@harrystyles: heyy selamm, umarım herkes iyidir. Dün geceki konserde olanların sizi korkuttuğunu farkındayım öncelikle özür dilerim ama size söz veriyorum ki bu akşam saat dokuzda bu korkuların yersiz olduğunu anlayacaksınız. Loulou ve ben sizin için bir video çekiyoruz her şeyi anlatacağız. Şimdilik sadece akşam olmasını bekleyin.
LOVE H.
@ louistomlinson: yanımdaki şebek kimsenin karşı koyamayacağını bildiği için komik suratlar yapıyor. Akşamki videoda bunu bol bol göreceğinize emin olabilirsiniz. Bu arada lütfen videodan sonra kötü yorum yapacak olanlar kendini boşuna yormasın. Anlatacağımız konuda kimsenin bizi üzebileceğini sanmıyorum.
Love xx
Lou telefonu stresle koltuğa bırakıp kafasını bacağıma koyunca elim otomatik olarak saçlarına gitti. "ne oldu benim güzel sevgilime?"
Kafasını kaldırmadan yüzünü karnıma dönüp öpünce kıkırdadım " Harold çok gerginim bilmiyorum yani korkuyorum. İnsanların söyleyeceklerini takmayacağız ama ikimiz de bi şekilde sürekli kötü yorum yapanları düşüneceğiz. Herkes öğrensin ama kimse kötü tepki vermesin istiyorum" parmaklarım hala saçlarının arasındayken eğilip burnunu öpünce burukça gülümsedi.
" loulou biliyor musun eğer bu konuşmayı dün Simonla konuşmadan önce yapsaydık ben daha çok korkardım. Ama dün yıllardır her şeyimize karışan ilişkimizi bile gizli tutmamız için bize baskı yapan adama bile korkmadan çocuklarımız olacağını söyledik işin garibibi biz baskı yapmadan kabullendi ve kurduğu planlardan vazgeçti o yüzden inan bana şimdi içimde zerre bir korku yok"