.

494 23 15
                                    

Louis'in anlatımından

'Doktor hanım bunlara bi ilaç falan versek diyorum yaklaşık 25 dakikadır salak salak gülüyorlar tamam yani baba olacaklar ama biraz az sevinseler çünkü amcalık daha önemli yani mesela bakın bana 25 dakikadır kesintisiz konusuyorum cunku niye eğer susarsam şu hastahane koridorlarında bağira bagira amca oluyorum diye gezerim ama sonra bu ikisi kendine gelince beni doverler daha dogrusu ikisi degil harry simdi louisi oturttugu yerden kaldirmaz bunlar boyle ikisi de beyci bunların kıyamazlar birbirlerinr bir de simdi benim minik bıldırcın yiğenim var tommo'nun karnında yani gerçi ben de bundan sonra louisin yürümesine bilr izin vereceğimi düşünmüyorum sırtımda taşırım her yere sahi çok kilo almasa bari ya da alsın ben onu beslerim Harry'nin işi ne benim yiğenimi kucağında taşısın 9 ay boyunca yani onunla beraber louisi de tasiyacak gerçi alışık o zaten louisi taşımaya eeee liam zayn siz niye bu ikisi gibi mal mal guluyorsunuz konussaniza desenize adını Niall koyun diye' Harry 25 dakika sonunda beni kucağından indirmeden sarılmayı bırakıp Nialla dönüp susmasını işaret etti 'bir saniye yani doktor hanım ben sakin kalmaya çalışıyorum ama size çok önemli bisey sormak istiyorum emin olmak için NE YANIIII BEN ŞIMDI BABA MI OLUYORUM HEM DE LOUISDEN LOUIS BIZIM ÇOCUĞUMUZU MU DOĞURACAK' son cümlesini bağırarak söyleyince bir an sıçrasam da sonra kahkaha atip saçlarını öpmüştüm  'Bay Styles şaşırmanız normal ama yakın zamanda ingilterede bir örnek var' doktorun söylediği şeyden sonra hepimiz kahkaha attığımızda doktor yanlış bir şey mi söyledim der gibi bakıyordu Harry ellerini karnıma koyup karnımı severken ben doktora döndüm 'Doktor hanim bu hamilelik olayı bizim çok uzun zamandır beklediğimiz birşey bilmiyorduk tabiki olup olmayacağını ama o kadar çok araştırma yaptık ki hatta bahsettiğiniz adamla birebir konuşup bilgi aldık suan şaka gibi geliyor ben bilmiyorum bu bi mucize gibi bizim en büyük hayalimiz bir gün çocuk sahibi olmaktı şimdi o kadar şoktayım ki tepki veremiyorum' doktor gülümseyip Harrye bakarken harry göbeğimi sevip kimsenin duymayacağı şekilde bişeyler fısıldıyordu 'simdi eger sizin icin de uygunsa ultrasonla kaç aylık ve sağlığı nasıl biraz bakmak istiyorum' zayn ve liam hâlâ saf saf doktora bakarken niall eger susarsa büyük bir tepki vereceğine emin olduğu icin sessizce kendk kendine kavga ediyordu ben doktoru onaylayıp kalkmaya çalışırken ne harry ellerini karnımdan çekmiş ne de diğerleri yerlerinden kalkmıştı seslendiğimde bile duymayacak kadar dalmışlardı doktora göz kırpıp yalandan 'aahhh karnım' diye bağırınca hepsi birden ayaklanmış 'noldu, iyi misin, doktor hanım bi bakın çocuk doğuruyor' diye bağırmaya başlamıştı doktor ve ben onların haline gülerken ayağa kalktım 'şaka yavrularimm şaka hepiniz şoka girmiştiniz ohoo bu böyle olursa ben kendi mutluluğumu yaşayamam' zayn söylediğim hiçbirşeyi duymamış gibi gelip elimi sıktı 'Hayırlı olsun kardesim benim allaah babalı babalı büyütsün babası kim' herkes ciddi misin zayn der gibi bakınca Harry ' valla hiç bilmiyoruz ya zayn kim acaba babası, dizlerinin üstüne çöküp karnıma bağırdı, alloo bilader baban kim senin, bu sefer kulağını karnıma koyduktan sonra, aaaa benmişim' tekrar ayağa kalktıktan sonra zayn'in kafasına vurunca doktor oturduğu yerden kalkıp kapıyı açınca hepimiz sırayla arkasından geçerken harry bi eli elimi tutarken diger eli dakikalardır olduğu gibi karnımdaydı saçlarıni karıştırıp öptüğümde kafasını kaldırıp gözlerime bakmıştı gözlerinden damla damla yaş akarken gülümsemişti etrafıma baktıktan sonra kimse olmadığını görünce dudaklarına kısa bir öpücük bıraktıktan sonra yüzündeki gülümseme daha da büyümüştü 'hazzy bizim çocuğumuz