Beni severmiydin?

45 6 5
                                    

Lay'ın Ağzından:
Nedense çok mutlu hissediyordum. Luhan bana sanki ilaç gibi gelmişti. Onun bir gülüşü beni bu hale düşürdüyse gerçekten bilmiyordum. Sanki...sanki onu seviyormuşum gibi..aynanın karşısında dalmışken gözüm aynadaki sırıtan yüzüme takıldı. Hafifçe suratıma tokat attım.
-Sakin ol lay.. gülecek birşey yok..hmmm.
Tam nefes alıp arkamı döndüğümde Luhan elini aynaya vurup beni lavaboya oturttu. Bana oldukça yakındı.
-l..luhan ne yapıyorsun..
-Şşştt..sessiz ol lay
Eliyle yanağımdan boynuma doğru süzdü.
-Lay...
-Efendim.
-Senden hoşlanıyorum..
-Bende..
Gözlerini kapatıp dudağıma doğru yaklaştı. Tabi bende ona..yaklaştım, yaklaştım. Tam birbirmizi öpecekken üstüme dökülen buz gibi suyla uyandım.
-Ne?! Rüyamıydı yani? Ahhh....
-Ne rüyası lann! sabahtan seni uyandırmaya çalışıyorum. Hem sen kime seni seviyorum diyorsun salak gibi? Ve ayrıca neden yastığı öpüyorsun?
-Ahh hadi ama yaaa şakamı bu? Rezil gibi Rezillik
-Evet tamda ondansın. Kalk hadi!
-Kalktım sinir şey kalktım.
Yaa tam rezillik ya rüya olamazdı bu kadar şey.. sanki gerçek gibiydi ya. Ve ve ayrıca ben neden halimden o kadar memnun şekilde onu öpüyorumki?off yataktan kalktım ve yatağımı topladım. Sonra bi an durakladım. Acaba benden hoşlanabilirmi ki? Acaba sorsammı? Ne cevap verirki?
-Luhaaaannnn
-Ne varr
-Hah luhan şey sana bir soru soracağım
-Sor
-Ama kızmak yok he
-Lay beni sinir etme kızacağım birşeyse kızarım.
-Yok kızacağın için değilde..
-Lay ne soracaksan sor işim var
-Tamam...şeyyy Senin..benden..şey yani benden hoşlanabilme gibi bir ihtimalin varmı?
-İhtimal? Birdakika ne?
-Yani benden hoşlanırmısın?
-Lay
-Efendim
-Siktir git işine bak mal mal sorularını kendine sakla.
-Ya neden saçma olsun! Söylesene
-Tamam o zaman sen söyle. senden hoşlandığımı söyledim. Sen bana ne cevap verirsin?
-B..ben şey.. ne bileyim..o zamanki duruma bağlı.
-Ne durumu lay?
-Yani..sana düzelmen şartıyla bir şans verirdim.
-Düzelmem? Sence senin için düzelirmiydim?
-Bence içinde çok iyi bir insan var luhan..dün gülüşünde gördüm o masumiyetini. Istesen çok iyi biri olursun. Bu sadece senin elinde luhan. Emin ol.
-Yani değişseydim benden hoşlanırmıydın?
-Evet luhan..sadece hoşlanmak bile değil. O kadar çok severdimki seni..
Neyse boşver.
-Lay bence bu konu çok uzadı işine bak birdahada böyle saçma sorularla gelme ya.
-Ahh tamam luhan tamam..

ALFAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin