- Biztos, aludjak itt? - kérdezte Minho felvont szemöldökkel - A liftes események után?
- Nincs más választásunk, nem engedlek ilyenkor haza - mondta egyértelműen.
Minho kissé ledöbbent, nem hitte volna, hogy Jisung pár percig is megtűri őt maga mellett a lift után, nem hogy egy egész éjszakára.
- Na, ülj már le vagy valami, ne csak állj ott, mint fasz a lakodalomban - mondta Jisung, és letolta egy székre az idősebbet - Vetkőzz le, ne ücsörögj itt kabátban - rángatta le róla a ruha darabot s Minho kissé megfeszült az érintésre. Eleve ahogy Jisung levette róla a kabátot, akaratlanul is más dolgok jutottak eszébe. És még arról a fasz állós dologról is beszélt.....ha Minho nem tudta volna, hogy egy életre elveszítené minden esélyét Jisungnál, már rég leteperte volna.
- És mit csinálunk? - kérdezte Minho kikiabálva a konyhából ugyanis Jisung nem ott tartózkodott.
- Gondoltam - kiabált vissza majd vissza is ért - Filmezzünk - tartott fel a kezében pár DVD-t - Válassz!
- Szerintem ha a Szürke 50 árnyalatát nézzük, azzal egyikünk sem jár jól - mondta óvatosan.
- Rendben, akkor ez kilőve - mondta majd az asztalra dobta a dobozt - Két lépés távolság?
- Na nehogy már ilyen undorító romantikusat nézzünk - akadt ki - Valami akció film?
- Nem szeretem. Minden túl kiszámítható, és irreális, hogy a főszereplő minden a való életben eléggé halálos dolgot túlél - vonta meg a vállát - Horror? - kérdezte felvont szemöldökkel.
- Tényleg? Azt hittem félsz tőle - motyogta.
- Pedig nem - mosolyodott el büszkén - Meg ijedek tőle, de nem álmodok rosszat, meg ilyenek. Egyedül is merek nézni - húzta ki magát.
- Ügyes vagy - nevetett - Na, hozz valamit, majd né megvédelek.
- De csuda romantikus - forgatta szemeit, majd elhagyta a szobát, és vissza tért egy horror filmmel - Ez jó lesz? - kérdezte.
- Persze - bólintott Minho, majd felállt és átült a televízióval szemben elhelyezkedő kanapéra. Jisung leguggolt a DVD lejátszó elé, majd berakta a lemezt. Elvesztette egyensúlyát, ezért hátra tottyant fenekére, amire az idősebb eléggé elnevette magát - Bocsánat, de ez nagyon aranyos volt - védte meg magát Jisung gyilkoló tekintetétől - Na, pattanj ide - tárta ki karjait, Jisung pedig ódzkodva bár, de mellé ült.
A film elindult, és mindketten jól viselték az eredetileg is ilyesztő alap történetet, és a vészjósló párbeszédeket. Jisung elengedte magát, és könnyedén simult hyungja karjaiba, aki már megszokás szintűen tartotta őt.
- Basszus! - kiáltott fel Jisung és Minho mellkasába rejtette szemeit amikor egy nagy csúnya szőrös izé a kamerába ugrott.
- Shhh nyugi - simított a fiatalabb hajába - Te mondtad hogy nézzünk horrort, nem én tehetek róla - nyomott egy puszit feje tetejére.
- Tudom - motyogta - Na nézzük, akkor hamarabb vége lesz - mondta, majd vissza helyezkedett az időesebb ölébe. Minho simogatni kezdte kiszemeltje oldalát, akit ez megnyugtatott, és csak egy szisszenést hallatott a többi ilyesztő jelenetnél. Izmai végig meg voltak feszülve, mintha ugrásra készen állna, de mikor vége lett a filmnek, sóhajtva omlott Minho karjaiba.
- Na, azért nem bírtad olyan jól - nevetett - Miért akartál horrort nézni? Még most is remegsz.
- Cs-csak meg akartam mutatni hogy kemény vagyok - motyogta.
- Én tőled biztos - perverzkedett, de Jksing gyengéden vállba vágta.
- Hülye! Nem úgy.
- Tudom, tudom. Figyelj Jis. Tetszel nekem, még senkinél sem érztem ilyet mint veled. Azért tetszel amilyen vagy, nem amilyen akarsz lenni nni, tehát előttem ne játszd meg magad - puszilt egyet Jisung arcára - Eljössz velem holnap egy randira?
- Randi? Te meg én? Komolyan? - kérdezte az idősebb pedig bólintott - Ezer örömmel - vigyorodott el.
- Rendben, de most aludjunk. Kipihentnek kell lennünk, hogy ne aludj be a randin - rántotta le maga mellé a kisebbet az ágyra majd átkarolta derekát - Jó éjt Jisungie.
- Jó éjt Minho - nyammogta, majd jobban az idősebbhez bújva elnyomta az álom.
YOU ARE READING
☆𝘗𝘭𝘢𝘺𝘣𝘰𝘺 - 𝘔𝘪𝘯𝘴𝘶𝘯𝘨☆
Fanfiction❝- Hé Baby! Elvigyelek egy körre? - kacsintott egy szép autó mellett állva. - Hmmm ez a te kocsid? - kérdezte elámulva az idősebb karjára simítva. Minho ezen meglepődött, hisz elég távolság tartó volt eddig vele a kisebb fiú. - Persze. Enyém ez a g...