olucak' elimi karnımdaki elinin üstüne koyarken bir yandan önümüzdeki doktoru takip ediyorduk 'louloum sen bizim çocuğumuzu doğuracaksın biz başardık bunu hakkediyorduk ve başardık bizim çocuğumuz olucak' biz bir yandan gülüp bir yandan ağlarken doktor önümüzdeki kapıyı açıp bizim geçmemiz için yol verince çocuklar kapının öönundeki sandalyelere oturmuştu ben gelmeyecekmisiniz demeye kalmadan hepsi kaş göz yapıp ikimizi içeri tek göndermişti. Ben sedyeye yatarken bile Harry'nin eli karnımdaydı 'Bay Styles çok heycanlı olduğunuzu biluyorum ama eger elinizi 10 çekerseniz çocuğunuzu görebilirsiniz' Harry telaşla elini çekip nereye koyacağını bilmeyince boşta kalan elimle tutup kocaman öptüm karnıma dökülen soğuk jelle 'owww soğulmuş'dedigimde doktor kıkırdayıp önündeki makinaya dönmüştü 'evett beyler hazır mıyız çocuğunuzu görmeye' ikimiz de kafamızı sallayınca makinanın ekranını bizim göreceğimiz şekilde çevirmiş sonra da elindeki aleti karnıma sürtmeye başlayınca 'hani hani doktor hanım nerde , elini ekrandaki rasgele yerler koyup, burda mi hayir hayir bakın burda gördüm evet evet bu'  doktor hepsini hayir diye yanıtladiktan sonra harry pes ederi gibi geri yanıma gelip elimi tutmuştu doktor aynı yerde uzun sure durunca gözyaşlarım daha da hızlandı 'hazzy, hazzy bakk bu, bu bizim çocuğumuz' harry elimi bırakmadan ekrana dokununca birden agzindan bir hıçkırık çıktı 'o zaman cocuklar benim size bir sürprizim daha var' doktor söylediği cumleyi tamamladıktan sonra birden odayı kalp atışı sesleri kaplayınca ben daha da ağlarken harry elini kalbine koydu 'aaaa iyice kafayı yedim kalp atışlarımı bütün odada duyuyorum' bi yandan ağlayıp bir yandan kahkaha atarken Harry'nin elini çekip bana bakmasını sağladım 'anlamıyorum o kadar romatik film izliyorsun onlar nereye gidiyor. Salak o bizim çocuğumuzun kalp atışları' Harry ellerini kalbinden çekip elimi daha sıkı tuttu 'lou seni çok seviyorum sürekli söylemek istiyorum çook seviyorum seni mimiğimi de çok seviyorum ikiniz de benim miniğimsiniz' doktor tam gobegimdeki jeli silecekken 'biliyorum çok şey istedik ama şey çocuklar eğer görmezse çok merak ederler 1 2 dakika da olsa görseler' dedigimde elindeki peçeteyi kenara koyup kapıyı açtı 'eee amcaları yiğenlerini görmek ister mi' diyince hepsi birden ayağa kalkıp kapıya dizilmişti Niall doktordan önce odaya girince dik dik gobegime baktı 'eeee ben bu göbeği hep görüyorum nasıl anlıcam yiğenimin nerde olduğunu istemiyom ben göbek görmek yiğen istiyom ben mümkünse kız olsun'  Zayn 'ne salak bi adamsın Oglum sen yeğenime sipariş mu veriyorsun ayrıca mal mısın Oglum sen boyle goremezsin bi tane gözlük verecek doktor hanım bize onunla gorcez bebeği' dediginde doktor bir yandan cocuklara ciddi misiniz der gibi bakiyor bir yandan da tekrar bebegin yerini bulmaya çalışıyordu 'yok abi ikinizde de zerre beyin yok bakın doktorun eline o elindeki şeyle bulcak benim yiğenimi sonra biz de bu ekrandan izlicez' doktor somunda en azından birimizin beyni oldugunu anlayinca gülümsedi ekranı bizim önümüzden biraz daha yana kaydırıp çocukların rahatça görmesini sağladı çocuklar kendi aralarında nerde olduğunu tartışırken Harry sanki az önce durmadan soran o değilmiş gibi 'salaklar bakın burda çocuğumuz burda sizin kadar salak amcalara sahip olduğu için çocuğuma üzülüyorum neyse ki mükemmel babalara sahip' çocukların gözleri dolunca doktor tekrar kalp atışlarını duymamizi sağlayınca Harry sanki kendisi ağlamıyormuş gibi  gözlerimi opmeye başladı 'çocuklar Harry'nin kalp atışlarına bakın bu çocuk cidden kalp krizi geçirecek'
'Liam salak mısın yavrum benjm o benkm değil minik bıldırcınımın kalp atışları' Harry' nin söylediği şeyden sonra doktor ve ben gülmeye başlayınca bize dönüp göz kırpıp o da güldü.

...
Ultrasondan sonra çocukları zorla da olsa eve göndermiş doktorla konuşmak için tekrar odasına gelmiştik. 'Evett gençler öncelikle sorularınız var mı' dokturun sözü biter bitmez Harry 'doktor hanım hamilelik sırasında birlikte olursak bebeğimize bi zarari olur mu' dediginde susması için bacağını cimcirmiştim 'ahh napıyorsun ya meram ediyorum' 'sus hazzy utanmıyor musun' 'yooo utanmıyorum ben bebeğimi düşünüyorum neden utanayım' susması için kas göz yaptığım halde hâlâ pişkin pişkin gülüyordu 'hayır çocuklar zaten çoğu gebelikte gözlemlediğimiz şeye göre ilk aylarda yani 5. Aya kadar cinsel istek artıyor tabi bu gebelik boyunca devam da edebiliyor bünyeden bünyeye değişiyor' Harry rahatlamış gibi ohh dedikten sonra doktor gülmüştü 'ben şey soracağım kaç aylık' Harry doktorun konuşmasına fırsat vermeden 'Neredeyse 1.5 2 aylık olması lazım' dedi sanki önceden biliyormuş gibi doktor elindeki kağıtlara bakıp onaylayınca nerden biluyorsun der gibi Harrye döndüm 'Yazlığa ilk gittiğimiz zaman senin bana çıkma tekili benim sana evlenme teklifi ettiğim günden bir gün sonra yani o gün olması lazım' haklıydı çünkü ondan sonra bir daha ben altta oldugumda 1.5 hafta önceydi ve bu kadar zamanda bebegimizin kalp atışlarını duyacağımız kadar büyümesi mümkün değildi. 'Yani ben tam olarak günü bilemem gençler ama Bay Styles'in dedigi gibi 2. Aya girmek üzeresiniz sağlığı gayet yerinde sadece sizden daha düzenli beslenmenizi ve bol bol su tüketmenizi isteyeceğim zaten arkadaşlarınızdan ve Bay Stylesden gördüğüm kadarıyla size gözleri gibi bakacaklarına eminim'
'Değil mi doktor hanım ben hep diyorum bu eşeğe aaaaa çocuğumun anasına yani babasına eşek dedim, ellerini karnıma koyup, özur dilerim babacım valla ağzımdan kaçtı yanj ben loulouma hep diyorum salata ye ben sana sebze yemeği yapayım diye ama dinlemiyor ki hep zararlı şeyler yiyiyor' ben doktoru sıktığimizi düşünürken o hâlâ bize bakıp sabırla gülümsüyordu 'eee bundan sonra iş size düşüyor eminim ki artık izin vermezsiniz zararlı seyler yemesine' ahhh harry ağzıma zararlı birşey sürememe asla izin vermeyecek 'ben bi de şeyi merak ediyorum doktor hanım biliyorsunuz neredeyse her gün şarkı söylüyoruz ve durmadan seyehat ediyoruz bunun bir zararı olur mu' eger doktor biraz daha soru sormıza izin veremeye devam ederse harry en ufak bir ayrıntıyı bile atlamadan soracaktı 'Hayır yani şarkı söylemesinde hiç-bir zarar yok aksine bu onu mutlu ettiği için daha da kolay bir hamilelik geçirir ama seyahatler 6. 7. Aydan sonra onu zorlayacağı için tehlikeli olabilir zaten sürekli kontroller olacak bunları zamanla duruma göre planlarız'
'Peki doktor hanım biz çok teşekkür ederiz gerçekten bugün sizi çok sıktık kusurq bakmayın ama fark etmişsinizdir ki hepimiz çok heyecanlıyiz size iyi günler' oturduğumuz koltuktan kalkarken Harry sanki 9 aylık hamileymişim gibi kalkmama yardım ediyordu 'Hazzy yürüyebiliyorum biliyorsun değil mi sevgilim' 'belki benim minik kirpim yürürken zorlanıyor ondan yardım ediyorum ben' doktorun yüzündeki gülümseme daha da büyürken 'iyi gunler çocuklar kendinize dikkat edin' dedi tam kapıdan çıkacağımız anda Harry arkasına dönüp 'bu arada doktor hanım lütfen bundan kimseye bahsetmeyin yani bu hastahanedeki kişilere bile çünkü en ufak bir twitle bütün fanların haberi olur ve bence bunun için en uygun zamanı beklemeliyiz'dedi
'Tabiki Bay Styles bu odada olan bu odada kalır' odadan çıktığımızda harry bir karnıma bir bana bakıp gülüyordu bir anda kucağına alıp beni dondurmeye başlayınca 'sonundaa bee sonunda artık iki tane kirpim var' diye bağırdı yanımızdan geçen hemşireler bize bakıp gülümsüyor bazıları da çok yakıştığımızı söylüyordu. Harry hâlâ gülerken dudaklarımızı birleştirdiğimde kısa bir öpücük olacağını düşünürken Harru kulağıma 'Hamile halinle seni yormak istemem ama beni becermene ihtiyacım var'diyince elinden tutup hastahanenin çıkışına doğru sürükledim 'aaaa manyak napiyorsun be'
'Koş hazzy koş hemen eve gitmemiz lazım' söylediğim seyden sonra parlayan gozleriyle koşmaya başladı.

My medicineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin