1.Bölüm

1.7K 66 29
                                    

''Görkem uyan telefonun çalıyor.'' Hemen kalktım.Ne zaman telefonum çalsa yeni bir iş görüşmesi alıyordum.Şirkette çalışan biri değildim.Sadece bir bakıcıydım, zar zor aldığım evin kirasını ancak bu şekilde ödeyebiliyordum.Hemen telefonu elime aldım.

''Görkem Gülerle mi konuşuyorum?''

''Evet,buyrun.''

''Duyduğuma göre bakıcılık yapıyormuşsunuz.Size adresimi versem iş görüşmesi için gelebilir misiniz?''

''Tabi .'' Adresi aldıktan sonra dolabımdan yeni iş görüşmeme uygun bir şeyler aramaya başladım.Bordo eteğimin,üzerine ise beyaz boğazlı kazağımın gayet güzel olacağını düşündüm.Saçımı alttan bağladım.

Her şeyimi kontrol ettikten sonra evden çıktım.Verilen adres evime çok uzaktı.Taksi çağırdım, uzun yolculuktan sonra adrese geldim.Ev çok güzeldi, ilk defa bu kadar büyük bir iş yapacaktım herhalde.Taksiden indikten sonra ağır adımlarla eve doğru yaklaştım, zile bastım,çok geçmeden kapıyı bir hizmetçi açtı.İçeri girmem gerektiğine dair bir işaret verdi.Ev filmlerde bile rastlamadığım kadar etkileciydi.Salonu siyah beyaz koltuk takımıyla döşenmişti.Televizyon sinema ekranını andırıyordu.Gri renkteki duvarda sayamacağım kadar çok tablo bulunuyordu.Tablolar basit değildi.Hepsi ünlü ressamlara ait olmalılardı. Etrafı dikkatle incelerken zengin giyimli bir adam geldi.Ellili yaşlarda görünüyordu. Yüzündeki hafif buruşukluklar daha yaşlı görünmesine sebep oluyordu.

''Görkem sen olmalısın.''

''Evet efendim benim.''

''Gel otur şöyle.''İşaret ettiği koltuğa oturdum. Koltuk göründüğü kadar rahat değildi.

''Yapacağın iş tam bakıcılık sayılmaz .''

''Ne dediğinizi anlamadım."

''Bak genç bayan beni dikkatle dinlemeni istiyorum. Küçük bir oğlum var,adı Rüzgar ona bakmanı istiyorum.Ancak bir şey daha isteyeceğim.Senin yaşlarında bir oğlum var . Çok umursamaz ve çapkın bir çocuktur. Ne yaptıysam yola gelmedi.Onu kendine üç haftada aşık etmeni daha sonra terketmeni istiyorum.''

''Böyle bir şeyi benden nasıl istersiniz? Oğlunuzun duygularıyla oynayamam.'' Hızla oturduğum yerden kalktım. Kapıya doğru hızlı adımlarla ilerledim.

''Pekala sana vereceğim parayı hiç söylemedim.Bakıcılıktan kazandığının üç katını veririm.''

Birden duraksadım.O paraya gerçekten ihtiyacım vardı. Geri koltuğa doğru yürümeye başladım.

''Peki teklifinizi kabul ediyorum.''
Zorla konuşabilmiştim.

''Onları çağırayım bekle.''

''Rüzgar Bulut aşağı gelin!''

''Rüzgar bu senin yeni bakıcın.'' Rüzgar çok sevimli bir çocuktu ,Kumral saçlara ve yeşil gözlere sahipti. Giyiminden temiz bir çocuk olduğu belliydi,bana zorluk yaratmayacağına emindim.Bulutsa 1.70 boylarında koyu kumral saçlı ve kahverengi gözlüydü.Kızların hayran olacağı bakışlara sahipti.Havalı bakışlarıyla beni başımdan aşağı süzdü.

''Bulut sen ne düşünüyorsun?''

''Basit bakıcı bir kız umarım kardeşime iyi bakar.''

''Pardon ama se-'' Lafımı bitirmeme izin vermeden çıkıp gitti.Bu oğlanı nasıl etkileyeceğim hakkında hiçbir fikrim yoktu.

İlk bölüm nedeniyle kısa olduğunun farkındayım.Bu yüzden sizden özür diliyorum, ileriki bölümlerde yazabileceğim kadar çok yazmaya gayret ediceğim. Yazım hatalarım varsa ondan dolayı da özür dilerim.

Medyada tanıtım videosu var umarım hoşunuza gider amatör olduğum için pek iyi yapamamış olabilirim.

.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin