Zostałam nominowane do ... czegoś tam . No więc dzięks ! Huhu i zaczynam . To będzie tak , że odpowiem na 11 pytań i nominuje kolejne osoby ...
1.Co było impulsem żeby zacząć publikować na Wattpadzie .?
Szczerze ... to od dawna pisałam książki , nie były one publikowane na tej aplikacji lecz pisałam je w zeszystach i ostatnich stronach zeszytów pezedmiotowych :) Kiedyś siedząc u mojej kuzynki ściągnełam sobie tą aplikacje . Napoczątku czytałam książki ale później coś mnie tkneło i pomyślałam " hmmm a czemu by nie napisać czegoś " i tak się zaczeło . Napoczątku miałam 300 wyświetlen później 900 i rozmawiając z Magdą mówię " jeśli będzie 1000 wyświetleń to napisze coś speciajnego " . Przychodząc do domu wchodze na wattpada i patrze 2000 wyświetleń . No WOOW !
2.Kto jest twoim wzorem do naśladowania?
Jeśli chodzi o wattpada to jest hmmm ... nie mam takiej osoby . Czytałam multum książek , prwie wszystkie w połowie stawały się troche zboczone ale najlepszą książką jaką w życiu czytałam to była " Chcę zapomnieć "
A jeśli chodzi o życie to też nie mam takiej osoby . Staram się być sobą i nikogo nie papugować. Moje życie to moje zasady nie jestem z tych osób które naprzykład podporządkowują się swoim idolom. Oryginalność to moja cecha chararterystyczna ... spytajcie się kogo chcecie każdy wam to powie , chociasz nie wieem . .. Dobra nie ważne :)
3.Twoja ulubiona książka i dlaczego?
Czytałam multum książek i moją ulubioną jest Gwiazd Naszych Wina . Napewno znacie i też kochacie wieć nie będę jej wam streszczałą :*4.Co lubisz robić wolnych chwilach?
Kocham , kocham KOCHAM garać na gitarze . Dopiwero się ucze ale już wyobrażam sobie jak biorę gitarę idę w jakieś spokojne miejsce siadam i zatracam się w tych uspakających rytmach muzyki.Kiedyś może wstawie coś razem z dziewczynami ( Magdą , Małgosią I Julką ) wstawimy coś na Youtub'a.
5.Twój ulubiony kolor i z czym on ci się kojarzy?
Zielony ... kojarzy mi się z wiosną , spokojem i radością ! <3
6.Co uważasz za swoją wadę?
Zbyt szybko się ekscytuje i gdy coś nie wypali ja zaraz się załamuje! :'(
7.Jakie miejsce uważasz za magiczne?
Jakieś 10 godzin temu było to moje łóżko ... teraz jest to lasek za domem Małgosi . Jest very very beautfull ! Naprawde , włąśnie tam chcem grać na gotarze to będzie bardzo bardzo słodkie <3
8.Co chciałabyś robić w życiu?
Cciałbym robić coś co by mnie ucieszyło i co dawoło by satyswakcje innym. Moje zycie napewno nie będzie nudne ... jestem osobą kretywną wieć napewno coś się wymyśli. Uwoelbiam dużo rzeczy i zajeć np. chemie ... co ja mówie ! xd Chciałąm zostać dietedykiem wieć może (napewno) mi się udaaa !!! Trzymajcie za mnie kciuki :* !!1
9.Gdybym mogła wybrać nadprzyrodzone zdolności co to by było ?
Moc LATANIAAAAAA! <3
10.wOLISZ NOC CZY DZIEŃ?
Zdecydowanie ... dzień ! Nie wiem czemu ale jakoś tak bardziej lubie dzien. W nocy jest starsznie i boje się ciemności ... dlatego że jako 5-latka miałam koszmar z klaunami w roli głównej i one zabiły moją matkę i wydrzyło się to w noc więc boje się teraz tych 2 rzeczy :'(11.bez czego nie wyobrażasz sobie życia ?
Bez mojej kochanej rodziny i przyjaciół... Kiedyś nocami płakałam na samą myś , że mama może umrzeć ... miałam też starszne sny gdzie moje przyjaciółki umiera na moich oczach i płakałm przez sen . Mam nadziej , że to ja umre przed moimi rodzicami nie chem być na pogrzebie moich rodziców bo to starsznie smutne :'(
Okay to wszystko teraz to ja nominuje buuhahahahaha
Nominuje :
-aga
-karollsa
-madzialipnicka
-mistrz-dyskrecji
-roselareson
A oto pytanka :
1.Czy masz ochotę uciec od tego świata i dlaczego?
2.Ulubiony kolor i dlaczego?
3.Dlaczego akurt wttpad? (Dlaczego piszesz na wattpadzie , a nie na blohach czy cuś )
4.Twoja inspiracja książkowa?
5.Masz jakieś ksiązki do polecenia?
6.Dlaczego życie jest trudne ? ( To pytanie jest trochę filozoficzne i bez sensu więc jeśli niechcesz to niemusisz na nieodpowiadać)
7.Co robisz w wolnych chwilach?
9.Co zmusiło cię do pisania na wattpadzie ? Podaj tytuły swoich książek.
10.masz soje ulubione miejsce?
11.Za co kochasz soje przyjaciółki?
Powodzenia :* <3
CZYTASZ
Na zawsze ty.
Teen FictionMiłość nie zawsze jest taka jak nam się wydaje. Zaskakuję i różni się do wszystkiego co do teraz poznaliśmy. Nie da się jej okiełznać. Mia jest nową uczennicą. Różni się od uczniów, a jej charakter pozostawia wiele do życzenia. Jednak da się pokoch...