'Eee loulou hazır mısın' yaklaşık yarım saattir olduğu gibi hâlâ saçlarımı düzeltiyordu 'valla hazzy ben hazırım sevgilim de senin saçların az önce seks yaptım diye bağırıyorlar' hastahaneden geldikten sonra önce 1 saat boyunca yataktan çıkmamış sonra ikimiz de louis'in karnına ve ultrasondan aldığımız fotoğraflara bakıp ağlamıştık sonra louisin hormonları yüzünden daha da fazla yatakta olmamız gerekmişti simdi de işin en heyecanlı kısmı ailelerimize anlatmak vardı kızlardan öğrendiğimize göre hepsi bizim evde oturuyordu birazdan arayacagimizi söylememizin üstünden yarım saat gecmesine ragmen hâlâ bilgisayarın önünde louis saçlarımı yapmaya çalışıyordu 'aaaa neden oyle duruyor acaba louloum hamile adamın biri 1 hafta sonra seks yaptık diye götümün üstüne oturamayacak hâle getirdi beni belki de ondandır' Louis elini karnına koyup 'aaaaa sen doktoru dinlemedin galiba ne dedi doktor hanım benim çocuğum istiyor ben istemiyorum kii'
'çocuğuma bak beee babası yetmez gibi onun da gözü götümde' sanki saatlerdir defalarca soylememisim gibi ellerimi louis'in karnına kouydum 'louis bu bizim bebeğimiz ikimizin şaka gibi geliyor louis biz, biz baba oluyoruz hem de bebegimizi sen taşıyorsun o kadar heycanlıyım ki hemen göbeğin büyüsün istiyorum. Hemen aşermeye başla istiyorum size o kadar güzel bakıcam ki' louis tam konuşacağı sırada bilgisayar ekranında gördüğümüz arama isteğiyle ikimiz de hemen koltukta düzgünce oturmuş ben tam louise bişey söyleyecekken heycandan hemen açmıştı aramayı 'selammm' Lottie her zamanki gibi büyük bir neşeyle konuşunca biz de gülümsemiştik 'çocuklar artık konuşacak mısınız neden bu kadar hızlı konuşmamız gerekiyordu?' Annem sorduktan sonra destek verircesine Louis'in elini tuttum 'hamile misiniz yoksa' fizzy'nin söylediği seyden sonra ikimiz de kıpkırmızı olup öksürmeye başlamıştık 'sakin olun çocuklar Fizzy biraz yersiz bir şaka yaptı. Hadi söyleyin bakalım noldu' Jay konuştuktan sonra zor da olsa bilgisayarın yanındaki su bardağını alıp louise içirdim 'hiçc ya sizi özledik bi arayalım dedik' louisin söylediği seyden sonra sen ciddi misin der gibi baktım 'ahh hadi ama çocuklar yıllardır ayru yaşıyorsunuz hiç hepimizi toplayıp görüntülü konuşmamız gerek demediniz noldu' Markın söylediği şeyden sonra 'ayyy yok ben dayanamıyorum soylicem' louis susmam için beni dürtse de bi anda 'louis hamile' dediğimde hepsi şok olmuştu ama en cok annem ve Jay şaşkın gözüküyordu 'hahaaaa yanlış söyledi ben hamileyim diyecekti' dedi gemma herkes hâlâ şoktayken gemma salak salak gülüyordu 'hayır Gem ben hamileyim biliyorum çok şaşırdınız çünkü biz de sasirdik ama sizinle konusmustuk bu konuları tabiki beklemiyorduk böyle bişeyin olmasını ama erkekler de hamile kalabiliyormuş ve bilmiyorum oldu yani biz çok mutluyuz bugun sabah öğrendik hastahaneden geleli 2 saat falan oluyor size söylemek için beklemek istemedik yüz yüze söylemek isterdik ama çok heycanliyiz ve hemen size söylemek istedik önce kızlar tebrik etmeye başladıktan sonra Mark ve Robin de bizi tebrik etti biz annemlerin tepkisi beklerken annem Jaye dönüp 'Jayyyy çocuklarımızın cocugu oluyorr' diye bağırıp jaye sarıldı ikisi de bizim ilk öğrendiğimiz anda olduğu gibi bi yandan kahkaha atıp bir yandan ağlıyordu. Nerdeyse 1 saatten fazla konuşmuş en ince ayrıntısına kadar doktorla konuştuklarımızı anlattırmışlardı. Louis bebegimizin kalp atışlarını ilk duyduğum andaki tepkimi anlatınca hepimiz kahkaha atmıştık ikizler sanki anlaşmış gibi aynı anda 'isimleri ne olcakkk' diyince Annem 'Fredie' Jay 'Darcy'demisti soyledikleri isimlere louis ve ben birbirimize bakıp gülmüştük çünkü louid hep çocuğunun ismini Fredie ben de Darcy koymak istiyordum annelerimiz de o kadar alışmişlardi ki kendi çocuklarının degil damatlarının istedigi isimleri söylemişlerdi ' evet iki seçeneğimiz de belli hazzy hep kızı olursa Darcy koymak istiyor ben de zaten Fredie istiyorum o yüzden isimi şimdiden belli' Louis elini omzuma atıp beni göğüsüne yatırınca ekrandaki bütün yüzler gülmüştü 'sizi çok seviyoruzz ama kapatmamız gerrkiyor akşama konser var ve louis'in yemek yemesi lazım ben sorumluluk sahibi bir baba olarak bıldırcınıma ve loulou'ma iyi bakmam lazım kendinize dikat edinn her gün konuşuyoruz zaten hic merak etmeyinn' louis öpücük atıp 'biz ve minik bıldırcınımız ailemizi çok seviyoruzz' hepsi öpücük atıp 'sizi seviyoruz çocuklar' dediler sohbeti kapatınca louis kendini kucağıma attı 'HAZZYYY BİZİMM COCUGUMUZ OLACAK SAKA GIBIII' bunu daha ilk günden bu kadar söylediysek 9 ay boyunca kac defa söyleyecektik 'evet louloumm bu bizim mucizemiz, ellerimi boynundan ayırıp karnına koydum, şaka gibi louis biz cidden başardık çocuğumuz dünyanın en şanslı çocuğu olacak ben sana çok aşığım louis bilmiyorum ne kadarını sana hissettirbiliyorum ama benim sevgim içime sığmıyor louis ben 16 yaşındayken hayatımın aşkını buldum senin elini sürekli tutmak istiyorum biluyorum gitmezsin ama sanki bırakırsam seni kaybederim gibi geliyo, ben konuştukça gozunden akan yaşları öptüm, ağlama diyicem ama ben de sabahtan beri ağlıyorum ama söz verelim bugun de sonra aglamak yok çocuğumuz butun fotoğraflarda sümüklü babalar mı görsün' louis gümrükten sonra burnumu ıssırdı 'Simon'ın yüz ifadesini tahmin edebiliyor musun hazzy'
'Owww lou gülmemek icin kendimi zor tutacağım hatta tutamayabilirim'
'Ne diyecek acaba bence çok sinirlenecek ve saklayabildigi kadar saklamak isteyecek'
'Asla izin vermem lou biz ne zaman istersek o zaman söyleyeceğiz ya da hiç söylemeyeceğiz biz ne istersek o' kafasını boynuma gömüp daha da sarıldı 'sözde bu ilişkide bottom olan sensin şu halime bak kedicik oldum daha 1 günde'
'Bıldırcınım sen bu dediklerimi duyma ama hatırlatırım tommo bu çocugun olduğu gün sen bir kediciktin zaten'
'Owww babacığımın kediciğinden bebeği olacak'
'Tamam lutfen şu babacık konusunu kapatalım akşam konser var ve karnında bıldırcınımız var o yüzden lütfen uslu bir kedicik ol'
'Dedi 1 saat önce çırılçıplak altımda yatan Harry bottom Styles'
'Aaaa ama hiç seni yormadan ikimizi de mutlu ettim'
'Dur bi sorayım bakayım bıldırcınım mutlu olmuş mu ' kafasını karnına eğip konuşmaya başlayacakken ağzını kapattım 'aaaa 2 aylık bıldırcınımı niye cinsel hayatımıza karıştırıyorsun ayıp değil mi terbiyesiz' kapı birden deli gibi calmaya baslayinca louis kucağımdan atladı 'Hassiktirr hazzyy konsere geç kalcaz' koşarak kapıyı açtığımda karşımızda Liam Zayn ve Niall duruyordu hepsi bi anda louisin karnına sarılınca beklediğimiz tepkiyo görmediğimiz için sevinmiştik çünkü konser tahmini 3 saat kalmıştı ve bizim 1 saat içinden evden çıkmamız gerekiyordu biz tam kızmadılar diye sevinirken Liam louis'in karnından kafasını kaldırıp 'tamam yiğenimi sevdigimize göre simdi sizi azarlama zamanı' Louis ve ben teslim olmuş gibi ellerimizi kaldırdık ' valla hemen hazırlanırız hiç fark etmedik zamanın nasıl geçtiğini' louis söylediği şeyden sonra odamıza giderken zayn 'Tommo yiğenimi bırak bize oyle git kimi sevcez biz siz giyinirken' Louis merdivenlerden çıkarken sen ciddi misin der gibi baktı 'Napmamı istersin zaynie karnımı size mi bırakayım rahat bırakın bıldırcınımızı' louis odaya çıkarken ben mutfağa girip niallı da pesimden sürüklemiştim 'Nii ben de gidip giyinicem sen şu yemekleri tabağa koysana Louis saatlerdir bişey yemedi'
'Tamam yavrum koyayım de her gün konser alanında yerdik'
'Artık her gün evde yemek yicez Louis'in sağlıklı beslenmesi lazım'
'Yihhh bee benim hazzama bakın babacık dediği adamı hamile bıraktı bi de üstüne üstlük gözü gibi bakıyo bıldırcınına' Niallı mutfakta tek bırakıp odaya gidince louis'in odanın kenarındaki aynanın önene geçmiş üstünde sadece boxerla ellerini karnına koymuş kendine bakiyordu 'çok güzelsin loulou'm' hâlâ aynaya dönükken gülümsedi 'asıl güzel olan sensin sevgilim bendeki tek güzel şey bebeğimiz' arkasından ellerimi beline sarıp kafamı boynuna gömdüm 'bunların hepsini hamilelik hormonların yüzünden söylediğini biliyorum çünkü duygusallaşıyormuşsun ama ne kadar mükemmel olduğunu farkındasın tommo'
'Ama kilo alcam göbeğim kocaman olcak'
'Simon'ın senle eleanoru gönderdiği tatili hatırlıyor musun sadece 1 haftada ne kadar kilo almıştın'
'Evet stresten 1 haftada 5 kilo almıştın ve sen döndüğümüzde beni göbeğimi sıka sıka sevmiştin' o gün aklıma geldiğinde ikimiz de gülmüştük
'Çok güzel olmuştun çünkü yanakların o kadar tatlıydı ki durmadan ıssırıyordum. Yine çok güzel olacaksın' louis dönüp bana sarılınca birden kapı açıldı 'Yaptığınız şeye bakın ben 20 dakikadır yiğenimi görmüyorum siz hâlâ hazırlanmadınız mı' louis yatağın üstündeki yastığı alıp liama fırlattı 'çık dışarı leyumm geliyoz birazdan' liam kaçar gibi kapıyı kapatıp merdivenlerden koştuğunda ikimiz de gülmüştük. Dolabın önüne geçip louisin pantalonlarıni karıştırırken göbeğini çok sıkmayacak bir pantalon arıyordum ama louis'in bütün pantalonları çok dardı. Vazgeçip kendi pantalonlarımın olduğu yerden en rahah siyah pantalonumu alıp Louise fırlattım 'Hazzy ayarladım ben giyeceklerimi'
'Pantalonların çok dar louloum hem bu pantalonumu seviyorsun'
'Evet ama senin üstünde seviyorum hazzy'
'Tamamm louloumm o zaman bugünlük bunu giy sonra sana yeni kıyafetler alalım'
'Tamam giyiyorum. Hazzy sana birşey söyleyeceğim ama yanlış anlama lütfen'
Bu sefer üstüne yeni aldığımız ve louis'in çok sevdiği kolsuz siyah tişörtü koydum 'söyle bakalım louloum' o üstünü giyinirken ben de ben gelmeden yatağın üstüne koyduğu kıyafetlerimi alıp giyinmeye başladım her konserde ne giyeceğimi o seçerdi ben ne kadar farklı giyinmeyi sevsem de şirket daha düz seyler giymemiz gerktigini her firsatta hatırlatıyordu 'hazzy senden ilgi görmek çok hoşuma gidiyor ama ne bileyim Hazzy sen benim prensesimdin şimdi sırf hamileyim diye bu değişsin istemiyorum' pantalonumu kapattiktan sonra Louis'in yatağa koyduğu siyah transparan gömleği giyip(ahhh Harry'nin o gömleği) iliklemeden louis'in önünde durdum 'o zaman prensesinin gömleğini giydirir misin'