- Mit keresünk itt? - kérdezte Jisung, miután Minho behúzta őt a bárba.
- Megmutatom, hogy milyen a pult másik oldalán ülni - vigyorodott el és húzni kezdte őt be a tömegbe - Na, engedd már el maga kicsit! - szólt rá, a fiatalabb feszült ábrázatát látva. Megfogta két kezét és a tábc térre húzta őt, ahol karjait rnágatva kezdett el idiótán ugrálni. De Jisung nem mozdult, csak össze vont szemöldökkel állt - Na, ne csak állj már ott! Még Soyeontól is elkértelek, szórakozz már kicsit végre!
- Elkértél? - kérdezte.
- Aha - bólintott mintha ez lenne a világ legegyszerűbb dolga. Ugrált tovább, Jisung elmosolyodott, és ő is tombolni kezdett a zene ritmusára.
- Hát ez eszméletlen volt! - rohant Jisung a pulthoz Minhot maga után húzva a szám után - Jesszusom nagyon szomjas lettem! Le akarsz itatni, azért táncoltatsz ennyit?
- Persze - nevetett hülyén Minho - Minnie! - szólította meg a lányt, akinek látszólag semmi dolga nem volt ebben a pillanatban - Hoznál nekünk valami szomj oltót? - kérdezte vigyorogva, s a lány szemforgatva bár de elment.
- Most sem adom meg a számom - mondta egyhangúan Minnie amint hozta az italt.
- Nem is kell - karolta át Minho Jisungot, és maga mellé húzta, hogy jól látható lesz gyen Minnie számára.
- Jisung? Mi? Tudtam hogy randiztok de így élőben ez még megrendítőbb - nevette el magát kínosan és tarkóját kezdte vakargatni.
- É-én is eléggé meglepődtem hogy ide jöttünk - mosolyodott el szégyenlősen. Elvette az asztalról a poharat, és legurította torkán a tartalmát - Ahh sokkal jobb így - köszörülte megtorkát ahogy lenyelte a folyadékot - Úristen! Menjünk vissza! - mutogatott a táncparkettre, ahol egy igazán nagy sláger kezdett szólni, és mindenki a hozzá tartozó koreográfiát táncolta. Jisung is beállt a tömegbe, és elkezdte ringatni csípőjét miközben táncolt. Minho meg nem volt úri ember, mögé állt, és kezét a fiatalabb dereka köré fonta, és vele együtt kezdett mozogni. Tudta a koreográfiát, így tévesztés, egymás lábára lépés és ilyen bakik nem jöhettek szóba. Jisung már nem igazán volt magánál, különben nem hagyta volna az idősebbnek az ilyen viselkedést. Minho száját Jisung nyakára tapasztotta, s miközben együtt vonaglottak, a kisebb nyakát is kényeztetni kezdte.
Jisung a mozgásával rendesen feltüzelte Minhot. És ezt nem félte a tudtára adni azzal, hogy keze teljesen bejárta a fiatalabb testét. Jisung alkoholtól fűtve sóhajtozott az idősebb minden egyes csókjára, majd fel ia nyögött mikor Minho a már merev tagját Jisung hátsójához nyomta.
- Minho - suttogta halkan Jisung miközben megfordult az ölelésben. Egyik lábát Minho dereka köré fonta aki combja alá nyúlt, így másik lábát is felemelte. Jisung teljes testét Minho tartotta, miközben forró csókba kezdtek. A magasabb egyik keze Jisung fenekére vándorolt, és annál fogva tartotta őt. Nyelveik elképesztő gyorsasággal táncoltak, ezzel is ingerelve egymást, ahogy a dominanciáért küzdöttek. Jisung csak úgy vonaglott Minho karjaiban, de nem igazán érdekelte ki láthatja őket.
- Jisungie.... - morogta - Menjünk hozzám jó? - kérdezte, mire a kisebb bólintott párat. Lerakta a földre, és szinte futva hagyták el a bárt.
És ezt egy személy mind végig nézte. Hwang Hyunjin ugyanott ült, egy poharat iszogatva. Keserű érzés támadt benne, hisz tudta mi fog történni. Félt, hogy Jisung is csak annyira kell Minhonak hogy ágyba vigyr, aztán már nem fogja érdekelni. De Hyunjin tudta hogy Jisung milyen közel engedte magához az idősebbet, és nem akarta hogy így szakadjon meg kapcsolatuk.
Minho és Jisung már az idősebb háza felé tartott. Jisung néha fészkelődött az ülésen, hisz az ő nadrágja is eléggé feszített már. Minhi csak nyugodtan a kisebbcombjára fogott, és megszorította azt mire Jisung felnyögött. Minhi pedig egy elégedett mosollyql nyugtázta, hogy Jisung is ugyanannyira akarja őt.
- Itt vagyunk - mondta Minho, és szállt volna ki, de Jisung az ölében termett, és egyből ajakira is tapadt - Jisung - mondta mikor elváltak - Be kéne mennünk. Az gy kocsiban vagyunk az éjszaka közepén és bárki megláthat - mondta. Jisung sóhajtott egyet, átmászott Minhon és kinyitotta az ajtót.
- Akkor menjünk - pattant ki az autóból és kihúzta Minhot is.
Bementek a házba, de nem sikerült eljutniuk a hálóig. Már az előszobában Jisung a falra kenődött, Minho pedig hevesen csókolta őt, derekánál matatatva. Jisung Minho ingje gombjaival szórakozott, s sikeresen szét is gombolta a ruhát. Minho ledobta magáról az inget, és szinte szét tépte a Jisungin lévőt és azt is eldobta valahova. Beljebb mentek a nappaliba. Bár Jisung még sosem volt itt, de egyből jó helyre nyúlt, hogy felkapcsolja a villanyt a helyiségben. Minho hirtelen kapta karjaiba Jisungot, és a háló szobába ballagott vele.
Ledobta az ágyra, levette saját, majd Jisung nadrágját is. Újból megcsókolta a kisebbet, de szája átvándorot Jisung állára, majd onnan nyakára és szép nagy nyomokat hagyott ott. Jisung az ujját közben Minho boxerének korcába akasztotta, és lassan kezdte lefelé húzni. Mikor az teljesen lenn volt, vette a bátorságot, és az idősebb teljes hosszára markolt minek gazdája egy igen férfias nyögést hallatott.
- Igen baby, az fog ma benned ki be járkálni, gyorsabban és gyorsabban amíg sikítva a világodról sem tudva élvezel el a nevem nyögve a gyönyörtől, amit neked nyújtok.
Jisung hangja megremegett Minho mocskos szavai hallatán, s elengedte párja tagját.
De Minhonál valami más lett. Férfiassága iszonyatosan feszített, a fiatalbb érintése miatt mégjobban. Gyorsan levett Jisungról az alsó nadrágot és azt is elhajította.
- Minho - állt meg kicsit - Nekem ez lesz az első.
- Nyugi. Vigyázok rád. De már nem tudok várni - puszilta meg a fiatalabbat.
Így is volt. Tényleg nem tudott várni. Megkezdte Jisung kitágítását, egy ujjal kezdte őt pumpálni. A hangok hatására agyát kezdte elborítani az élvezet, és a kielégületlenség érzése, és minél hamarabb be akart teljesedni. Észre sem vette hogy csak egy ujjal igen kevés ideig tágította Jisungot, minden kérdés nélkül hatolt belé teljes hosszával.
Elfelejetette hogy Jisunggal van. Úgy viselkedett mint a többi szex partnerével, akiket csak egyszeri alkalomra lát, azután még soha nem is találkoznak.
Nem tűnt fel neki Jisung nyögéseinek mássága, hogy nem olyan mint a többieké. Nem volt kéjes sem szenvedélyes. Sokkal inkább fájdalmas.
Nem hallotta Jisung kérlelő szavait, hogy álljon meg, vagy lassítson. Teljesen kizárt a fejéből mindent, Jisung hangját csak tompán hallotta, s a sírás hangja el sem jutott agyáig.
Jisung már teljesen tehetetlenül vergődött alatta. Már nem tudott mit tenni, ütötte is az idősebbet, de hiába, nem reagált rá, csak megállíthatatlanul lökdöste magát be és ki.
Már csak azt tehette hogy sírva, és félve várta, hogy Minho befejezze. Az idősebb az élvezettől elgyengülve esett Jisung mellé az ágyba, és egyből mély álomba zuhant.
Jisung sírva állt fel az ágyból már amennyire tudott, és amilyen gyorsan csak tudott felöltözött és elhagyta a házat.
Ez volt az első alkalma. Megbízott Minhiban, így neki adta. De ő nem úgy vette el mint ahogy kellett volna. Nem számított neki semmit, csak egy volt a sok közül. Borzalmas volt ez az egész. Nem akarta látni Minhot.
YOU ARE READING
☆𝘗𝘭𝘢𝘺𝘣𝘰𝘺 - 𝘔𝘪𝘯𝘴𝘶𝘯𝘨☆
Fanfiction❝- Hé Baby! Elvigyelek egy körre? - kacsintott egy szép autó mellett állva. - Hmmm ez a te kocsid? - kérdezte elámulva az idősebb karjára simítva. Minho ezen meglepődött, hisz elég távolság tartó volt eddig vele a kisebb fiú. - Persze. Enyém ez a g...