Biz daha uyanmadan herkes gelmiş ve kahvaltı masasını kurmuştu. Kahvaltıda anlattıklarına göre kızlar bizi defalarca uyandırmak istemiş ama annem ve Jay uyandırmamalrı için elinden geleni yapmıştı kahvaltı sofrası hazırlanmaya devam ederken yüzüme vuran güneş ve üzerimdeki tanıdık bedenle gozlerimi açmış herkesin hayranlıkla bize baktığını görünce biraz utanmıştım. Saatlerce kahvaltı sofrasında oturmuş bolca muhabbet etmiştik sonra herkesin ısrarlarına rağmen onları oturmaya ikna etmiş lou ve ben sofrayı toplamıştık 'baksaniza diyorum ki bugün hep birlikte dışarı mj çıksak uzun zamandır ailecek dışarı çıkmıyoruz' Mark elindeki kahveyi masaya bırakırken herkesin çoktan ikna oldugu bir fikri atmıştı ortaya. Herkes heycanla ne yapmamız gerektiğini konuşurken en sonunda hel birlikte sahile gitmekte karat kılmıştık Tomlinson ailesinin yıllardır her yaz gittiği son 3 yıldır bizim de bu tatillere katıldığımız bir yazlıkları vardı bir haftalığına oraya gitmeye karat vermiştik. Louisin bütün aile büyükleri yazlık eve yakın oturuyordu ve bu fikire bizden daha çok sevineceklerine emindim.
'Çocuklar herkesin çantalari hazır mı? Bişey unutmadığınızdan emin olun 1 hafta boyunca orda olacağız' jay bir içeri bir dışarı yapmaya devam ederken defelarca tekrarladığı şeyi yine söylüyordu 'Jay Teyze hepimiz hazırız seni bekliyoruz hadii artık' dedim kapının önüne çıkarmaya devam ettiği çantaları taşırken.
Kızların hepsi annemlerin ısrarlarına rağmen bizimle gelemek istemişti Robin, Mark, annem ve Jay teyze bir arabayla ben, louis, lottie, gem, fizzy ve ikizler bizim arabayla gidiyorduk kızlar arkada sıkış tepiş oturdukları halde herkesin keyfi yerindeydi
'Eeee hanımlar biz yokken neler yapıyorsunuz' sorduğum soruya hepsi mırın kırın edip kaçmaya çalışırken louis 'hadii amaa kızlar aşk hayatınızı sormuyoruz kaçmanıza gerek yok eger bizim arabamızdaysanız bu arabada muhabbet etmeden yolculuk yapmak yasak' dedi 'Aslında bişey yaptığımız yok okula gidip geliyoruz onun dışında nerdeyse her gün yan yanayız zaten sizle de hep ya görüntülü konuşuyoruz ya da fotoğraf atıyoruz asıl siz neler yapiyorsunuz' diye merakla sordu phoebe louis sadece benim duyacağım bir sesle 'çocuk yapmaya çalışıyoruz' diyip kıkırdadı ona sinirli sinirli bakıp bogazimi temizleyerek konuştum ' zaten görüyorsunuz bebeğim her gün farklı bir yerde konserde oluyoruz ilk başlarda cok guzel geliyordu, bazen kaldıramıyoruz bu sorumluluğu ama yine de her tatilde buraya gelip geri döndüğümüz zaman daha da istekli yapıyoruz işimizi sizi mutlu görmek bizi gaza getiriyor' kızların hepsi sevimli sesler çıkarıp her zaman bize destek olduklarıyla ilgili birsürü şeyler söylemişlerdi 'Hazza ilerdeki benzinlikte dursana sevgilim midem bulandı' louisin söylediği şeyle anında yolun ortasında olmayı umursamadan durmuştum yanimizdan gecen arabalar bize deli gibi korna caldigi halde kemerimi çözüp louise döndüm 'loulou iyi misin sevgilim neyin var neden birden bire miden bulandı ki' louis bilmediğini sadece ufak bir bulantı oldugunu söylerken gemma ve lottie ayni anda on koltuga doğru uzanıp 'yoksa hamile misin' diye bağırdılar louis bos bos yuzlerine bakarken 'biz ikimiz siz çok çocuğunuz olsun istiyorsunuz diye durmadan araştırıyorduk sonra dun bi adam bulduk ingilterede...' dedikleri an louis ce ben deli gibi gülmeye başlamıştık 'ne var be ne gülüyorsunuz ben adamla konuştum gayette anlatti bana iki kisi daha yazmış adama' lottie kendini savunmaya çalışırken bizim neye guldugumuzu farkında bile degildi kahkahalarımı zar zor kontrol ederken arkaya döndüm 'birincisi ayy gülmemi durduramiuorum nasil soylucem ki bunu birincisi icimizden biri hamile kalacaksa o lou degil benim. Ölcem simdi utançtan bana söylettiğiniz seye bakın ayrıca dalga geçmiyoruz çünkü bahsettigin adamla biz de konuştuk' louis hâlâ kahkaha atiyordu 'duydunuz muu ayh durmuyo gulmemm duydunuz harry hamile kalacak olan benim dedi sonra da kıpkırmızı oldu karnım ağrıdı gülmekten ayyy bi kötü oldum' kızlarda louisle birlikte gülerken ben bi yandan kizaran yüzümu elimle yelleyip bi yandan louise vuruyordum 'bak ya Oglum hani senjn miden bulanıyodu lan şu tipe bak ne guzel dalga geciyor kolay şey mi ana olmakkk hee ben çocuklarımı 9 ay karnıma taşıyacağım karnımda doğurduktan sonrasını her baba yapar ne var onda önemli olan doğurmak oglum kolaysa gel sen doğur' bir anda modum düşmüstü çünkü dogurabilecegim kesin bile degildi 'yani dogurabilirsem' dedim az once heycanla kurdugum cumlelerin aksine fısıldar gibi çıkan sesimle 'hazzy hadi ama sevgilim bunu seninle defalarca konuştuk biz bunu hakkediyoruz olmazsa da evlat edinebiliriz ayrıca şu arabanın arkasına bir bakar mısın arkadaki 5 tane kiz cocugu varken simdilik cocuga ihtiyacımız yok bence onların babası gibiyiz' louis bir yandan konuşup bir yandan saçlarımı okşuyordu 'Tamamdırrr gençler hadii bi anda modum düştü tatilr gidiyoruzzz boyle olmaz hadii yola devam' diyip louisin yanağına öpücük kondurup arabayı sürmeye geri döndüm.