6

1.7K 150 104
                                    

Jisung csodálkozva nézett a csokorra. Nem számított ilyen fajta ajándékra Minhotól, azt hitte hogy jobban rá fog mászni mint eddig. De úgy tűnik értette mit akar a fiatalabb.

Vázába helyezte a virágot, még egyszer megcsidálta annak szépségét, majd öltözködni kezdett. Miközbe autójához sétált, útba ejtette a játszóteret, ahol Seungmin és Minjae játszottak. Mosolyogva integettek egymásnak, majd Jisung tovább is állt.

Az autójához ért, és ott is egy kis cetlit talált a szélvédő sarkába. Először megijedt. Azt hitte valami bűntetést kapott, de mindent jól csinált, a ház parkolójába parkolt.

De amikor elvette a cetlit, meglátta hogy az nem egy büntető cédula.

Minden rész tetszik benned, de legjobban az enyém tetszene ;)

-Minho♡

Jisung hitetlenkedve elnevette magát. Kanos. Mondjuk megérti, az idősebb pár napja csak rá hajt, és senkivel sem feküdt le. Ehhez képest az előző tempója tényleg elvonási tüneteket okoz.

Kihúzta a kulcsot az autóból, kinyitotta az ajtót, és kilépett az aszfaltra. Minho kis cetlijét a zsebébe süllyesztette, majd egyenest a bárba ment.

- Minnie még mindig nincs - kiabált ki a pult mögül Soyeon amint meglátta Jisungot, aki egy szarkasztikus, éljenző kiáltást hallatott - Ma furán boldognak tűnsz - gondolkozott el a lány Jisung szája sarkában megbúvó apró mosolyt látva.

- Semmi - mondta, majd mosolyogva folytatta a poharak és italok elrendezését.

- Naaa engem nem tudsz átverni - kérlelte a lány.

- Ah oké - adtaeg magát - Minho hogy is mondjam.... Udvarol nekem.

- Hogy micsoda? - kerekedtek ki a szemei - Ez nem jellemző Minhora. Ugye nem fektetett meg?

- Jesszusom, dehogy! - tiltakozott egyből - Nem valami egyéjszakás kalanddal akarom elveszteni - forgatta szemeit.

- Mindegy. De ez akkor is érdekes. Mégis mivel vetted rá? - vonta fel szemöldökét.

- Csak mondtam neki - vonta meg a vállát - Hogy ha akar valamit akkor udvaroljon, nem fog egyből megkapni.

- Wow, tényleg eléggé tetszhetsz neki - ámult el Soyeon.

- Ezt most miért mondod? - kérdezte Jisung.

- Minho nálam is próbálkozott, és né is ezzel a szöveggel utasítottam el, de ő utána lemondott róla. Nálad meg próbálkozik tovább - ismertette a helyzetet.

- Oh...öhm...esetleg tetszik neked? Vagy valami? Mert akkor leszállok róla - tette fel védekezően kezeit.

- Jaj nem dehogy. Akkor se tetszett, amikor ez történt. Nyugodtan a tiéd lehet, csak aztán ügyes legyél - kacsintott rá, a fiú pedig vissza mosolygott.

Beindult az élet, Jisungnak pedig szaporodtak a rendelései. Péntek lévén elég sokan voltak most itt, így elég sűrűn kellett az italokat gyártania.

- Hé lazíts már - szólalt meg egy hang, Jisung pedig ijedtében kiejtette a kezéből a poharat, ami hangos csörömpöléssel szilánkjaira hullott a padlón.

- Hyunjin! Megijesztettél - mondta Jisung, majd derékból lehajolt felsöpörni a darabokat, ami miatt a pult mögül csak a hátsója volt látható.

- Jó a segged haver - mondta egy ismerős mély hang, mire Jisung egyből felkapta a fejét.

- Felix! Te mit keresel itt? - kérdezte Jisung , és lepacsizott a fiúval, és közbe kidobta a szemétbe az üveg darabokat.

- Te sokat jössz az én munka helyemre, gondoltam megnézem hol dolgozol - nézett körbe - Te ki vagy? - fordult ezzel az igazán kedves kérdéssel Hyunjinhoz.

- Hyunjin - biccentett - Gondolom Felix vagy.

- Igen - mosolygott - Jis, adsz valamit inni kérlek? Ki akarom ütni magam - sóhajtott.

- Hé, mi történt? - kérdezte Jisung.

- Jaj, semmi. Csak be akarok rúgni - vonta meg a vállát és elvette a poharat, és egyből le is gurította torkán az alkoholos italt - Máris jobb.

- Hé, cuki fiú - libegett oda Minho Jisung elé - Tetszett az ajándékom?

- Hát.... - húzta az idősebb agyát - A frézia a kedvenc virágom, de most az egyszer elnézem neked ezt a botlást - nevetett, majd viccből megforgatta szemeit.

- És a kis cetlimre volt valami reakciód? - vonta meg perverzen a szemöldökét.

- Igen. Az hogy vegyél vissza magadból - mondta ki egyszerűen.

- Naaa baby, mit vesztenél egy éjszakával?

- A kurva szűzességemet - nézett a fiú szemébe. Ám ezt a pillanatot Lix szakította félbe.

- Úristen ki az a srác? - mutatott egy alacsonyabb izmos fekete hajű srácra.

- Nem tudom, most van itt először - mondta Hyunjin, Lix pedig kissé furán felvonta szemöldökét Hyunjin kijelentése miatt.

- Ohm.. Értem. Jisung, jó volt találkozni, de most el kell mennem meghódítanom életem szerelmét - mondta majd el szökdécselt a fiú után.

Eltelt pár óra, és Jisung műszakja lejárt. Minho máshova ült, hogy ne zavarja a fiatalabbat, Hyunjin már haza ment, Lixről pedig semmi hír nem volt.

- Jisungie! - kiáltott rá Fekix, aki már igencsak ittas állapotban volt - Nézd itt van a srác száma - tolta a képébe a telefont ahol a ,,szexi Changbinnieeee" név szerepelt  a szám fölött.

- Gyere Lix, haza viszleg - ragadta meg a fiú karját, és húzni kezdte kifelé.

- Hé! Meg akarom keresni szexi Changbint! Légysziiii - nyavajgott, és visszafelé keudett indulni.

- Majd holnap felhívod - zárta le a témát, és kimentek az autóhoz.

- Jis - motyogta - Nem vagyok jól - kezdett el szédelegni, miközbe beültek az autóba.

- Oké, minden rendben, csak ne........ Hányj - mondta, de késő volt, a szeplős fiú gyomra tartalmát az autó szőnyeg kellős közepére ürítette.

- Tudom hogy szeretsz - vigyorgott kínosan Lix, majd eldobta magát az ülésen, és elaludt.

- Fasza, holnap vihetem tisztítóba a kocsit - sóhajtott Jisung, majd letekerte az ablakot, hogy azért meg lehessen maradni a szagtól, és elindult.







Vészes Hyunjin elvonási tünetekben szenvedek

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vészes Hyunjin elvonási tünetekben szenvedek

☆𝘗𝘭𝘢𝘺𝘣𝘰𝘺 - 𝘔𝘪𝘯𝘴𝘶𝘯𝘨☆Where stories live. Discover now