eight disgrace of the family

476 23 88
                                    


Medya: dinim imanım her şeyim bu saatten sonra bu fotoğtaf çekimii<33 


    "Sizce düğün ne zaman olmalı yani yıllardır Hazzy ve ben mükemmel bir düğün hayal ediyoruz. Korkmadan saklamadan herkesi çağırabileceğimiz ve herkesin eğleneceği bir düğün" Louis koltukta uzanan sevgilisinin ayaklarını dizlerinin üzerine koymuş ovarken dikkatini çekecek konular hakkında konuşmaya çalışıyordu. 

   Harry de dün akşamdan beri olduğu aklı Fizzy'de sadece kafa sallayayıp konuyu geçiştiriyordu. Konuşmuyordu. "yaa bence düğün nasıl olursa olsun mükemmel olacak ama size saçma gelse de ben bir şeyi çok merak ediyorum" Liam hevesle konuşmaya başlayınca uzandığı yerden yani Zayn'in dizinden kalkıp sırtını koltuğa yasladı. Louis sevgilisine bakınca hala boş gözlere etrafına baktığını görünce üzüntüyle geri Liam'a döndü. 

  " çocukların isimleri yıllardır  belli ama soyadları ne olacak. Yani diyelim ki siz evlendikten sonra değiştirmediniz çocukların ne olacak soyadı?" Louis ve Harry bunu hiç düşünmemişlerdi çünkü bu önemli değildi önemli olan onların çocuklarının doğacak olmasıydı. 

   Zayn o an aklına gelen fikirle mükemmel bir fikirmiş gibi konuya dahil oldu "heyyy baksanıza nikahtan sonra soyadlarınızı 'stylinson' yapsanız ve bıldırcınların soyadı da 'stylinson'  olsa çok ikonik olmaz mı? 4 kişilik  'stylinson' ailesi" 

  Louis için duyduğu fikir oldukça mantıklı gelmişti Harry de kendisi de Tomlinson ve Styles olmayı oldukça ikonik buluyor ve oldukça seviyorlardı. " Ne dersin Hazz bu düşünmemiz gereken bu konu." Harry onu seslenildiğini fark edince kafa sallayıp onaylar mırıltılar çıkarmakla yetindi. 

  Herkes onun için endişeleniyordu buraya dün akşamüzeri gelmişlerdi ve Harry geldikleri andan beri böyleydi buradaydı ama yoktu. Aklının yarın sabah dağ evine varacak ola kızlarda olduğunu herkes tahmin ediyor ama kimse nedenini bilmediği için dillendirmiyordu. "Senden ayrılamyı düşünüyorum Hazzy ne dersin" Harry yine az önce olduğu gibi dinlemeden kafa salladı. 

  "Olur sevgilim senin en iyisini seçeceğine eminim" Niall olayı fark etmediği için bir an şaşırsa da Harry'e bakınca dalıp gittiğini fark etti. " Hazzy çocuklardan biri erkek olursa ismini Niall James Horan koyar mısınız ama bak üçünü de Horan da 3. ismi olsun olur mu?" 

  Harry neyse ki gelen seslerin farklı kişilere ait olduğunu anlayacak kadar kendindeydi. "Olur tabii Nii çok mantıklı hatta" Sanki her şeyi onaylamak zorundaydı ve hayır demesi yasaktı. Beyni o kadra meşgul hissediyordu ki duyduklarını idrak edemiyordu. 

  Louis sonunda sevgilisinin yatma saati geldiğini anlayınca oturduğu yerden kalkıp Harry'e elini uzattı. Harry sonunda transtan uyanmış gibi titredikten sonra sevgilisinin elini tuttu. "İyi geceler çocuklar benim ve Hazzy'nin uyku vakti çoktan gelmiş görüyorsunuz sabah kızlar gelince uyandırın mutlaka bizi." 

  Harry sabaha kadar uyuyamayacağına emindi ama sevgilisine sarılıp onun yanında sakin ve huzurlu hissetmeye cidden çok ihtiyacı vardı. Bu dağ evini yıllar önce hep birlikte almışlardı aslında Simon buranın sahibiydi ama ona ait olan bir evde olmak onları rahatsız ettiği için ondan satın almışlardı. O yüzden yıllardır hepsinin odaları belliydi. Lou ve Harry kendi odalarının duvarlarını birlikte çekildikleri fotoğraflarla kaplamışlardı. Gittikleri her yerden satın aldıkları birbirinden farklı çerçevelerin içinde bu odanın duvarlarını süsleyen resimler onlara ev hissi veriyordu. Bir yere ait hissetmek ikisi için de mükemmel bir histi. 

  Odalarına girince Louis tişörtünü çıkartıp üzerine geceliklerini giymek için dolabını açarken Harry sadece üzerindekilrden kurtulup yorganın içine girdi. Bu şekilde üşümeyecekti. Çünkü her zaman olduğu gibi Louis Büyük kaşık olup sevgilisini ısıtacaktı. Hatta belki Lou mutsuz olduğunda Harry'nin yaptığı gibi onu öpüp onu ne kadar sevdiğini söylerdi. 

My medicineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin