''Ya öyle mi? Memnun oldum. Bende Gökçen.''
''Bende memnun oldum.''dedim, gülümseyerek.
''Oturabilir miyiz?''
''Tabi'' dedim.
''Hayatım sen neden karşıya oturdun yanıma gelsene.''dedi Bulut. Kalkıp yanına oturdum.Bozuntuya vermemeliydik.
''Ee nasıl tanıştınız Bulut?'' Bulut hemen atıldı.
''Arkadaşlarla Parise gitmiştik.Eyfel kulesinin önünde gördüm ve aşık oldum.Ertesi gün aynı yere gittim.Orda olduğunu tahmin etmiştim.Yanına gittim, onu sevdiğimi söyledim.Türk olduğunu söyleyince beraber geri dönebileceğimizi söyledim.O günden beri birlikteyiz.'' Ağzım açık Bulutu izliyordum.İki dakikada inandırıcı bir senaryo kurgulamayı başardı.
''Çok etkileyici.''
''Oldukça''dedim tebessüm ederek.
''Bulutcuğum bir gelir misin?''
''Bekler misiniz bensiz yapamıyor canım.'' Hemen Bulutu kenara çektim.
''Nerden çıktı Bulut bu?''
''Onu karşımda görünce onsuz daha mutlu olduğumu anlasın diye dedim.Çok üzgünüm, lütfen benim için şimdilik devam ettir.Seni ikinci yemeğe çıkarırım.''
''Saçmalama Bulut.''
''Lütfen.''
''Peki ama fazla uzamıyacak. Ona karşı duyguların köreldi değil mi?''
''Evet merak etme.''
''Eminsin değil mi?''
''Evet eminim.Elini ver.''
''Ne yapıyorsun?''
''İnandırıcı olması gerekiyor.'' Elimi aldı ve sıkıca tuttu. Kalbim tarif edemeyeceğim kadar hızlı atmaya başladı.Gülerek masaya doğru ilerlemeye başladık.
''Bir sorun yok değil mi?''
''Yok merak etmeyin.''
''Bizim bir fikrimiz var.''dedi Gökçen heyecanla.
''Nedir?''
''Yarın akşam Parise gidiyoruz.Belki sizde gelmek istersiniz.Hem orda tanışmışsınız.''
''Süper fikir.''dedi Bulut. Bugün eve kalp krizi geçirmeden gidersem iyi,ben hiç uçağa binmemiştim ve ingilizce fransızca bilmiyordum.
''Tamam o zaman yarın Paristeyiz.''
''Yemekten sonra bizim mekana gidebiliriz,isterseniz.''dedi Bulut.
''Tamam orda ayrıntıları konuşuruz.''dedi.Arda. Gülümsedim. Sipariş ettiğimiz yemkler sonunda geldi.Görüntüsü hoş görünse de benim için önemli olan tadıydı.
''Evlilik düşünüyor musunuz?'' dedi Arda.
''Şimdiye kadar gerçekten aşık olduğum tek kız o.Ne zaman görsem eskisinden daha çok aşık oluyorum.Bakmaya doyamıyorum.İleride evleneceğimize eminim.''dedi. O sırada yemek yediğim için çok yorum yapamadım.
''Bence de evlenmelisiniz. Çok yakışıyorsunuz.Kemal amca ne yapıyor Bulut onu çok özledim.''
''Hala çalışmaya devam ediyor.İş yemeklerii falan klasik şeyler.''dedi.Bulut.
''Siz ne zaman evlenmeyi düşünüyorsunuz.''dedim.
''Orası süpriz.''dedi Arda. Ardından Gökçen gülümsedi.Gökçenin gülümsemesi kadar Bulut acı çekiyordu.Bunu farkedebiliyordum.Acinması gereken kişi ben olduğum halde Buluta acıyordum.Güçlü görünmesi gerekiyordu.