16. Bölüm 1. Part

253 8 5
                                    

Sahnenin merdivenlerinden hızla inmeye başladım Bulut ile karşı karşııya geldiğimizde:

''Yorgunluğun geçti mi Görkem?'' dedi manalı bir şekilde.

''Bulut Akayı kaç yıldır görmediğimin farkında mısın?''

''Bunun arkasına sığınma.''

''Bencil davranıyorsun.''

''Ben mi?'' sahte bir kahkaha atarak.

''Evet sen.''

''O çocuk sana sabahtan beri ne kadar güzel olduğunu söylüyor, sen bunun farkında mısın?''

''Daha fazla saçmalıklarını dinlemek istemiyorum.''

''Öyleyse dinleme.''

''Dinlemeyeceğim zaten.'' Hızlı adımlarla mekandan çıktım.Yıllardır görmediğim arkadaşımdan nasıl beni kıskanabilirdi ki? Hep bencil davranıyordu.O sırada Akay'ın sesiyle irkildim.

''İyi misin?'' Yüzümü ona çevirerek: ''Evet, davranışları için özür dilerim.''

''Özür dilemene gerek yok. Tamamen benim hatamdı. Yıllar sonra yanına geldim, seni görmek istedim.İnan bana art niyetim yoktu.''

''Art niyetin olmadığını biliyorum,  Bulut'un hatasıydı.Fazla kıskanç davrandı.Yıllar sonra birbirimizi bulduk.Anlayışlı olması gerekiyordu.''

''İstersen Bulutu bulabilirim.''

''Buna gerek yok.''

''Eve mi gidiyorsun?''

''Sanırım evet.''

''İstersen sana eşlik edeyim.''

''Olur.''

''Ne zamandan beri berabersiniz?''

''Yaklaşık bir hafta.''

"Kısa bir süre değil mi?"

''Evet ama...''

''Aması ne?''

''Boşversene.''

''Kaç yıllık arkadaşımsın, bunu bilmeye hakkım var.''

''Akay bir şey yok sadece ağzımdan öylesine çıktı.''

''Hiç inandırıcı değilsin biliyor musun?''

''Lütfen ısrar etme.''

''Öyle olsun Görkem Hanım senin için ne kadar değerli olduğumu görmüş oldum.''

''Akay böyle konuşma.''

''Doğruları söylediğimi sen de biliyorsun.''

''Sana anlatacaklarımı kimseye söylemeyeceğine söz ver.Çünkü daha fazla içimde tutamıyorum.''

''Söz veriyorum, bana güvenebilirsin.''

''Ben bir anlaşma yaptım.''

''Nasıl?''

''Bulut'un babası Bulut'un çok çapkın olduğunu söyledi.Onu kendime aşık edip terketmem için bana üç hafta verdi.Az bir sürem kaldı.''

''Neden böyle bir şey yaptın?''

''Bakıcılık yapıyordum, son günlerde iş gelmeyince kiramı ödeyemez oldum.Bulut'un babası iş için çağırıp bu teklifi yapınca kabul etmek zorunda kaldım.''

''Bu çok zor bir durum seni anlayabiliyorum.Ona gerçekten aşık olmadığını söyle.''

''İşin zor kısmıda bu başlarda ona sinir bile oluyordum.Sonra her şey değişti işte.''

.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin