5

1.7K 152 30
                                    

- Minho, te mi a fenét csinálsz itt? - kérdezte Jisung, Minho pedig nyugodtan ücsörgött mellette.

- Csak ide jöttem melléd - vigyorgott a fiatalabbra - Nem mintha bánnád - kacsintott, Jisung pedig megforgatta szemeit.

- Szóval úgy gondoltad, hogy ha már tegnap nem sikerült felvágni nekem a saját kocsimmal, úgy döntöttél, hogy inkább elrabolsz benne? - vonta fel kérdően a szemöldökét.

- Lehet róla szó - vigyorodott el - Ha szeretnéd meg is kötözlek.

- Kösz nem - fintorodott el - Szóval mit keresel itt?

- Csak beültem ide hozzád - simított a kisebb fiú combjára, de Jisung elsöpörte a kezét.

- Figyelj, ha akarsz valamit, legalább udvaroljál, nem fogok egyből a nyakadba ugrani - fordult vissza a kormány felé.

- Ok szóval udvaroljak? - karolta át a fiú vállát.

- Hát, nem garantálom hogy sikerrel fogsz járni, de egy próbát meg ér - vonta meg vállát - Na, most kiszállnál az autómból? Mennék haza - nyitotta ki az ajtót, de Minho a kezére fogott, és be is csukta.

- Naaa légyszi ha már itt vagyunk elvihetnél engem is - biggyesztette le ajkait, és próbált valami boci szem féleséget össze hozni, ami nem igazán jött össze neki, de így is aranyos látvány volt.

- Ahh jó - adta  be a derekát - De ezzel nem győztél le semmiről sem - váltott hangja vissza egyből rideggé.

- Yeyyy - vigyorodott el Minho, és ugrándozni kezdett az ülésen, Jisung pedig akaratlanul is elnevette magát, a fiú aranyosságára.

- A soft Minho egész elviselhető - gondolkodott hangosan.

- Oh baby, kár hogy a testem többi része nem annyira tud soft lenni - vágott perverz fejet.

- Vissza vonok minden jót amit valaha is rád mondtam - sóhajtott Jisung, beindította az autót, majd kihajtott a parkolóból - És merre is mész?

- Arra amerre te - mosolygott csábítóan.

- Jó, a házam előtt kiraklak - mondta Jisung és bekanyarodott az utcába, majd megállt a panel előtt - Itt vagyunk - szállt volna ki az autóból de Minho megállította.

- Várj! - gyorsan kipattant a kocsiból, és Jisung oldalára sietett, és kinyitotta neki az ajtót.

- Te mi a fenét csinálsz? - kérdezte.

- Az udvarlásom kezdetét vette - nyújtotta kezét, hogy kisegítse az autóból a "hölgyet".

- Nem lesz könnyű dolgod - forgatta meg szemeit, elcsapta Minho kezét és magától szállt ki.

- Tudom. De a jó dolgokért küzdeni kell - vigyorodott el. Jisung elindult a lépcsőház felé, Minho pedig követte Őt.

- Tudod, nem vet annyira jó fényt rád, ha egész a házamig követsz - fordult felé.

- Öhm.... Oké - nevetett kínosan majd megvakarta tarkóját - Akkor majd találkozunk - simított a kisebb hajába, integetett egyet, majd elment.

De csak látszólag.

Mikor a fiatalabb hátat fordított neki, és a lépcsőhzához sétált, Minho a sötétbe burkolózva ott maradt.

Nézte, ahogy Jisung bemegy a lépcsőházba, és abba a pillanatba áldta a technikát, hogy minden emeleten külön fel kell kapcsolni a villanyt. Látta, hogy csak a harmadik emeletig kapcsolódtak fel a villanyok, így feltételezte, hogy azon az emeleten lakik a fiú. Odament a kapu csengőhöz, és a házszmáot lellenőrizte.

Han Jisung, 11

Legalább már tudja hova kell küldeni a sok ajándékot, amit tervez. Elvigyorodott magában, és elindult haza felé.


❀❀❀

Jisung másnap délután a kapucsengő hangjára kelt. Nem tudta ki a fene lehet ez ilyenkor, senki sem szokta keresni. Talán Felix? Ő az egyetlen aki tudja hol lakik. Vagy esetleg postás?

Kinyitotta az ajtót, és egy fiatal srác állt az ajtóba egy csokor virággal a kezében.

- Öhm... Bocsánat, szerintem rossz helyre jöttél - mondta Jisung, és közben átkozta magát, hogy így pizsamában, kócosan nyitott ajtót.

- Han Jisung? - kérdezte félénken a fiú.

- Igen, én vagyok - vonta össze a szemöldökét. Ezek szerint mégis őt keresik.

- E-ezt neked küldik - nyújtotta át a csokrot - N-nagyon szép vagy - dadogta, majd elszaladt, és a léptek hallatán a földszintig meg sem állt.

Jisung magában elnevette magát. Nagyon aranyos volt az a fiú, de jobban foglalkoztatta, hogy ki küldte a virágot. A csokor gyönyörű volt, rengeteg virág, szépen elrendezve, a csomagoló papír, és a mellette lévő dísz növények megadták neki a stílust. Egy kis papírka volt a szirmok között, amit a fiú kíváncsian olvasott el.

Udvarlásom kezdetét vette

-Minho

☆𝘗𝘭𝘢𝘺𝘣𝘰𝘺 - 𝘔𝘪𝘯𝘴𝘶𝘯𝘨☆Where stories live. Discover now