Jisung nulla életkedvvel indult este új munka helyére, egy bárba. Iskolába már nem jár, így nem okoz gondot neki az éjszakázás. Bár kicsit izgatott is volt. Nem akarta csinálni ezt munkát, mert őszintén, ki akar egy csomó részeg embert kiszolgálni? Na látod, senki. De Jisung kicsit mégis izgatott volt. Hogy hogy fog neki menni a munka, egyáltalán idegileg bírná e.... Bár ebben nem kételkedett, hisz helyre tudja rakni az embereket, és ezt a régi osztályában is bizonyította.
Benyitott az új munka helyére, ahol még a munka társán kívül senki sem volt.
- Szia Soyeon! Időben vagyok? - kérdezte Jisung, közben pedig bemászott a pult mögé. A lány a nyári meleg miatt egy rövid farmer nadrágot, és egy fekete lenge pólót viselt. Szőke haját kiengedve hagyta, bár egy tincs végig volt fonva.
- Persze, még nem indult be az élet - nevetett csöpett a lány - Szolgáld ki a vendégeket, de mértékkel persze. Ha bárki beléd köt, vagy fel akar szedni védd meg magad, ha nem megy szólj nekem - kacsintott rá.
- Hé fiú vagyok! Meg tudom védeni magam - csattant fel Jisung.
- Ugyan, szerintem mindketten tudjuk, hogy kettőnk közül nekem kéne téged megvédeni és nem fordítva - szekálta Soyeon Jisungot, aki csak megforgatta a szemét, majd lehuppant egy székre a pult mögött.
Ezután egy vöröses hajú lány száguldott be a kis épületbe. Lihegve lerakta cuccait a pultra, majd belépett az mögé.
- Szia Minnie - köszönt Jisung mosolyogva.
- Szia..... Jisung?
- Igen.
- Huh akkor jól emlékeztem - simította ki nevetve szeméből a rendezetlen frufruját - Bocsánat hogy késtem. Pirosat kaptam szinte mindenhol - sóhajtott.
- Még egy lélek sincs itt rajtunk kívül, tehát nincs semmi baj - mondta Soyeon majd a poharakat kezdte rendezgetni.
Elkezdtek befelé lézengeni az emberek. Soyeon benyomott valami Youtube az egyveleget, amire az a pár ember máris elkezdte magát rázni.
- Ennyien lesznek? - kérdezte Jisung kissé meglepődve. Azt hitte elég nagy pörgés lesz.
- Jaj, dehogy - mondta Minnie - Nézd csak - mutatott az ajtó felé. Egy kb Jisunggal egyidős barna hajú eléggé helyes fiú lépett be az ajtón. Elég sokan követték őt, főleg lányok, de fiúk is voltak ott.
- Lee Minho - mondta Soyeon.
- Ismered? - lepődött meg Jisung. Csodálattal nézte a belépő fiút, hisz kit ne fogna meg a kinézete?
- Mindenki ismeri. Ha kikezd veled habozás nélkül utasítsd vissza, bármennyire is tetszik - utasította Soyeon.
- De nem.... - ellenkezett Jisung.
- Ugyan, ő elsőre mindenkinek tetszik - vinta meg a vállát Minnie - Tipikus fuckboy. Minden nap mással látni itt. Fiúval, vagy lánnyal, az teljesen mindegy. De mindenki oda van érte, és mindig megkapja amit akar.
- Honnan tudtok róla ennyit? - kérdezte.
- Itt dolgozunk egy ideje. Láttunk egyet s mást - mondta Soyeon majd kitöltött egy italt egy pultnál ülő embernek.
Minho eközben mosolyogva végig mért egy lányt, aki nem habozva hozzá libegett, és táncolni kezdtek. A fiú egyik keze a lány derekán pihent, a másik pedig lejjebb csúszott kissé intimebb területekre. A lány pedig Minho karját simogatta. Megfogta a lány kezét, majd a pulthoz húzta.
