..Ruh hastası herifin teki..

66 6 4
                                    

Yaklaşïk 1 ay oldu burda kalalım.  Luhan içeride oturuyor bense buz gibi odamda oturuyordum. Ellerim soğuktan tutmuyordu. Bacaklarım.. nerdeyse yürüyemiyordum. Buradan kaçmalıydım. 1ayın 1senelik işkence gibi geçtiği bu yerde daha fazla kalamazdım. Çok susamış olduğumdan luhanı çağıracakken kapının açık olduğunu hatırlayıp açtım mutfağa doğru duvarları tutarak yürürken luhanın konuşma seslerini duydum ve dinlemeye koyuldum. Telefonla konuşuyordu.
-Bak ben daha fazla bu adama katlanamam 1ay oldu alsanıza artık!
-Ahh luhan ne kadar sabırsızsın. Bırak 1 ay daha kalsın nasïl olsa öldüreceğiz. En azından şu kasanin şifresini bir öğrenelim.
Öldürmekmi? Kasamı? Ne diyorlar bunlar Aman Allahım!burdan derhal kaçmalıyım yoksa beni öldürecekler!arkamı dönüp mutfağa girecektimki biryere takılıp yere důştüm. AHH rezil ben heryerde kendimi ele veriyorum. Luhan yere düştüğumu gorup telefonu kapatti ve bana doğru yaklaşip kolumu tuttu
-Şimdide laf mi dinliyoruz
-Hayir ben şey.. su..
-Su mutfakta!..Ne duydun?
-hiçbirşey yemin ederim
Ayağa kalktiktan sonra luhan dışarı çıktı ve her zamanki gibi kapıyï kitledi."Hadi lay işte sana fırsat kaç!" Söylemesi kolay tabi kapinin onunde 3 adam hepsi silahlı. Ama dur birdakka? Luhanın odası... luhanın odasına hizlica koştum onun cami arka yola bakıyordu. Oradan indim indim inemedim mezar.. yuksekti biraz ama basacak yer çoktu. Tabana kuvvet lay! Deyip aşağı inmeye başladım.tam bir profesyonel gibi iniyordumki yine bir aptallık yapıp 1. Kat yukseklikteki yerden aşagi düştum. Iyiki yer sade kum çimendi. "Indin artik ozgursun lay!" Acele etme işyerime ulaşana kadar değilim. Incimiş olan bacağimi düşünmeyip sekerek koştum ve yola çıktım. Birsuru araba geçti ama piçlerin hiçbiri almadı arabaya. "Otostop çekip durdurduğun araba luhan oluyormuş":D  başkasının başına gelse komik olurdu fakat benim başıma gelmesin :D  kolumu halsizlikten indirinince önumde siyah bir araba durdu.
-Nereye gitmek istiyorsun?
-Abi sen nereye gidersen benide oraya götür. Yeterki burdan uzak olsun.
-Tamam atla bakalım.
Nefes nefese kalmıştım.şofor abi bir yola bakiyor bir ustume başima bakıyordu.
-Sen iyimisin hastaneye gitmek istermisin?
-Hayir teşekkur ederim buradan gitmem yeterli.
-ama ustun başin hep kan? Yuzunle bacağinin halini hiç söylemiyorum bile.
-haklisin abi ama burdan derhal uzaklasmam lazim vaktim yok.
-Al su iç bari biraz nefes nefesesin.
Şişeyi aldım ve suyu uzunca içtim. Baya susamıştim. Abi Iyi niyetli biri olduğu belliydi. Bir o kadarda yakışıkliydi Allah var yani. Fazla da buyuk değildi. Çok çok benden 4 yaş buyuktur. Oda en fazla yani.
Yolu izlemeye koyuldum ki abi bir daha konuştu.
-Sakıncası yoksa birşey sorabilirmiyim?
-Tabi abi?
-Sen kimden kaçıyorsun?
-Ruh hastası herifin tekinden..

-Sakıncası yoksa birşey sorabilirmiyim?-Tabi abi?-Sen kimden kaçıyorsun?-Ruh hastası herifin tekinden

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ALFAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin