2. Bölüm

566 28 1
                                    

Bulut'un arkasından ağzım açık bakakalmıştım. Babasına:

''Oğlunuzun çapkın olduğuna emin misiniz?''

''Bu benimde beklemediğim bir hareket oldu. Daha bir şey söylemek için çok erken sen güzel bir kızsın. Onu etkileyeceğinden emin ol ve kendine güven, bu arada sana kalacağın odayı göstereyim.''

Bitmez merdivenlerin sonuna geldiğimizde işaret ettiği odaya girdik.Oda  beyaz ve siyahın mükemmel uyumu ile döşenmişti.İlgimi çeken odamın dubleks olmasıydı. 

''Burası bana göre çok büyük değil mi?''

''Görevini yerine getirmenin karşılığı.'' Daha görevime bile başlamamıştım.

Pencereden dışarısı bir tablo gibi görünüyordu.Gökdelenler çok hoş görünüyordu.Camı açıp derin bir nefes aldım.Karşıda bir araba duruyordu. Arabanın içini rahatlıkla görebiliyordum. Arabada Bulutu görünce yanına gitmek istedim.Dikkatli bakınca yanında esmer bir kızın olduğunu gördüm.Kız ona sarıldı ve arabadan indi.

Yanımda hiçbir kıyafetim yoktu.Bundan dolayı eve uğramam gerekiyordu.Aşağı haber vermek için Kemal beyin yanına indim. O sırada Bulut da içeri girdi.

''Merhaba'' dedim.

''Sanada  umarım kardeşime iyi bakarsın.''  Kemal Bey geldi.

''Görkem odanı beğendin mi?''

''Evet çok güzel,'' dedim utangaç bir tavırla.

''Eşyalarım evimde kalmış, birkaç parça alıp gelirim.''

''Tabi gidebilirsin.'' Hızla kapıya doğru yürümeye başladım. Arkamdan bir ses:

''Bekle saat geç oldu.'' Arkamı döndüğümde Bulut'un söylediğini anladım.

''Ben gidebilirim.''

''İyi sen bilirsin güle güle.''

Kemal Bey olaya hemen müdahele etti.''Kızım geç oldu Bulut bıraksın işte.'' Peki dercesine kafamı salladım.Kapıda Bulut'un ceketini almasını bekledim.Çok geçmeden bahçede ağır ağır yürümeye başladık. Bulut'un telefonu çaldı.

''Şu an işteyim aşkım, sonra ara,'' telefonu kapattığında:

''Bu kaçıncı kız arkadaşın?''

''Seni ilgilendirdiğini sanmıyorum. Sen sadece bakıcısın.Özel hayatıma karışmazsan iyi edersin.'' Bu kadar sert tepki vermesi beni şaşırtmıştı.Telefonu tekrar çalmaya başladı.

''Köyden gelmiş biri şehirden ne anlar baba?'' Telefonu hızla kapattı.

''Köyden gelmişsin öyle duydum.Babam seni gezdirmemi istiyor.Seninle nasıl birlikte gezerim bilmiyorum.''Köyden gelmek mi? Hadi ama! Daha iyi bir yalan uydurmalıydı.

''Üzerine düzgün bir şeyler giy gideceğimiz yerlere alışık olduğunu sanmıyorum."

.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin