- Uram! Uram! - rohant Minho kiabálva amint kiért a házból - Mit csinálnak vele? - kérdezte félve amint látta hogy szerelmét egy hordágyon a mentő autóba helyezik.
- Be kell vinnünk a kórházba kivizsgálni. Jó pár csontja eltört, egy csomó szilánk belé szúródott, tehát muszáj bevinnünk. Látogassa meg.
- Köszönöm - biccentett Minho, és vissza szaladt Hyunjinékhoz - Beviszik. Én bemegyek hozzá - mondta, és egyből autója felé indult.
- Most? - kérdezte Jeongin.
- Igen - bólintott, és beült a kocsiba, és a már egy ideje elindult szirénázó jármű után iramodott.
Becsapta az ajtót, és berohant az épületbe, ahol még égtek a lámpák, és sürögtek forogtak az ápolók.
- Elnézést - ment oda a recepcióhoz - Han Jisungot hol találom? - kérdezte.
- Ön a közeli hozzá tartózója? Nincs neki felírva senki - mondta a nő.
- Igen, Igen én vagyok - mondta még lihegve.
- 3. emelet, 328-as ajtó. Ön bármikor bent lehet, kivéve mikor vizsgálják, a többi látogató maximum egy órát tartózkodhat a beteg környezetében - darálta le unottan - Egy nevet had kérjek már, hogy tudjam ön e az.
- Lee Minho - mondta gyorsan, a nő bólintott és lefirkantotta a nevet Jisung lapjára.
Minho a liftbe szállva kissé kényelmetlenül érezte magát a fehér vagy kék köpemyes orvosok közt, de nem törődött vele, csak fel akart érni Jisunghoz minél hamarabb.
Mikor a harmadik emeletet jelző gomb világítani kezdett, az ajtó kinyílt és Minho sietősen kilépett. Megkereste a szobát, minden kérdés nélkül benyitott, de viszont volt aki útját állta.
- Uram, most nem jöhet be. Éppen vizsgálják - mondta egy köpenybe maszkba és hajhálóba öltözött nő, majd vissza is tért az ágyon fekvő Jisunghoz az ajtót becsukva.
- Fasza - túrt hajába idegesen Minho, és leült a műanyag székre. Körülbelül egy negyed óra múlva kijöttek az orvosok a szobából, Minho pedig felpattant - Mi van vele?
- Eltört a lába, meg a bal keze, egy bordája megrepedt. Szellemi sérülést nem szenvedett ahogy lekövetkeztettük, és a fejét sem érte akkora ütés, elmondása szerint a kezével tompított. Az üvegszilánkokat a bőréből kiszedtük, de sajnos pár a testébe is bejutott. Imádkozzon hogy ne jussanak olyan helyre ami maradandó károsodást okozhat - mondta, majd el is indult.
- És azokkal mit csinálnak? - kérdezte idegesen.
- Természetesen kiszedjük őket. Egy óra múlva műtjük, most bemehet hozzá, de ügyeljen, hogy ne csináljon semmi megerőltetőt, ami miatt a szilánkok rosszabb helyekre, esetleg szervekbe fúródhatnak.
- Öhm rendben - biccentett és óvatosan benyitott Jisunghoz - Hahó - motyogta amint meglátta az ágyon fekvő ragtapaszokkal ellátott, és begipszelt lábú, és kezű Jisungot.
- Te mit keresel itt? Menj ki most azonnal! Nem akarlak látni! - mondta kicsit emelkedett hanggal.
- Sssshhh nyugi. Még felmegy a pulzusod - tette szája elé kezét.
- Faszom a pulzusomba! Hagyj békén! Nem basztad még el eléggé az életemet? - kérdezte ingerülten.
- Kérlek Jisung! Had tegyem jóvá! Had magyarázzam meg - kérlelte.
- Ezen mit magyarázol? Egy önző seggfej vagy, aki csak magával törődik! Megbíztam benned de te eljátszottad. Azt hittem én más vagyok neked de nem, ugyanolyan kurvád voltam mint bárki más - mondta már kiabálva ami miatt a gép csipogni kezdett. Pulzusa emelkedett, és vérnyomása is jelentősen nőtt. Jisungon is látszott hogy elfáradt ugyanis szemei lecsukódtak, keze pedig elengedte a takarótamut addig szorított. Pár nővér sietett be a szobába, Minhot kitessékelték, és innen már a fiú nem tudta mi történt.
Pár perc múlva Jisungot elaltatva toltká ki sietősen a szobából.
- Várjanak, hova viszik? - kérdezte Minho.
- Műtjük - mondta egyszerűen.
- De nem csak egy fél óra múlva lenne a műtét? - kérdezte Minho.
- Mi nem tudjuk, nekünk csak mondták hogy vigyük a műtőbe - mondta flegmán majd eltolta az alvó fiút.
- Istenem, Jisung csak legyél jól - mondta Minho majd vissza ült a székre, s idegesen kezébe temette arcát.
Végre felrakták! Iszonyatosan tetszik a dal, az Mv témája, ahogy meg kinéznek a fiúk az valami aajajdjsjsnnsd. Mindenkinek csak ajánlani tudom.
YOU ARE READING
☆𝘗𝘭𝘢𝘺𝘣𝘰𝘺 - 𝘔𝘪𝘯𝘴𝘶𝘯𝘨☆
Fanfiction❝- Hé Baby! Elvigyelek egy körre? - kacsintott egy szép autó mellett állva. - Hmmm ez a te kocsid? - kérdezte elámulva az idősebb karjára simítva. Minho ezen meglepődött, hisz elég távolság tartó volt eddig vele a kisebb fiú. - Persze. Enyém ez a g...