Medya*Allahın büyük bir lütfü olan Louis Daddy Tomlinson*
Uzun zamandır yazmadığımı fark edince gece geç saatlere kadar uyanık olmama rağmen sabah erkenden kalkıp bilgisayarımı alıp yatağa geri dönmüştüm yanimda uyuyan louise gülümseyip bilgisayarımı açmıştım
'Selam çocuklar yine ben bu yazdıklarımı ilerde nerde veya nasıl okursunuz bilmiyorum ama emin olduğum tek şey okurken Louis babanız ve ben karşınızda oturmuş tepkinizi merka ederek yüzünüze bakıyor olacağız. Size yazmadığım 1 haftada hayatımızda çok fazla değişiklik oldu ama en önemlisi artık sokakta rahatça el ele dolaşabiliyor olmamız bunun benim icin ne kafar onemli olduğunu tahmin bile edemezsiniz çok uzun bir yol kat ettik ama ikimiz de bu kadar erken basaracagimizı tahmin edemezdik. Size açıkladığımız ilk günün konserinden o kadat çok fotograf ve video cektik ki 1 haftadır her fırsat bulduğumda onları izleyip muylu oluyorum. Mükemmel bi andı her zaman fanların bize destek olduğunu biliyorduk ama bu bize bile çok fazlaydı her yer mavi ve yeşildi hepsi bize olan desteğini o kadar güzel hissttirdi ki o an ne kadar güçlü olduğumuzu bi kere daha fark ettik. İlk defa sahnede babanız için yazdığım ilk şarkıyı gözlerine bakarak söyledim size daha önce anlattığım kaçamak bakışlar gibi degil başından sonuna kadar gözlerine baktım, hayatimin son anına kadar bakmak istedigim o mavi gözlere. Umarım sizin de gözleriniz babanıza benzer lou gözlerinizin yeşil olmasını istiyor sanırım ikimiz de aşık olduğumuz gözlere daha fazla bakmak istiyoruz umarım yarınızın gözü yeşil yarınızın mavi olur sayı belirtmek istemiyorum çünkü ikimiz de birsürü çocuk istiyoruz gerçekten birsürü hicbirinizi birbirinden ayırmadan sevecegimize söz veriyorum övünmek gibi olmasın ama dünyadaki en şanslı çocuklar olacaksınız çünkü eger bunlari okuyorsanız siz mucize bebekler olacaksınız. Malesef ki erkekler hamile kalamıyor ama ben durmadan araştırıyorum durmadan ve çok düşük bir ihtimal de olsa erkler de hamile kalabiliyormuş bence biz bunu hakkediyoruz' yanımdaki haraketlenmeye dönünce louisin uyanmış bana baktığını gördüm 'günaydın sevgilim neden bu kadar erken kalktın gel biraz daha uyuyalım' elimdeki bilgisayarı kapatıp yandaki komidine koydum yanağına öpücük kondurup 20 dakika önce çıktığım yorganın içine geri girdim 'günaydın sevgilim uykum vardi ama uzun zamandır cocuklarımıza yazmadığımı fark ettim bitirip geri yatacaktım yanına ama sen uyandın' kollarımı beline sarıp kafamı göğüsüne yasladım bu en huzurlu hissettiğim andı kalp atışlarını hissetmek çıplak göğüsünün sıcaklığının yanaklarımı ısıtması sanki cennette gibiydim ellerinin dövmelerinin üzerinde gezdirirken louis teredütle konuştu 'Hazza sevgimim sana bişey söyleyeceğim ama hemen heycanlanmak yok anlaştık mı, ağzımı açmadan kafamı sallayarak devam etmesini bekledim, Hazza ben çok araştırdım çünkü en az senin kadar istiyorum çocuğumuzun olmasını, evin içinde senin küçük halinin dolaşmasını bak şimdi bu çok düşük bi ihtimal ama bazen erkekler de hamile kalabiyormuş, bunu ondan önce aylarca araştırdığım için sesimi çıkarmayip sadece gülümseyerek dovmeleriyle oynamaya devam ettim, hatta daha geçenlerde ingilterede bir adam hamile kalmış ben de hemen o adamla iletişime geçtim ve biliyomusun geçen ay biri daha yazmış adama o da ingilteredeymiş bizim yaşlarımızdaymış ama kim olduğunu söylememiş adama adam da baya şaşırmış bi anda böyle bir mesaj alınca çünkü tek mesaj atan oymus işte sonra da ben ,bahsettiği kişi bendim adamla günlerce konuşmuş nasıl hamile kalip kalamayacağımı anlayacağımı sormuştum adam bunun bir testi olmadığını deneyerek görebileceğimi anlatmıştı, yani sevgilim dediğim gibi cok ufak bir ihtimal de olsa olabilir senin de hel dediğin gibi biz bunu hakkediyoruz' dövmelerinin üzerine öpücük kondurup kafamı göğüsünden çekip louisle göz teması kurdum 'hmm loulou anlattığın adamin konuştuğu çocuk benim sevgilim. Sana anlatmadım çünkü bilmiyorum çünküsünü bazen çocuğumuz olacağına inanmadığını düşünüyorum biliyorum biraz saçma ve kötü bir düşünce sevgilim özür dilerim ama ne bileyim bazen öyle geliyor ama şu an hislerimi sana anlatamam çok tesekkur ederim lou buna inandığın için ama eğer olmazsa evlat edinebileceğimiz birsürü cocuk var lou bizim çocuğumuz olmasi icin benim dogurmama gerek yok biz bu dünyadaki en mukemmel iki baba olacağız sana söz veriyorum' louis'in söylediğim şeylerden sonra gözünden akan yaşı sildim ama tabiki onun ağlamamasını söyleyeceğim anda damlalar bu sefer benim gozumden dökülmeye başladı louis eliyle silmek yerine yaklaşıp gozumden akan her damlayı öpmeye başladı yaptıği hareket ağlamamı durdurup gülmemi sağlasa da louis öpmeye devam ediyordu ustumuzdeki yorganı iterek yere düşmesini sağladıktan sonra beni altına hapsedecek şekilde üstüme çıktı 'eee hazza adamın da dedigi gibi sevgilim önce denememiz gerekiyor degil mi' hâlâ durmadan yüzümün her yerini öpmeye devam ediyordu yalandan dudaklarımı büküp elimi karnıma koydum 'duyuyormusunuz çocuklar babanız beni sadece sex için kullanıyor' 'aaaa ne kadar ayip sevgilim çocuklarımıza neden sex diyorsun terbiyesiz bi babaları olduğunu düşünecekler aslinda cocuklar biliyor musunuz bazen çok terbiyesiz olabiliyor ama sadece biz baş başayken degil mi sevgilim'
'Çocuklarımızın yanında konuştuğun şeye bak loulou tamam belki bazen terbiyesiz olabilirim ama bu senim beni her an her hareketinle azdırıyor olman yüzünden oluyor tıpkı suan konuşurken bile bana sürtünmen gibi' 'biliyo musun hazza sanırım bizim baba olmadan önce bi kursa gitmemiz gerek çocuklarımızın yanında böyle konuşacak olmamız hiç normak değil gibi' söylediği seyden sonra onu yataga yatırıp bu sefer ben üstüne çıktım 'onu sonra düşünürüz sevgilim şuan yapmamiz gerken tek birşey var o da beni sikmen'
'Hasssikgir hazza yıllardır şunu her söylediğinde bi garip oluyorum' ikimizin de üzerinde tişört yoktu ben oldum olası tisortle yatamazdim louis de ben izib vermediğim icib giymiyordu çünkü tişörtü olunca sarıldığım zaman sıcaklığını hissedemiyordum önce boynuna öpücük kondurduktan sonra yavaş yavaş emmeye başlamıştım louis bi yandan saclarimi cekerken bi yandan beni öpmeye çalışıyordu kafami boynundan çekip istediğini yapıp dudaklarını öptüm ona verdigim kısa öpücükten sonra öpucuklerimin yanına dilimi de katıp boynundan kasıklarina kadar öprek indim altındaki pijamadan bile şişliği ben burdayım diyordu gözlerinin içine bakarak pijamasini yavasca indirirken louis resmen kıvarnıyordu boxer hâlâ üstündeyken bu sefet aletini öpmeye başlamıştım louis kesik kesik nefes alıyor ve faydası olmayacağını bildiği halde kafamı bastırıyordu 'Harahh zevk mi alıyorsun beni kıvrandırtmaktan lutfen ahh lutfen sevgilimmh çıkar şu boxerı' biraz daha öpücükten sonra boxer da pijaması gibi yavaşça inmisti belinden daha fazla oyun kaldıramayacağı için aletini ağzına alıp 1 2 ker gitgel yaptiktan sonra geri çıkarmıştım. Altimdaki boxer'ı çıkartıp kendimi yüz üstü louisin yanina atmıştım 'hassiktir harry gerçekten her gün nasıl bu kadar mukemmel biriyle birlikte oldugumu dusunuyorum' kafamı gömdüğüm yastıktan kaldırıp 'Tomlinson sana kaç defa diyicem sevgilim beni yatakta övme sadece becer şuan ihtiyacim olan sey bu ikimiz de birbirimizi ne kadar sevdiğimizi biliyoruz ve suan ikimizin de ayni seye ihtiyacı var' louis hırsla arkama geçince ne yapacağını adım gibi biliyordum hiç haziflamadan tek seferdr icime girecdkti ve benim de istediğim buydu onu sinirlendirmeden de istedigimi alamszdım lou tam tahmin ettigim gibi tek seferdr girerken konuştu 'demek öyle styles, her saniye daha da hızlaniyordu, demek artık yatakta sana iltifat etmek yok o zamsn ben de sana beni güzelliğinlr nasıl delirttigini göstetirim' 'ahhh lou evett sevgilim daha hızlı seni seviyorum' 'dinlemiyorsun bile beni styles normde dunyanın en tatli ve masum harrysi ahh hazza cok darsın nasıl oluyo da yatakta böyle birine dönüşüyor aklım almıyor artık' 'senin yüzünden lou -ahhh evet orası sevgilim daha hızlı lütfen- senin yuzunden beni o kadaf etkin altına alıyorsun ki ben bile kendimi tanıyamiyorum' artik ikimiz dd o kadad nefes nefese kalmıştık ki konusacak gücü bulamıyor sadece inliyorduk 'oahghg loulouu evet sevgilim orası evett geliyorum' lou bir iki kere daha git gel yaptiktan sonfa ikimiz de resmen çığlık atarak boşalmıştık. 'Farkında mısın sevgilim artık sevişirken bile birbirimizi zorlamaya devam ediyoruz' 'çünkü loulou ikimiz de bundan zevk alıyoruz zaten ayda yılda bir yalnız kalıyoruz' pencereden içeri giren ışık oldugu gibu louise vuruyordu ve o kadar guzel görünüyordu ki sakallarını okşarken bile sanki bir tarihi esermis gibi kırılmaktan korkarak elliyordum 'kal burda lou sakın kipirdama'diyip koşarak salona telefonumu almaya gittim yataga dondugumde louis oturur pozisyonda belini esnetiyodu 'lou louu kal öyle dedim sana tamam simdi hic hareket etme' diyip birsuru fotografini çektim 'her an seni paylasmak istiyorum lou herkes gorsun istiyorum her an yan yana olduğumuzu baksana ne güzel cıktın paylasayim mi bunu?' Louis ayaga kalkip alnima kocaman bir öpücük kondurdu ' her yanımda oldugunu sadece senin olugumu herkes bilsin istiyorum hazza 3 yil boyubca o kadaf gizledik ki artik her an seni paylasmak istiyorum ne istersen atabilirsin sevgilim ben de bize kahvalti hazirlamaya gidiyorum işin bitince gel yanıma' louisin arkasından salak salak sırıtırken bir yandan da hikayeyi paylaşıyordumHikayeyi attiktan sonra louisin gece üstünden çıkardığı tişörtü giyip aşağı indim. Kaç dakika boyunca kapıya yaslanıp louisi izledim bilmiyorum ama sonrasinda yaptığım kahvalti uzun zamandır yediğim en güzel şeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My medicine
Fiksi Penggemarbirebir karakterler birebir olaylar larry smut+1D hikayesi