-Ne sevgilisi be ne diyorsun sen!
Luhan bunu söylerken bayaa kızmıştı.
-Bak luhan o benim sevgilim ona ne yapacağıma ben karar veririm. Şimdi bırak onu!
- lay.. demek sehun'a söylediğin sevgilin, benim hain ve piç arkadaşımmış. Ah gerçekten gülsemmi sinirlensemmi bilemedim.
-Bırak beni!.. hem ne olmuş beğenemedinmi? Ya da yakıştıramadınmı?
Deyip son gucumle kendimi ondan ittim.
-Yoo gayet yakıştırdım.. ama suho..
-Ne suho?gayet yakısıklı,karizmatik,kibar biri. Ve en önemlisi bir beyni var!.
Bunu söyleyince once suho ardından luhan tebessumle gulduler.suho iyi bir şekilde güldü. Fakat luhan"Burdan bir gidelim sana yapacağımı biliyorum" der gibiydi. Ne yapacağimi bilmiyordum. Eğer luhan ile gitmezsem suhoya zarar verecekti. Benim yuzumden onun başina birşey gelmesini istemem
-tamam luhan! Seninle geleceğim suhoya sakın birşey yapma!
-Vay.. sevgilisini ne guzel koruyormuş. Tamam sen benle gelirsen bu ite zarar vermem!
-sensin it!
Onunla gitmeyi kabullenmiş ona doğru giderken, suho kolumdan serttçe tutup arkasına doğru çekti.
-Hiçbiryere gitmiyorsun lay..burda benle kalıyorsun
-Bak suho benim yuzumden sana zarar gelmesine goz yumamam
-Hayir lay..seni vermem.
-suho b...
Tam konuşacaktim ki luhan alkış çalarak aramıza girdi.
-Çok romantik ağlicam şimdi gerçekten Geliyormusun yakışıklı!
-Gelmiyor!
Suho bağırdıktan sonra silahıyla luhanın bacağına hızlıca ateş etti. Korkuyla bağirdiğim yetmiyormuş gibi birde suhoya sarıldım. Luhan acıyla yerde kıvranıyordu. Suhoya sarılmayı bıraktım ve korkuyla luhanın yanına gittim.
-Luhan şey.. iyimisin? Suho ne yaptın?
-O bunu çoktan haketti lay!
Onun bunu haketmediğini biliyordum. Asıl bunu hakeden bendim. O bunları bilerek yapmıyordu ki. Bunlarin hepsi Ailesi içindi. Benim başıma böyle birsey gelse, eminim bende onun yaptığını yapardım.
-Suho dur lütfen bırak silahı.
- tamam madem sen istiyorsun.
Acıyla kıvranan luhan, birden yerden kalktı ve suhoya elini uzatarak;
-Sana bunu ödeteceğim suho, seni yaşatmayacağım! Yürü lay yoksa onla birlikte senide gebertirim!
-Tamam geliyorum dedim ya!
Önce suhonun yanına gittim ve kulağına:
-Sana zarar vermesini istemiyorum gitmem gerekiyor özür dilerim..
Tam arkamı dönmüş gidiyordum ki suho elimi tutup kendine doğru çekti ve luhanın karşısında yanağımdan hafifçe öptü! "Neler oluyor Allahım ortalık malı gibi!" Meğersem yanagımı öpmesinin nedeni, kulağıma birşey söyleyecek olmasıymış. Luhana dikkat çekmemek için yani. "Bu nasıl dikkat çekmemekse artık"
-Merak etme lay seni ondan kurtaracağım.
Dedi ve tutmuş olan elimi yavaşça biraktı. Ben ona bakmaya devam ediyordum ki luhan yine içine etti:
-Aşk kuşları! Romantizminiz bittiyse gidelim ha?
-Geliyorum Allahın belası!
Elimden serttçe tuttu ve aşağı doğru hızlıca indirdi
-Bırak beni!.. ben yürüyebiliyorum!
-Yürü dedim it herif sana bunları tek tek ödeteceğim!
Beni serttçe arabaya itti ve içeri zorla soktu.
Gidene kadar direksiyona vurarak bana bağırdı ve küfürler yağdırdı. Içimden bir ses ana avrat say diyordu ama elindeki silah çok sakıncalı bir duruma sokuyordu beni.
-Sen tam bir şerefsizsin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALFA
RomanceNOT:TAMAMEN CAN SIKINTISINDAN VE IŞSIZLIKTEN YAZILMIŞTIR. Lay:indir beni Luhan Luhan:indirmeyeceğim Lay:indir dedim Luhan:Bana emirmi veriyorsun! Lay:hayır. Luhan:Kibarca söyle Lay:beni indirirmisin Luhan:Lütfen de Lay:Lütfen beni indirirmisin luhan...