kaos? entrika? bebek?

411 25 189
                                    


 YAZAR NOTU: Yeni bir kitap yazmayı düşünüyorum yine Larry konulu tabi ki ama daddy hikayesi okur musunuzz? Bir de soru cevap tarzı bir şey yapmak istiyorum. Size saçma gelebilir ama yapmak istememin sebebi kitabı okuyanların bana mesaj atarken ya da fikirlerini belirtirken çekinmemelerini istemem ister misiniz?


   'evet seni dinliyoruz Simon' diyip sırayla dizildiğimiz koltukta geriye yaslandım. Akşam konser olmasına rağmen Lou ve beni şirkete çağırınca ne diyeceğini bilmediğimiz için çocuklar da bizle gelmişti.

 'ben sadece seni ve sevgilini çağırmıştım Styles. Bu diğer üçlü niye burada? Sizi özlesem konserinize gelirim. Ki sizi asla özleyeceğimi sanmıyorum' elindeki kalemi çevirirken bize iğrenir gibi bakıyordu. 

Louis elindeki elmadan bir ısırık aldıktan sonra Simon'ın önündeki kocaman masaya bıraktı 'Simon gizli gay olduğuna eminim Harry ve beni bu yüzden kıskanıyorsun biliyorum ama arkadaşın olmadığı için de bizim arkadaşlığımızı kıskanman biraz abartı değil mi' 

 Hepimiz Louis'nin söylediklerine gülerken Simon rahatsızca arkasına yaslanıp yüzüne o sevimsiz gülümsemesini yerleştirince söyleyeceklerinin bizi mutsuz edeceği belliydi 'ahh çocuklarr ahh sizin bu biz her koşulda mutluyuz havalarınız beni deli ediyor. Acaba birazdan da böyle güzel gülebilecek misiniz merak ediyorum doğrusu' 

Gözümün önüne gelen saçlarımı sinirle cebimden çıkardığım tokayla tuttururken Simon hala yüzündeki pis sırıtışla bize bakıyordu ' o sikik ağzını açıp konuşacak mısın artık Simon' 

'çocuklarr, çocuklarr bize ne para kazandırır?' sorduğu soruyu öylesine sormadığı bi cevap beklediği belliydi.

Zayn bizden önce davranıp 'bizim ve bizim gibi senin altında ezilen insanların şarkı söylemesi' diyince yüzündeki gülümsemesinden mimik oynatmadan kafasını hayır der gibi salladı. 

 'sizin sorununuz bu işte küçük düşünüyorsunuz. Ben de sizin gibi küçük düşünen bir salak olsaydım televizyonda izlediğiniz bütün programların sahibi olmazdım' liam sessizce 'götüne girsin o kanalların hepsi' diye mırıldanınca Simon gergince parmaklarıyla masada ritim tutmaya başladı. 

 ' unutma Liam o programlarım olmasa isminizi siktiğimin dünyasında kimse bilmeyecekti ayrıca siz bile birbirinizi tanımayacaktınız' parmaklarının sesi tüm odada yankılanırken gergince kıpırdandım. 

'Peki sayın Bay Cowel bize para kazandıran ne o zaman ne istiyorsan uzatmadan anlat artık' cümlem bitince sanki bunu bekliyormuş gibi bir anda oturduğu sandalyeden kalkıp masanın bize bakan tarafına yürüyünce tam oturduğumuz koltuğun karşısındaki masanın kenarına yaslandı.

 'Kaos çocuklar bize para kazandıran şey kaos ve entrika. Bu zamana kadar yaptığımız promo ilişkileri sizin yalnız olmanıza üzüldüğüm için yapılmadı. Harry ve Louis ayrı onların gay olduğunu saklamak zorundaydık çünkü insanlar buna tepki gösterecekti. Promo ilişkileriniz oldu çünkü insanlar dedikodu sever genç kızlar sabahtan akşama kadar sizin şarkılarınızı dinliyor olabilir, ki bu benim hiç umrumda değil. Benim düşündüğüm daha büyük insanlar, o insanlar haber sitelerine girdiklerinde sizinle ilgili kaos görünce açıp okuyor o yüzden bize kaos lazım' 

 Louis oturduğu yerde pantolonunu düzeltirken en az benim kadar gergin olduğu belliydi 'Peki sayın Simon entrika bağımlısı Cowel bu sefer ne istiyorsun bizden' 

Az öncekinden de iğrenç gülümsemesi tekrar yüzünde belirince gözlerimi ayırmadan haraketlerini izliyordum 'Bir bebek istiyorum Tomlinson senden' 

My medicineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin