Hay biçız!
Yepyeni bir bölümle karşınızdayım🥳
Neys cko bos yaptım ben yazmaya gidiom bb
Geçiş bölümüdür asıl olayları bu bölümde başlatacağım :)
6 ay sonra"Tanrım! Dualarımı kabul ettiğin için çok teşekkür ederim. En kısa zamanda kiliseye uğrayacağım."
"Lisa, hadi ama 1 saattir aynı şeyleri tekrarlayıp duruyorsun. Ne zaman dışarı çıkacağız? Neredeyse hava kararacak!"
"Abartma Jungoo, saat öğlen 2!"
"Neyse ne işte çıkalım artık."
"Patlama geldim."
Sonunda gelebilmişti. Elinden tutup motora doğru ilerledim. İkimizde motora binmeye bayılırdık. Özellikle Lisa. Motorda rüzgardan dolayı saçlarının uçuşmasına bayılıyordu. Motora binmeden önce arkasına bağladığımız binme yerine piknik eşyalarımızı koyduk ve motora binip piknik alanına doğru ilerledik. Piknik alanına vardığımızda ilk önce yemeklerimizi yiyip sonrasında akşama kadar eğlendik. Yine bir günüm daha çok güzel geçmişti. Çünkü yanımda Lisa vardı. Onu çok seviyordum.
Sonsuza kadar ayrılmayacaktık.Akşam 8 gibi Lisa'yı eve bıraktım. Lisa yanağıma bir öpücük kondurup konuştu.
"Sayende yine çok eğlendim Jungoo,teşekkür ederim."Bende gülümseyip onun yanağına bir öpücük kondurdum. "Bende çok eğlendim Lili'm sayende. Asıl ben sana teşekkür ederim. İyiki yanımdasın."
Lisa söylediklerime hafif bir tebessüm ederken ben de ona el sallayıp motoru sürmeye başladım. Aynı zamanda ikide bir arkamı dönüyor, Lisa'ya öpücük atıp onu güldüryordum. Sonra birden Lisa'nın çığlığını duydum. Gerisi karanlık.
"JUNGKOOK DİKKAT ET!"
Tanrısal Bakış Açısı
Genç kız korkuyla sevgilisinin ismini haykırdı. "Jungkook,Jungkook iyi misin? Cevap ver yalvarırım birşey de."
Kızcağız sevgilisine ulaşmaya çalıştıkça kazayı gören insanlar kızı engelliyordu. Kız çığlıklar atmaya başladı." Bırakın beni, bırakın dedim size. Ben onu öpersem uyanır bırak!"
Kızın kurtulma çabaları işe yaramayınca dua etmeye başladı. "Tanrım lütfen,lütfen ona birşey olmasın yalvarırım. Sana söz veriyorum. O iyi olsun bundan sonra hiç onunla görüşmeyeceğim. Yeter ki yaşasın hayatta olduğunu bilmem yeterli."
Genç kız dinine sadık biriydi. Eğer sözlerini yerine getirmezse Tanrı'nın onları yaşarken cezalandıracağına inanırdı. Sözünden vazgeçemezdi.
O gün orada ikisini de yakacak bir söz verdi.
Oğlanın hayatı karşısında oğlanın kalbini adak olarak verdi...Merhaba🥺💝
Biraz hızlı geçtim olayları biliyorum fakat dediğim gibi geçmiş zaman olaylarını hızlı geçeceğim. Asıl olaylar şimdi ki zamanda.🤫
Spoi vermiş oldum ama🙄
Oy verir misiniz😖
Şey birde biraz prim👉🏼👈🏻
Görüşürüz canımlar💘
Öptüm ummmaah😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
jab tak hai jaan, liskook
Fanfiction"Ordudayken hergün düşündüm. Tanrı beni neden hayatta tutuyor? Bugün anladım ki bana yaptıkları onu yeterince tatmin etmemiş. Önce beni senden uzaklaştırdı. Git dedi, git onsuz yaşa. Bu yüzden gittim ve o'na karşı galip gelmeyi umarak ölümün kolları...