-Öyle aval aval suratıma bakma! Bu ne dedim sana!
Korkmuştum. Çünkü bana birşey yapacağından adım gini emindim. Bunu nasıl bir yalanla inkar ederim diye düşünürken luhan kafamı kaldırıp boğazımı sıkmaya başlayınca gozlerine bakakaldım.
-ddur luhannn.. durr!!
-sen benim çekmecemi nasıl kurcalarsın it!
-bırakk.!!
Ellerimle son gücümle onu ittim. Ve nefessiz kaldığım için bir müddet yere çöküp öksürdüm. Sonra yavaşça kalktım ve ona doğru ilerlerdim.
-Bak luhan, yaptığım hoş değil biliyorum. özür dilerim.
-Kes sesini! Sen ne cüretle odamı kurcalarsın!
-Onlar ailenmi?
-Sanane!
-nerdeler?
-Öldüler tamammı?.. öldürüldüler!
-kim yaptı?
Bana doğru daha da yaklaştı ve:
-Gerçekten kimin yaptığını merak ediyorsan söyleyeyim.. senin piç baban!
-N-ne?
-Anlamadınmı? Senin o baba dediğin adam!
-neden? Nasıl? Niye yaptı bunu?
Babamın böyle şeyler yaptığını biliyordum. Ama tüm aileyi öldürmek mi? Bu kadarı pes yani! Duyduklarım karşısında geçirdiğim şoku dindiremiyordum. Merakla cevabını bekledim.
-Senin o baban... gözünden bir damla yaş aktığını saklayamamıştı bay agresif.
-Benim tüm ailemi.. babamın ona olan borcu yüzünden öldürdü. Babamın borcu ödeyecek parası olmaması.. tüm aileme bedel oldu!
-B-benn şeyy.. luhan özür dilerim.
-Özür dileyince geçiyormu herşey lay! Ha?? Ailem geri gelmiyor,herşey eski haline dönmüyor lay!
-Biliyorum luhan. Senin durumunu anlayabiliyorum. Ama..
-Ne? Senmi benim durumumu anlayacaksın?! Elinde parayla, yediğin önde yemediğin arkasında! Elinin altında şirket..?? Gel keyfim gel? Sen beni nasıl anlayacak...
-Tamam! Zengin olabilirim, dediğin gibi olabilirim. Ama bende hep eksik yaşadım luhan. Ben babama neden katlandım zannediyorsun! Yaptığı şeyler doğru olduğu içinmi!? Hayır.. benimde tek ailem o olduğu için.. ve artık o da yok!..
-Ben babamın bir tek hatasını tüm aileme ödettiği için seni kaçırdım lay..
-Onun intikamı için değilmi?
-Evet.. o böyle yapınca bende hayattaki tek değerlisi oğluna eziyet ettim. Yoksa seninle ne işim olur!?
-Doğru.. haklısın. böyle yaparak intikam alacağını mı sandın? Yazık...
Son lafımıda söyleyip odama gittim. Tamam yaşadığı hoş değildi. Babamın yaptığı hele... burda olsa suratına tüküreceğim cinstendi. Kendi derdime mi yansam onun kinemi bilemedim. Sonuçta ona o kadar bağırdım ama.. benim aileme aynısı yapılsaydı gerçekten aynı tepkiyi verirdim. Ahhh kafamm!!
Acaba şimdi ne yapıyor? "Ah benim şu merakım! Ne vardı bakmasaydım çekmecenin içine?!" Ustume aldığım ince battaniyeyi kafama kadar örttüm ve dalmayı bekledim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALFA
RomanceNOT:TAMAMEN CAN SIKINTISINDAN VE IŞSIZLIKTEN YAZILMIŞTIR. Lay:indir beni Luhan Luhan:indirmeyeceğim Lay:indir dedim Luhan:Bana emirmi veriyorsun! Lay:hayır. Luhan:Kibarca söyle Lay:beni indirirmisin Luhan:Lütfen de Lay:Lütfen beni indirirmisin luhan...