- Két sojut kérünk - mosolygott Minho, Soyeon pedig egyből kitöltötte az italt. A fiú pedig szemügyre vette Jisungot, aki a hűtő mellett próbált úgy tenni mintha nem vette volna észre Minhoékat.
- Köszönjük - mondta Minho, és megitta a lánnyal az italt.
- Hé, Ji - kiáltott Soyeon - A másik oldalon helyzet van - mondta, Jisung pedig észrevette a bárpult másik oldalán várakozó embereket.
Zavartalan volt a munkája. Volt aki kissé ittasan, bunkón szólt hozzá, de ezt a fiú eleresztette a füle mellett. A pénzt is mindenki oda adta, ezzelsem volt gond. Mikor Jisung egy csöpp pihenőt kapott, észrevette Minhot egy lánnyal smárolni. De ez most egy másik volt. Az előző fekete hajú csajhoz képest, most egy szőke libával enyelgett. Jisung megforgatta szemeit. Gondolhatta volna. De hogy máregy óara után mással van? Erre nem számított. Így elkönyvelte magának Minhot egy telhetetlen szívtiprónak.
- Hé - lengette meg valaki a kezét szeme előtt.
- Oh bocsánat, mit adhatok? - zökkent ki Jisung a bámulásból.
- Semmit. Csak eléggé elbambultál - nevetett a fekete, kissé hosszú hajú fiú előtte ülve - Hyunjin vagyok - mutatkozott be.
- Jisung - mondta.
- Oh szia - tűnt fel Hyunjin mögött Minho, és az ülő fiú nyakára simított.
- Kopj le - morogta Hyunjin mire a másik fiú gyorsan, mintha tűzbe nyúlt volna elkpta a kezét.
- Bocsi - mondta - Hé, te új vagy itt? - kérdezte Jisung elé könyökölve.
- Igen - bólintott egyet.
- Oh. Körbe vezesselek? Járatos vagyok itt - vonta fel a szemöldökét.
- Itt dolgozok, elég baj lenne ha nem ismerném a helyet, tehát kösz nem - forgatta meg szemeit.
- Oh. Ha nem hát nem - mondta Minho - A nevedet legalább megmondod gyönyörűm?
- Miért, hogy nehogy össze keverd, hogy mit kéne nyögni? - hajolt közelebb kihívó tekintettel Jisung.
- Úgy látom kémkedtél egy kicsit. Csak nem érdekellek? - vigyorodott el Minho.
- Nem, csak nem tudom nem észre venni azt ami majd kiüti a szemem. Fogadni mernék, hogy az itt jelen lévő emberek felének jártál már a szájában - jelentette ki magabiztosan Jisung.
- Csak nem közéjük akarsz tartozni? Nem bánnád meg, és én sem - ajánlotta fel az idősebb.
- Kösz nem. Nem akarom bemocskoli az ajkaimat - simított végig a testrészén, Minho pedig ledöbbent erre a beszólásra - Ha nem kérsz semmit, akár vissza is mehetsz valami kis kurvához, akinek szüksége van rád én meg folytatom ezt a kellemes beszélgetést ezzel a helyes fiúval - vigyorodott el Jisung, majd vissza fordult Hyunjin felé, Minho pedig döbbenten elsétált a beszélgetés helyszínéről.
Itt az első rész, remélem tetszik💕
YOU ARE READING
☆𝘗𝘭𝘢𝘺𝘣𝘰𝘺 - 𝘔𝘪𝘯𝘴𝘶𝘯𝘨☆
Fanfiction❝- Hé Baby! Elvigyelek egy körre? - kacsintott egy szép autó mellett állva. - Hmmm ez a te kocsid? - kérdezte elámulva az idősebb karjára simítva. Minho ezen meglepődött, hisz elég távolság tartó volt eddig vele a kisebb fiú. - Persze. Enyém ez a g...