-Luhan iyimisin?
-Biraz..
Luhanın iyi olmasına sevinmiştim. Neden sevindim bilmiyorum da neyse..
Yanından kalktım ve odama giderken luhan beni durdurdu.
-lay
-Efendim luhan
Elimi sıkıca tutuyordu.
-Seninle birşey konuşmak istiyorum.
-Tabi.
-Lay ben..Biliyorsun. Yarın bizim..yani senin son günün ve..
-Biliyorum..luhan. sonunda benden kurtulacağın için seviniyor olmalısın..ahh bak..ama sen hep sevin ve gül olurmu luhan..gülmek sana çok yakışıyor ve ayrica içinde çok iyi biri olduğunu biliyorum. Bundan korkma ve saklama. Ve Aşık olmaktan korktuğunu,Halinden utandığını da biliyorum
-Sen..nerden.
-şşş..Kendi kendine mırıldandığın o şeyleri duymadığımımı sandın:) Halinde utanılacak bir durum yok Luhan Kalbini aşka Kapatma..Aşık olmak bu dünyanın en güzel şeyi..ve umarım sende birgün gerçekten iyi birini bulursun luhan..
-Suhoyu gerçekten çok mu seviyorsun..
-Ya onu unuttuğunu sanmıştım. Luhan biz sevgili falan değiliz. Onunla o gün tanıştım. Beni kurtarmak için öyle söyledi.
-Yani bu durumda sevdiğin kimse yok?
-Yani..galiba yok..konuşacak birşey kalmadıysa.. odama gidiyorum.
Yazarın Ağzından:
Lay ayağı kalkıp odasına doğru gidecekti ki kendini tutamadan Luhan onu belinden Kavrayıp dudaklarını birleştirdi. Luhan sanki baştan beri bu anı bekliyormuş gibi deli gibi öpüyordu Layi. Olanlara karşılık vermeden şok şekilde luhana bakarak duran Lay ise.. 2dk geçmeden elini luhanın boynuna dolayıp kendini ona bıraktı. Lay her nefes için durduklarında kendini çekmeye çalışsada luhan boynundan tutup onu kendine tekrar çekiyordu. Birden Luhan Layı öpmeyi bıraktı ve onu yatağa yatırdı. Ağırlığını pek vermeden layın üstünde yerini alan Luhan,üstündeki gönleğinin düğmelerini hızlıca çözup kaldığı yerden devam etti. Lay ise hiç direnmiyordu. çünkü direnmek istemiyordu. Luhan layın Dudağını,boynunu öpmeye devam ederken onu kaldırdı ve t-shirti'nü çıkardı. Ellerini sıkıca tuttu ve heryerine öpucukler kondurmaya, emmeye devam ediyordu. Lay ise sadece hafif hafif inliyordu. Luhan sertti ve hızlıydı. Hemen layın boynundan aşagı doğru inmeye başladı. Eli layın pantolonun kemerini açmaya çalışırken lay onun elini tutarak bunu yapmasını engelledi.
-Luhan.. bunu nede..
Luhan fısıldayarak;
-Bunu neden yaptığımı sakın sorma.
-tamam..kalk lutfen ustumden..bunu devam ettiremeyiz.
-Ama neden
-Luhan sence bu olacak şeymi!
Luhan yavaşça layın üstünden kalktı ve yanına uzandı.
-Lay bunu unut o zaman.. olurmu
-Sen istersen hatırlama zaten yarın ben istesemde birşey hatırlamayacağım.
Lay Luhanın üstünde olan elini çekti ve t-shirt'ünü alıp odadan
Hızlıca çıktı.
Olanlar karşısında odasına diz çöktü ve deli gibi ağlamaya başladı
Neden ben!! son günümde bana bunu yapmana izin veremezdim luhan izin veremezdim.
Luhan ise yatağında öylece uzanmış neden böyle birşey yaptiğini duşunuyordu. Ikiside birbirine deli gibi aşıktı. Birbirlerini deli gibi istiyorlardı. Ama bu olamazdı ikisde farkındaydı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALFA
RomantikNOT:TAMAMEN CAN SIKINTISINDAN VE IŞSIZLIKTEN YAZILMIŞTIR. Lay:indir beni Luhan Luhan:indirmeyeceğim Lay:indir dedim Luhan:Bana emirmi veriyorsun! Lay:hayır. Luhan:Kibarca söyle Lay:beni indirirmisin Luhan:Lütfen de Lay:Lütfen beni indirirmisin luhan...