Kendal da ne sikim¿¿

585 26 41
                                    

-1 hafta sonra- Louis'in ağzından

' 1 hafta zaynie tam bir haftadır nasıl dayanıyor anlamıyorum işin garibi o geçen hafta nasılsa şu an öyleyim neden böyle bilmiyorum sürekli seks yapmak istiyorum harryle dalga geciyordum ama cidden çok sinir bozucu' zayn bir haftadır benim sürekli konuşmam yüzünden bitiremediği kitabını sinirle kapatıp 'bana bak tommo 1 haftadır bana dil döktüğün kadar harrye dil döksen gublerdir yatakta olurdunuz. Hayir anlamıyom kardeş olmasak diycem ki beni yatağa atmaya çalışıyor tipin de değilim kii'
'Saçmalama zaynie konuşmadım mı sanıyorsun ' zayn ellerini çenesine koyup sahte bir merakla sordu 'aaaa oyle mi ne konuştun'
'Tamam yani peki konuşmuş sayılmam ama geçen gun gece o uyuyoken telefonunundan erkekler için cinsel hayatın sağlığa önemini araştırdım sabah kalkınca görmüştür mutlaka' zayn attığı kahkahalar arasında aklina bir fikir gelmis gibi gülümsedi. Tam bir haftadır olduğu gibi çocuklar kayıt alırken zayn'in ve benim boşluğuma denk geliyordu ve farkında olmadan zayn'in kafasını şişiriyordum. Harryle aramız çok iyiydi geçen hafta harry her an her yerde seks yapmak isterken bu sefer sıra bana geçmişti sanki 1 ay öncesine kadar nerfeyse ayda bir seks yaparken simdi bağımlı gibiydim ama girdiğimiz iddia yüzünden sadece mastürbasyon yapabiliyordun. 'Peki ya oyun oynasanız tommo?'
'Nasıl bi oyun mesela Zay baybilmis Malik ?'
'Yani şimdi şöyle kendinizce kurallar koyacaksınız ve birbirinizi azdırmaya çalışacaksınız sen zaten anında etkilenirsinde senin harryi etkilemen gerekiyor zaten asla hayır diyeceğini düşünmüyorum' o sırada açılan karavan kapısıyla içeri liam, niall ve en arkalarından da harry geldi 'selamm çocuklar nasıl geçti kayıt' harry kucağıma kıvrılıp kafasını boynuma soktu 'iyi geçti louliu'm her zaman olduğu gibi işte' harry cümlesini bitirmeden niall söze girdi 'yalan söylüyor louis sürekli öğürdü en son da kustu bir haftadır ikinizin de midesinde bi sorun var neden hastahaneye gitmiyorsunuz?' Niall'ın cümlesinden sonra Zayne susması için kaş göz yapsam da beni takmadan konuşmuştu 'al benden de o kadar louis de siz gittiginizden beri en ufak bir kokuda öğürüyor patates kısalmasının kokusu yüzünden kustu bunlar cidden zehirlenmişler galiba' kucağımda yatan ve uyuduğunu düşündüğüm harry bi anda kafasını kaldırıp 'bana bak tomlinson hani artık mide bulantıların yoktu beni mi kandırıyorsun sen' aklıma zayn'in söylediği şey gelince kulağına eğilip ' belki hasta olmadığımı düşünürsen benimle yatarsın dedim sevgilim' harry bi anda hevesle kucağımdan atlayıp zıplamaya başladı 'ohhh loulou sonunda pes ettin. Günlerdir tuvalletten çıkmıyorsun ohh bee' zayn oturdugu koltukta arkasına yaslandı 'ohh be anasını satayım 1 haftadır beynimi sikiyordu' liam 'abii harry de benle niall'ın kayıt almaya gidiyoz sözde bi başlıyo konuşmaya hayir bu çocukların önceden hiç cinsel hayatlari yoktu zaten 65 yaşında gibi tüm gun yan yana elele tutuşup oturuyorlardı resmen bitkisel hayattı bunların hayatı bi de simdi bakın tavşan gibiler 1 hafta birlikte olamadılar diye duvarı delecekler sanki' diyince harry kıpkırmızı olmuştu 'eeee bizim konuşacak başka konumuz yok mu' bu konu hakkında konuşurken harry'nin utanması ne kadar hoşuma gitse de konu iyice açılmış aramızda gizli saklı kalmamıştı. 'Yani aslında başka bi konumuz var ama liam ve zayn anlatmama ne derler bilemiyorum. Sizin hakkınızda konuşurken gayet rahatlar biraz da geçen gün bizim evin salonunda olanları mı konuşsak' zayn ve liam uyarıcı bakışlar atarken niall hevesle konuşmaya devam ediyordu 'ahh çocuklar ben kaptan olarak sizi basmak için yaratılmış gibiyim geçenlerde siz ailelerinizin yanına gittiğiniz zaman ben de annemlerin yanına gidecektim sözde zayn ve liam da gidecekti ailelerınin yanına sonra ben 2 hafta kalacakken son anda karar değiştirip 1 hafta sonra eve döndüm yolda işte hayal kuruyorum 1 hafta evde yalnız kalcam falan filan diye sonra ben bi girdim eve bir de ne göreyim' zayn oturduğu yerden fırlayıp niall'ın ağzını kapattı ' çocuklar gercekten sevgili değiliz gerçekten bakın eğer öyle birşey olsa ilk size söylerdik biz sadece çok sarhoştuk ikimiz için de pişmanlıktı zaten size anlatırsak arkadaşlığımız zarar görür diye düşündük' zayn'in söylediklerinden sonra liam onaylar mırıltılar çıkarmış niall'da mahçup olduğu her halinden belli olurken sadece susuyordu 'çocuklar biliyorsunuz sizi asla yargılamayacağımızı ben kendi adıma özür dilerim bunca zaman sürekli aranızda bisey oldugunu ima ettiğim için' dedigimde liam kafasını sacmalama der gibi salladı 'tommo size bu konuda kızamayız çünkü sarhoş olsak bile biz de acaba birbirimizden hoşlanıyor muyuz diye düşündük işte baya konuştuk bu konu hakkında sonra ben öptüm zayni ama bunu sarhoş  olduğum için yapmadım tamam saçma kabul ediyorum ama merak ettim nasıl hissedeceğimi ve zayn'in nasıl tepki vereceğini ama şuan ikimiz de eminiz hislerimizden' zayn elini liam'ın omzuna atıp 'hadii ama çocuklar hepimiz en az bir kere öpüşmüşüzdur sadece liamla biraz daha fazla ateşli öpüşmüş olabiliriz' son söylediğinden sonra liam'ın yanağından makas aldığinda hepimiz güldük 'ohh çocuklar özür dilerim bunu söylediğim için ama çok yakışıyorsunuzz' harry tatlı tatlı gülerken zayn liama döndü 'ne dersin leyumm acaba fuckbuddy mi olsakk haa' liam 1 dakika işareti yapıp çalmadığı halde cebindeki telefonunu kulağına götürdü 'aloo gigi sevgilini o kadar ateşli öptüm ki benden daha fazlasını istiyorr' zayn de liam'ın oyununu devam ettirirken biz sadece ikisine bakıp gülüyorduk zayn telefonu kulağına götürüp 'aloo maya lütfen leyummu rahat bırakır mısın artık ilgisini çeken tek göt benimkii' niall arkalarından ikisinin de kafasına vurup 'ya ne salak adamlarsınız siz' diyip kendini geri koltuğa attı. Biraz daha çocuklarla muhabbet ettikten sonra son kayıtlarımızı da alıp hep birlikte eve dönmüştük. Çocukların evinde otururuken harry mutfağa gideceğini söylemişti ve neredeyse yarım saattir ortada yoktu 'çocuklar ben mutfağa gidip hazzye bakacağım bişey isteyen var mı?' Kimse bişey istemediğini söyleyince mutfağa gittim. Harry telefonla sinirli sinirli bişeyler yazarken arkasından sarıldım 'noldu benim prensesime, neden sinirlisin bebeğim?' Harry telefonu telaşla cebine atıp bana döndü 'hiçç.. hiçbişey lou sadece bir işim çıktı ama 1 saat anca sürer hemen gidip gelmem lazım' tek kaşımı kaldırıp harry'e baktım 'hazzy ne olduğunu sormalı mıyım neden bu kadar telaşlısın'
'Birşey yok dedim louis ne üsteliyorsun gidip gelicem işte' harry beni mutfakta tek bırakıp hızlıca çıkınca arkasından sadece salak gibi bakabildim. Dolaptan son kalan biralardan bir tane alıp salona geçtim 'çocuklar Hazzy size nereye gittigini soyledi mi'
'Söyledi simo- ahh ne cimciriyorsun zayn' niall zayn yüzünden susunca sinirle baktım 'söylesenize oğlum ne susuyorsunuz zaten ters davrandı gitmeden' liam ikisinin konuşmasına müsade etmeden 'simon'ın ofisinde yüzüğünü düşürmüş de harry sen üzülürsün diye söylememiş sana gelir hemen önemli degil merak etme' söylediklerine her ne kadar inanmamış olsam da kafamı sallayıp kultukta iyice arkama yaslandım 'çocuklar ben biraz uzanıyorum harry gelince uyandırın' çocuklar cevap vermeden elimdeki hiç icmedigim biradan bir yudum alıp midemi yakan tadıyla yüzüm buruşunca icmekten vazgeçip masaya bırakınca uyumak için koltukta rahat bir pozisyon ararken çoktan gözlerim kapanmıştı

...
'Şişştt bana bakın liam, zayn sessiz olun hâlâ uyuyor harry ben gelene kadar uyandırmayın dedi' uyku ile uyanıklık arasında çocukların seslerini zar zor duyuyordum 'siktirtme harryni Nii yaptığı şeye bak bu olayın asla mantıklı bir açıklaması yok tam her şey yoluna girmişken kendall da ne sikim mantıklı bir açıklaması olsa bile louis dinlemeyecek ki haklı da amına koyayım beard ilişkisi olsa niye söylemiyor bize bu hepimizin başına gelmedi mi. Ya oğlum louis zamanında harry medyada kadın avcısı olarak gözüküyor diye yıllarca eleanora katlandı adım atsa harrye haber veriyordu' Zayn'in söylediği şeyden sonra yattığım yerden doğrulup ayağa kalkınca bir anda gözlerim kararınca kendimi yerde buldum bilincim kapanmadan önce son duyduğum şey zayn'in 'ara şu siktigimin styles'ını ben louisi arabaya taşıyorum'
( benim bu çocuklara yazabileceğim max drama bu daha yazmam ben yazarken ağlıyom onlar üzülünce)

My medicineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin