7

1.6K 139 39
                                    

Jisung másik oldalára fordult, és szembe találta magát Felix meztelen hátával. Nem az történt, amire ilyenkor a legtöbben gondolnak, teljesen más a helyzet.

Felix az éjszaka rendesen leitta magát, így Jisung félt őt a fiú otthonába haza vinni, inkább a sajátjába hozta haza. Így tud is rá figyelni. A szeplős rendesen ontotta magából az alkohoz illatot, így Jisung levette róla ruháit, de az ő méretei nem jók rá, így inkább egy szál alsóban hagyta szegény fiút, de azért jól betakargatta.

- Mi történt? - emelte fel fejét álmosan Felix.

- Nézd meg a telódat - mutatott a vadul bittyegő készülékre Jisung.

- Tehát nem álmodtam - motyogta Felix, ahogy ,, szexi Changbinnieeeeee"- tól kapott csomó üzenetét vizslatta - Jesszusom ez a srác nagyon kanos! - kiáltott fel.

- Miért mit mondott? - érdeklődött.

- Hogy..... Ő is szívesen bennnem lenne? Mi a franc? - nézett kikerekedett szemekkel telefonjára - De azt mondta.... Hogy én mondtam neki..... Hogy úgy ráülnék a farkára..... Mint a huszár a lovára? Jesszusom, miért ilyen béna hasonlatot mondtam? Sokkal jobbat is tudok - motyogta - Miért vagyok ilyen faszhiányos részegen? - nyavajgott Lix.

- Ezt csak te tudhatod - vonta meg a vállát - De készülődjünk. Neked vissza kell írnod a pasidnak, né meg mindjárt megyek dolgozni, és még előtte dolgom van - állt fel a fiú, és Lix felé dobott pár ruhát - Tessék, kimostam a ruháidat - mondta, és ő is öltözködni kezdett.

- Köszi - mosolygott magában - Jesszusom, mi van rajtam? - nézett a combján elterülő hatalmas írásra.

Changbin + Felix = luvluvluvluvluv

- Remélem legalább alkoholos filccel van - morogta Jisung, miközben Felix vadul próbálta magáról lesikálni a tintát.

- Mindegy, majd egyszer lejön - vonta meg a vállát, majd vissza vette nadrágját, és ingjét. Rendbe szedte magát, majd elköszönt - Köszönöm Jisung hogy vigyáztál rám. Majd még találkozunk - integetett, és kiment a lakás ajtaján, majd le a lépcsőházból.

- Na, akkor most mehetek a tisztítóba - sóhajtott fel magában, majd ő is elkészült.

Lement autójához, kissé undorodva beleült, majd elhajtott a tisztítóhoz.

- Na nehogy azt hidd hogy én ezt az undormányt kitakatítom - fintorgott az autóra az ott dolgozó fiú.

- De kérlek! Most nem maradhat így - fakadt ki Jisung.

- Máskor ne hányd össze a kocsidat, ilyen egyszerű - mondta, majd becsapta Jisung orra előtt az ajtót.

- Kösz bazdmeg - rázta meg fejét, és vissza ült a kocsiba. Egy másik tisztítóhoz hajtott, aki már kedvesebben bánt vele.

- Buli volt? - kérdezte óvatosan a fiú.

- Igen - motyogta Jisung - Vagyis nem..... Csak egy bárban dolgozom, egy barátom, meg össze hányta a kocsimat - forgatta meg szemeit.

- Ahj, nyugi a barátom minden este egy bárba megy. Igazán idegesítő, de tudom hogy nem csal meg, csak stressz levezetésnek megy oda - mondta - Vagyis nem olyan stressz levezetés! Csak szeret ott ülni és figyelni az embereket.

- Nem véletlenül Hwang Hyunjinról beszélsz? - kérdezte Jisung.

- De! - helyeselt a kisebb fiú - Honnan ismered?

- Ott dolgozom. Általában én vagyok a beszélgető partnere - mosolyodott el kínosan.

- Oh....akkor téged kell kimenteni egy sráctól? - érdeklődött.

- Aha... De nem kell kimenteni. Megoldom magam - emelte fel orrát büszkén - Amúgy Jeongin vagy?

- Igen. Honnan tudtad?

- Hyunjin mesélt rólad - mosolygott, mire a fiatalabb szemei felcsillantak.

- Tudod.... Hyunjin nem igazán jó az érzelmek kifejezésében. Sosem mondja hogy szeret. Ugyanúgy viselkedik velem, mint amikor barátok voltunk, csak néha megölel, vagy megcsókol - sóhajtott - Ezért örülök annyira minden olyan kis jelnek ami arra utal hogy szeret.

- Értem - motyogta Jisung - Ugye te megcsinálod a kocsit? - kérdezte könyörgően.

- Persze - mosolygott Inie - Holnap gyere vissza érte.

- Oké. Szia! - köszönt el, és elindult munkába menet, mert gyalog több időt vesz igénybe az út. Most nem ment be a játszótérre. Megbeszélte magában, hogy most kibírja, nem csinál belőle ügyet, anyjával sem voltak itt minden nap.

Oda ért a bárba, és nem meglepetten konstantálta, hogy Minnie ma sincs. Akkor mindenképp gyalogolnia kell haza felé.

Ma este semmi különös dolog nem törtnét. Minho nem jött oda hozzá, csak egy sarokba ücsörgött és telefonozott, és sorba utasította el a magukat felajánló embereket.

Hyunjinnal beszélgettek, de a kisebb nem hozta szóba a Jeonginnal való találkozását. Majd máskor.

Éjszaka magát össze húzva lépett ki a bárból. Kissé hideg volt, és sötét, de nem félt annyira. Valaki még is a segítségére sietett.

- Jisung - lépett mellé Minho - Várj meg, haza kísérlek.

- Honnan tudtad hogy gyalog megyek? - kérdezte meglepetten Jisung.

- Lehetséges, hogy hallottam hogy tisztítóban van az autód - motyogta - Nem akarom hogy egyedül sétálj haza éjszaka.

- Aranyos vagy - kuncogott, majd tovább sétáltak a kisebb otthona felé.






Ahh ez a comeback is annyira tetszik! 💕

Stan Oneus!

☆𝘗𝘭𝘢𝘺𝘣𝘰𝘺 - 𝘔𝘪𝘯𝘴𝘶𝘯𝘨☆Where stories live. Discover now