14

1.5K 127 34
                                    

Jisung idegesen dobolt a kormányon ujjával a piros lámpánál. Már másodjára nem ment át a zöldön, akkora dugó volt azon az út szakaszon. Biztos volt benne, hogy ezen sem fog átmenni, és ez már viszonylag rekordnak számított, mióta autóval közlekedik a városban.

Tárcsázta Soyeon számát, majd a lány pár csörgés után fel is vette.

- Szia! Hol vagy? - kérdezte, a háttérbe hallatszott az üvöltő zene, és pár ember ordítozása.

- Valószínűleg kések. Dugóba keveredtem - sóhajtott, majd felcsillant a szeme, ahogy a kocsi sor haladt nagyjából két métert.

- Rendben. De azért siess, itt is rengetegen vannak, remélem bírni fogjuk Minnievel.

- Kemény csajok vagytok megoldjátok - mosolygott bíztatóan.

- Köszi - mondta - Siess.

- Igyekszem - válaszolt, majd letette a telefont, s az anyós ülésra dobta. Sóhajtva hátra döntötte fejét az ülésen, izzadtságát érezte lecsorogni a nyakán.

- Hahó! Jisung - hallott meg egy hangot az autók hangos dudálása közt, mi a nevén szólította.

- Mi van? Már képzelődök is? - ült följebb a széken, és forgolódni kezdett.

- Jisung! - kiáltott megint valaki, s ekkor meglátta a mellette lévő kocsiból kihajoló integető Felixet. Lejjebb tekerte az ablakot, és vissza köszönt neki.

- Szia! - integetett megilletődötten Jisung, hisz úgy tudta Felixnek nincs autója. Mondjuk így sem a vezető ülésen ül.

- Akkora nagy hőség van. És pont most ragadtunk bele ebbe a dugóba! Ki gondolota volna, higy te is itt leszel. Mondjuk, szerintem a fél város ezen sorok egyikében áll tehát biztos sok ismerősünk itt van - hadarta el egy szuszra.

- Felix lassíts. Kivel vagy? - kérdezte kicsit kihajolva az autóból hogy többet lásson a Felix mellett ülőből.

- Szia - köszönt egy fekete hajú fiú a kormányt markolva.

- Ő szexi changbinnieeeeee? - utánozta Felix hangját, ahogy elő adta a fiú nevét.

- Hé! - temette kezébe arcát, ezek szerint Changbin pedig megsimogatta hátát.

- Nyugi, nekem tetszik ha szexinek hívsz - suttogta a fülébe az említett fiú.

- Jesszusom, haladjon már a sor mert itt dugják meg előttem a legjobb barátomat! - kiabált ki az autóból előre, ami miatt elég sokan furcsa kifejezéssel arcukon hátra fordultak, de Jisung csak nevetve vissza huppant ülésére.

- Jisung, ezt most miért kellett? - csattant fel Felix, majd kuncogni kezdett, de Jisung caak annyit látott hogy Changbin feje a fiatalabb nyakába van temetve, azt meg inkább nem akarta tudni hogy miért.

- Nem azért mondtam ezt hogy tényleg dugd meg - motyogta maga elé Jisung, de nem használt semmit, a pár ugyanúgy röhögcsélve birkózott egymással immár a hátsó ülésen. A mókus fiú szemforgatva felhúzta az ablakát, hogy minél jobban ki tudja zárni az enyelgő párost. A sor kicsit megindult, Jisung előrébb hajtott, s hátra nézett Felixék autójára, ami ugyanúgy egy helyben állt. A mögötte álló autók dudálni kezdtek, Changnin pedig kócosan, félmeztelenül vissza mászott a vezető ülésre, és előrébb ment. De Jisung nem mozizhatott sokáig, mert neki is mennie kellet, ami már lehetővé is volt téve.

Amilyen gyorsan csak tudott a bár elé hajtott. Szerencsére máshol már nem találkozott autó tömeggel így viszonylag hamar oda ért a munka helyére. Kipattant az autóból, gyorsan bezárta és rohant be a bárba. Az ajtóban, egyszer csak megbotlott valaki lábában, zuhant volna a földre de elkapta az a valaki.

- Minho - mosolygott Jisung az őt tartó fiúra - Sietek. Így is késtem - szállt ki a fiú karjai közül, integetett, és bárpult mögé sétált hogy egy ugyanolyan unalmas estét kezdjen el. Csak most Hyunjin nélkül.
















Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
☆𝘗𝘭𝘢𝘺𝘣𝘰𝘺 - 𝘔𝘪𝘯𝘴𝘶𝘯𝘨☆Where stories live. Discover now