13.Bölüm

589 13 13
                                    

''Bu bir çıkma teklifi miydi?''

''Evet.''

''Çıkma teklifleri genellikle soru ekleriyle edilmez mi? Örneğin sevgilim olur musun gibi.''

''Ne diyorsun?''

Denize bakan bankı işaret ederek:

''Şuraya oturur musun?''

Yavaşça banka oturdu.Ardından ben de yanına oturdum.

''Daha geçen hafta Gökçen için çıldırıyordun.Şimdi neden benimle çıkmak istiyorsun?''

''Bak bazı şeyler var ve şu an bilmen için çok erken.''

''Peki Bulut Bey o zaman biraz zamana ihtiyacım var.Seni tam tanımadım bile.''

''Zamana ihtiyacın yok.Beraber takılırsak beni çok iyi tanıyabilirsin.''

''Takılmak mı?'' dedim, alaycı tavırla.

''Sen ciddi misin?''

''Evet ne olmuş.''

Ayağa kalktım ve:

''Bana karşı duyguların netleştiğinde bu konuşmayı tekrarlamayı tercih ederim.'' Bu bir oyunsa zor kızı oynamalıydım.Galip gelmenin tek yolu buydu.

''Senin bana karşı duyguların net mi?''

''Senin duyguların netleşinceye kadar bir şey söylemeyeceğim.''

''Ya duygularım netse?''

''Takılmak kelimesini kullandın.Ben senin kankan değilim.Sevgilinle takılamazsın.''

''Ha bu arada.'' dedim.

''Ne bu arada?''

''İddayı kaybettin ilk sen ele verdin.''

''Anlamadım.''

''Hatırlasana arabadaydık ve sen, ''Bana aşık olacaksın ve bu evden ağlayarak gideceksin.'' demiştin.''

''Ya sen de bana aşıksan.''

''İlk önce sen kendini ele verdin.'' Bu arada arabaya bindim.Bulutun tavanlarda olan özgüvenini yere sermiş olmalıydım.Bu aşkın kanunuydu.İlla bir taraf zoru oynamalı ve kolayca aşka yenilmemeliydi, formalite bile olsa bu böyleydi.

Arabaya bindiğimizde her zaman yaptığım gibi pencereye başımı yasladım ve dışarıyı seyretmeye başladım. Aramazda oldukça büyük bir sessizlik vardı.Bulut'un tavanlarda gezen özgüvenini sıfıra indirmiş olmalıydım.Büyük sessizliği Bulut bozdu.

''Bana bir gün versen?''

''Anlamadım.''

''Yarın beraber bir yerlere gitsek sonra karar versen.''

''Yani senin tabirinle bir gün takılacağız.''

''Evet ne dersin?''

''Olabilir. Ama baştan söylüyüm gece klübüne falan gideceksek.''

''Gitmeyeceğiz.,'' diye atladı.

''Peki.''

''Bir de benim seçeceğim yerlere gideceğiz anlaşıldı mı?''

''Tamam.Ama konuştuğumuz gibi gece klübüne falan gitmek yok.''

Tekrar başımı cama çevirdim ve dışarıyı izlemeye devam ettim.Sahil yolu oldukça sakindi.Geçerken genç bir kız denize doğru yürüyordu.Giysileri üzerindeydi ve hava deniz için soğuktu.

''Bulut sağa çeksene.''

''Neden?''

''Lütfen çabuk ol.''

.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin