18

1.4K 118 0
                                    

Jisungnak szerencséje volt, pont akkor jött egy busz, mikor a megállóba ért. Gyorsan vett egy jegyet, majd le is ült az egyik ülésre. Bedugta telefonjába fülhallgatóját, és maximumra véve a hangerőt kezdte el bömböltetni a zenét. Frissen festett hajába túrt, és mosolyogva figyelte a véletlenül kezében maradt fekete tincseket. Sunyin elszórta az ülés mögé. A környezetéből úgy vélte, elérkezett ahhoz a megállóhoz, ahol le kell majd szállnia. Felállt, és megnyomta a lászállás jelző gombot. Addig kapaszkodott a műanyag csőbe, míg meg nem állt a busz, majd az ajtó nyitódásakor leszállt a járműről.

Otthona felé sétált, hogy még utolsó simításokat végezzen el külsején. Fiókjait gondosan átkutatva talált meg egy láncot, amit övbújtatójára csatolt úgy, hogy felső combjára lógjon. Meghallotta a kapucsengőt, gyorsan az ajtóhoz szaladt és felvette a telefont.

- Halo? - szólt bele.

- Na, hercegnő lejössz még ma? - kérdezte játékos hanglejtéssel Minho.

- Pillanat, megyek is le - mondta mosolyogva Jisung, majd egy dzsekit kapott a kezébe, majd bezárta az ajtót és lement a lépcsőházban. Kinyitotta a bejárati ajtót, és meglátta Minhot, egy igen szemrevaló autó oldalán támaszkodni.

- Hé baby, elvigyelek egy körre? - kérdezte Minho, kis kuncogással hangjában.

- Asszem deja vu-m van - nevetett Jisung és Minhohoz sétált. Lábujjhegyre állt, és egy puszit nyomott az arcára - Egyébként igen, elvihetsz.

- Részemről a megtiszteltetés - hajolt meg, és kinyititta a jármű ajtaját, hogy a kisebb be tudjin szállni.

- Ez már végre a tiéd? - kérdezte, a még régebbi, bénán elsült csábítási kísérletére utalva.

- Igen - bólintott - Amúgy elég gáz volt, hogy pont a te autódat sikerült kiválasztanom akkor - nevette el magát.

- Monsjuk azinte csak én álltam akkor a parkolóba, tehát nagyon más választásod nem volt - vonta meg a vállát.

Már egy ideje mentek, és Jisung le sem bírta venni a szemét Mimhoról. Egy bőr nadrágot, egy fekete pólót, és az fölött, egy fekete mintás lengébb inget viselt. Teljesen bele illett az autó feket bőr környezetébe, és Jisung ezt irtózatosan szexinek találta.

- Csukd már be a szád - szólalt meg mosolygással a hangjában. Jisung feleszmélve a bámulásból gyorsan megrázta fejét, majd becsukta száját. Vissza fordult az út felé, és megpróbált semmi figyelmet nem fordítani az idősebbre. Úgy tett, mintha az előbbi incidens meg sem történt volna, és kizárta elméjéből Minhot.

Minho viszont ennek ellenkezőjét tette. Mindennél jobban fel akarta magára hívni a figyelmet, kezét lassan Jisung combjára simította. A fiatalabb lába egy kicsit megremegett, de fenntartva a látszatot, utána már nem csinált semmit, csöndbe tűrte hogy Minho simogatja a combját. Ezt mind addig csinálta, míg a másik gondolt egyet, és hirtelen rámarkolt a mókus arcú combjára. Jisung a hirtelen jött érintéstől reflexből össze szorította lábait, és emiatt Minho keze eléggé intim helyre tévedt.

- Öhm - motyogta Minho és próbálta kihúzni kezét, de Jisung még sokk alatt állt, és nem engedte el - Nekem oké, de ne várd hogy leálljak - vontq meg vállát, és nyugodtan tartotta ott tovább a kezét.

- Ja! Mi? - eszmélt fel, szétnyitotta lábait, és kicsapta Minho kezét az öléből - Ez miattad van! Kellett neked fogdosni - durcázott be, összefont karokkal az ablak felé fordult, hogy el Minhotól, és felfújta arcát, mint egy dühös mókus.

- Naaaa - hajolt át Minho, és egy lágy puszit nyomott a fiatalabb arcára - Egyébként mindjárt ott vagyunk.

- Oki - fordult vissza mosolyogva, és kifelé bámult az ablakon. A környezet ismerős volt, hisz minden nap jár erre. Minho leparkolt, megpaskolta Jisung combját hogy szálljon ki. A fiatalabb zavarodottan bár de kiszállt, és szemben találta magát saját munkahelyével.







Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


☆𝘗𝘭𝘢𝘺𝘣𝘰𝘺 - 𝘔𝘪𝘯𝘴𝘶𝘯𝘨☆Where stories live. Discover now