MEDYA:çocuklar fotoğraf çekiminde böyle gözüküyorlar(bu arada fotoğraflar Gemma'nın bahçede çektiği fotoğraflar olarak düşünün)
Niall yatırdığımız yerden sanki uykusundan kalkmış gibi sakince kalkıp esnerken 'günaydınn çocuklar. Dün gece Zaynle wattpadde bi kitap okurken uyuya kalmışım süper bi rüya gördüm Harry de hamileymiş aslında' koltuktan kalkıp masanın üzerindeki bardağa suyu doldururken hala bi yandan esniyordu 'siz ne zaman geldiniz bu arada ben uyuya kalmışım 1 2 saat anca uyumuşumdur yeni mi geldiniz?'
Niall'ın hala rüya gördüğünü düşünmesine gülmemek için dudağımı ısırırken çocuklar Nialla bakıyorlardı. 'Nii gelip biraz otursana bişey konuşmamız lazım' Louis oturduğumuz koltukta biraz kayıp Niall'ın oturması için iki defa vurdu.
Niall elindeki bardağa biraz daha su doldurup koltukta ona ayırdığımız yere gelirken hepimiz gözümüzü ayırmadan ona bakıyorduk 'çocuklar bakışlarınıza bakılırsa hamile olan benim Zayn kendimizi okuduklarımıza o kadar mı kaptırdık yoksa' elimi omzuna atıp bana dönmesini sağladım 'Nii hani çok özlemiştin bizi niye sarılmadın hala'
Niall elindeki su bardağını masaya bırakıp bana döndü 'sarıldım ya hazzy kapıda koşarak geldim yanına' ne dediğini anlamış gibi eli ağzına gitti 'Hassikktirr lann sen cidden hamilesin ben rüya görmedim heycandan bayıldımm' ben gözlerinin içine bakıp kafa sallarken zayn araya girdi 'bana bak Nii sakın ikisini de ağlatayım deme sen uyanana kadar bize anlatırken ağlamaya başladılar susturamadık bi türlü'
' Hazzy sen şimdi hamilesin yani baya baya ikiniz birden hamile kaldınız öyle mi' cebimdeki telefonu çıkartırken gülümsedim 'evett nii inanamadık biliyor musum hem de ilk başta o kadar korktuk ki, neyse onu birazdan anlatcam önce çekildiğimiz fotoğrafları göstereyim'
( fotoğrafları bahçede çektiler ama hiç istediğim gibi bahçede fotoğrafları yok o yüzden hayal etmek zorundayız. Kurguda harry uzun saçlı lou'nun tam böyle saçları )
İlk fotoğrafı açıp sırayla hepsine gösterdim ' bakın burda sabah hastahaneye gidip bıldırcınımızn kalp atışını ilk duyduğumuz gündü ayrıca nii teşekkür ederim çünkü fotoğraf çekilmeye senin sayende karar verdik sen lou'nun hamile olduğunu öğrendiğimiz gün o kadar güzel fotoğraflar çekmişsin ki biz de dedik ki fotoğraf çekimi gibi yapalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My medicine
Fiksi Penggemarbirebir karakterler birebir olaylar larry smut+1D hikayesi