne geçip iki elini tutması bir oldu.
-N-N ne yapıyorsun. Kalk üstümden piç herif!.... ahh bırak ellerimi...!
Lay kurtulmaya çalışıyorken,luhan onu daha da sert tutuyordu. Layın bitmek bilmeyen kurtulmaya çalışma çabasına deliren luhan layın boynuna doğru eğilir, ve ısırıp emmeye başlar.
-AAAAAA! Dur hayvan durr..!!!
Lay avazı çıktığı kadar bağırıyordu. Ama nafile. Ne luhan duruyordu ne de biri duyup yardıma geliyordu.
Lay'ın bağırma sesini duyan sehun birden yataktan kalktı ve ne olduğuna bakmak için kapı ucundan bakmaya başladı. Neler olduğunu netçe gören sehun dayanamayıp içeri girer ve luhanı lay'ın üstünden çekip suratına bir yumruk atar. Korkuyla ve şok bir halde sehuna bakan lay kalktığı gibi hızla odasına kaçar.
-pezevenk luhan! Ne yaptığını sanıyorsun sen manyak herif!
-sanane sehun sa-na-ne! Çok istiyosan bide evlen ha o hayvan oğlu hayvanla!
-Luhan bak, şu zamanlarda çok oluyorsun sen! lan oğlana şey yapıyordun az kalsın amk!
-Onu bana koruma sehun! O Allahın belası şeyi!
-O Allahın belası değil tamam mı Asıl Allahın belası,suçsuz ve koskoca oğlana böyle şeyler yapan sen ve o it oğlu it baek!
O sinirle luhanı bir güzel azarlayan sehun odaya kaçan layın yanına gider.
-Lay...?
Lay'a seslenirken odasına girer ve kafasını eğmiş iki koluyla kendisini kapatmış lay'ın saçına elleriyle dokunur.
Lay saçına dokunan eli hissedince birden irkilir ve kalkar.
-Lay sakin ol.. benim.
-sehun yanlız kalmak istiyorum lütfen git!
-Lay ben şey.. luhana gereken neyse yaptım. Sana dokunmasına elimden geldikçe izin vermeyeceğim merak etme.
Bu sözlerin üzerine lay dayanamaz, gözyaşlarını salar ve sehuna sarılır.
-Sehun.. lutfen beni bırakın. Dayanamıyorum.
-tamam tamam sakin ol
Der lay'ın başını tatlı tatlı okşarken. Bu sırada onları izleyen luhan sehunu böyle görünce deliye döner fakat birşey söylemeden yatağına gider.
-lay benim sana söylemem gereken birsey var.
-ne?
-ben şey...
Yoksa bir layhun mu doğuyor? Selay.. hunlay...

 hunlay

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ALFAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin