Heyyooo ilk zamanlarda olduğu gibi yine saat 4 ve ben bölüm attım. Uzun zamandır bir varım bir yokum malesef:(( Umarım bölümü beğenirsinizzz. Bi dee bölümde Deni diye biri var o kız 16 17 yaşlarında zaten bu bölümlük bir karakter sadece...
Harry kahvaltı sofrasında kahkaha atarken fark etmese de Louis, Liam, Zayn ve Niall büyük bir mutlulukla ona bakıyordu. Çünkü dün yanlarındaki mutsuz, ruhsuz adam gitmiş yerine gerçek Harry gelmişti.
Niall dirseğini masaya kafasını da eline yaslamış arkadaşını büyük bir mutlulukla izliyordu. Harry ise o sırada kızlarla bir şeyler konuşup gülüyordu. " Kızlar hep bizimle kalmalı. Sahiden hepiniz okul için buraya nakil alsanız ya. Çünkü Hazz dünden beri ilk defa bu kadar gülüyor."
Harry bu sefer arkadaşına dönerken dün onları ne kadar endişelendirdiğini yeni fark ediyordu. " Heyy beni ağlatacaksınız öyle bakmaya devam etmeyin lütfenn" Harry konuşurken sofradaki herkes ona dönmüştü. " Ayrıca Nii sadece kötü bir gündü yoksa biliyorsun genelde gülümsemem için sadece senin yanımda olman bile yeterli"
Bu sefer Liam, Zayn ve Louis dudak büzdüğünde Niall tıpkı küçük bir çocuk dil çıkardı " Duyun oğlum işte ben size hep diyorum Hazz en çok beni seviyor" Parmağını Louis'e çevirince konuşmaya devam etti " Sana söylediğimde bana inanmıyorsun. Ben izin verdiğim için seninle çıkıyor yoksa emin ol bana aşık"
Herkes Niall'ın bunları Harry'nin biraz daha gülmesi için yaptığını biliyordu bu yüzden Louis de bu oyuna katıldı " Tühh Nii acı bana sevgilimi benden alma karnımda çocukla ne yaparım" Harry gülerek başını Louis'nin omzuna koyunca Fizzy içindeki vicdan azabına engel olamıyordu.
" Ya tamam kirpi ağlama hemen napalım yeğenlerimin babasısın sonuçta" Liam ve Zayn hala aynı şekilde Niall'a bakarken Harry Fizzy'nin bakışlarını fark etti. " Sorun yok, seni seviyorum" Duaklarını oynatarak söylediği şeyi bir tek Fizzy anlamıştı "Ben de seni"
Onlar sessizce sadece dudaklarını oynatarak konuşurken Niall, Zayn ve Liam'a Harry'nin neden onu daha çok sevdiğini anlatıyordu " Bakın çocuklar yani üzülmenizi istemem sizi çok seviyorum. Ayrıca ben de grubun en mükemmeli olmak istemezdim. Tüm gözlerin benim üzerimde olması çok yorucu."
Lottie o kadar hayran bir şekilde Niall'ı dinliyordu ki Louis kardeşinin dikkatini çekmek için yüzüne zeytin fırlatmak zorunda kalmıştı " Charlotte Elizabeth Tomlinson önüne dön ve kahvaltına devam et bebeğim"
" Aman Tanrım Lou en son Lottie'nin tam ismini söylediğinde götü başı dağıtıp eve sarhoş geldiğimiz için kızmıştı şu an ne kaçırdım" Gemm elindeki çay bardağıyla masadakilerin yüzüne teker teker bakarken Lottie susması için yalvarabilirdi.
" İşte ben de bundan bahsediyorum tüm gözler benim üzerimde farkında mısınız bilmiyorum ama bir yıldız gibi parlıyorum" Niall Louis'nin sinirlenmediğini biliyordu yani sonuçta Lottie Louis için neyse Niall için de oydu ayrıca Lottie ve Niall uzun zaman boyunca en yakın arkadaşlardı. Şu sıralar Lottie'nin okulu yüzünden eskisi kadar yakın olmasalar da hala en az haftada bir uzun uzunn konuşuyorlardı.
Harry sonunda Louis'nin omzundan kafasını kaldırdığında sabahtan beri aklında olan fikri ortaya attı. " Heyy baksanıza havanın iyi olmadığını biliyorum ama uzun zamandır yüzmek istiyorum. Sizce yakınlarda kapalı havuz bulabilir miyiz hem eğlenmiş oluruz." Harry'nin ortaya attığı fikir herkes için uygundu. Gerçi bu 8 kişi yan yana gelince dünyanın en saçma fikri olsa bile kimse itiraz etmezdi.