Ev büyük ve güzeldi. Ne geziyordu burada böcek! Kafamı eğmiş yatmaya çalışıyordum ki yerde gidip gelen birşeye gözüm takıldı. Korkudan kalkıp bakamıyordum. Ama biraz eğilip bakınca,Tam çığlık atacaktım ki luhan'ın uyarısı aklıma geldi,ve hızlıca elimle ağzımı kapattım. Yavaşça yerimden kalktım ve parmak uçlarımla luhan'nın yatağına koştum. Sessiz bir şekilde dürttüm.
-luhan uyannn!! Ya luhan!
Luhan bir türlü uyanmıyordu beni deli etmeye çalışıyordu. Uyuduğum koltuk alçaktı,yani yere yakındı. O yüzden hiç kimse beni orda yatıramazdı.
Yazarın ağzından:
Korkudan ne yapacağını bilmeyen lay, uykusuzdu. Uyumayayım desede bunu beceremezdi. Sağır luhan sa bir türlü uyanmıyordu. Lay önce etrafına baktı. Başka yapacağı birşeyi olmadığını anlayınca luhandan oldukça uzak durmaya çalışarak yatağına kıvrılıp yattı "beyefendinin yattığı şu rahat yatağa bak,beni yatırdığı yere bak pislik ne olacak! Lay içinden söylene söylene uyudu..
....
Luhanın ağzından:
Sabah uykulu bir şekilde yatağımda kıvranacaktım ki kucağımda birşey hissettim. Gözlerimi aralayıp kucağımdakine baktım "o ne?!" Oh beyefendi kurulmuş kucağımda ne de güzel yatıyor!"
-hey lay!
-2 dakika daha lütfen
-Ya manyak mısın git yatağında 2 dakika daha yat!
-Pisliksin luhan evleneceğin kişiye şimdiden sabır diliyorum.
-ne diyon sen yaa uyansana
-offf luhan!...aa? Benim burda ne işim var be
-Kucağımda ne işin olduğunu bana mı soruyorsun?
-ben şurda uyudum.. yoksa sen..? Ahhh sapıkk pislik ne yaptın bana ha itiraf et!!
-Ne diyorsun sen ya birine birşey yapacak olsaydım o sen olmazdın merak etme!
-Hah iyi... Ben olmayayım zaten!
Dedi ve sinirle kalktı sanki kim ona kucağımda uymasını söyledi gelmiş birde beni suçluyor aptala bak! Uykulu uykulu haliyle bana çatuyor. Yarabbim birde evleneceğim insana sabır diliyor! Asıl ben diliyorum! Seninle hangi gerizekalı evlenir?! Ayy unuttum onun gerizekalısı hazır. Benim piç arkadaşım suho!?
Sabah sabah yaşadığım bu malca tıranvayı atlatmak amaçlı kendime kahve yaptım. Yavaş yavaş ve sakince yudumlarken lay yine rahatımın içine etti.
-Bende istiyorum..
-Bir bakayım umrumda mısın lay? A gerçekten değilsin!
-Ahh bak umrunda olmadığımı biliyorum. Çünkü sende benim umrumda değilsin! Ama bak ben bir insanım
-bak işte bundan şüpheleniyorum.
-Kes luhan(yavaş lay kendini öldürteceksin) bana hayvan muamelesi yapıyorsun. Kaç gündür düzgün birşey yemedim. Açım luhan yaaa!!
-ığğmm birde şöyle bakayım?ah hala umrumda değilsin!
-kime anlatıyorumki dışardaki köpek bile beni senden daha iyi anlar!
-çok doğal çünkü aynı dili konuşuyorsunuz!
-haha çokk komik
..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALFA
RomanceNOT:TAMAMEN CAN SIKINTISINDAN VE IŞSIZLIKTEN YAZILMIŞTIR. Lay:indir beni Luhan Luhan:indirmeyeceğim Lay:indir dedim Luhan:Bana emirmi veriyorsun! Lay:hayır. Luhan:Kibarca söyle Lay:beni indirirmisin Luhan:Lütfen de Lay:Lütfen beni indirirmisin luhan...