Emlék töredék,iskola kezdés

171 13 2
                                    


"áh, végre felébredtem! de vár ez egy kicsit fura nekem, hol vagyok? Oh ne....Miért vagyok itt, azt hittem hátra hagyhatom ez a helyet, és az itt történt dolgokat....Na mindegy indulás. "

Le mentem a lépcsőn, ekkor anyukám lépett elém. -a-anya...t-te mit keresel itt?-kérdeztem miután le értem, fura volt nem láttam az arcát. -neweem, hiááanyzoúztam, kieincsem?-kérdezte anyum, miközben egy üveg bort szorongatott. -a-anya...megint érszeg vagy teljesen, mikor fejezed be már végre ezt a piálást...TALÁN AKKOR NORMÁLIS ANYA IS LEHETNÉL!!!!-törtek ki belőlem az érzelmek, és neki estem anyumnak. -MI A BAJOUD?! TEW MOCSKOOOOS KÖÜLYÖUK?! TALÁÁEN NEEEM TETSZIEK AHOGY NEVELEK?-tört nekem anyám, és a boros üveg alját le törte, és elindult felém.

-ÁHHHH!-kiáltottam fel.... -Mi a baj Y/N? Minden rendben?!-tört be apám a szobámba. oda futottam apámhoz és szorosan át öleltem, szerettem apukámat, és az illatát meg nyugtató volt amikor megszagoltam, de most más illata volt....el engedtem, és észre vettem, hogy egy üveg viszki volt a kezében. ekkor neki rontottam. -TE IS ARRA AZ ÚTRA AKARSZ TÉRNI AHOVA ANYA?!-estem neki miközben a melkhasát ütöttem. -kincsem nyugalom, ez nem az aminek látszik, szagold meg.-mondta apám, és le csavarta az üveg tetejét. Bele szagoltam. -s-s-sajnálom, n-nem tudtam, hogy nem pia van benne, cs-csak...-törtem ki, és a könnyem megint hullni kezdett. -tudom kincsem, nem akarsz nekem rosszat, nyugalom, én soha nem térek arra az útra amerre anyukád...Y/N, ismét rémálmod volt?-kérdezte apum miközben le tette az üveget,'amiben szimplán csak tea volt, hmm fura modja a tea tartásnak, de végül is meleg tartja. oh, ezért is volt más illata apumnak, a tea, de soha nem szokott inni teát, lehet rá jött, hogy megnyugtató'-futott végig az agyamon a gondolat. -i-igen ismét a régi házban ébredtem, ahol anyu megsebezett, és tönkre tette az arcom...apu...-fordultam el az ablak felé, és ki néztem. -igen Y/N?-kérdezte apum -MÉGIS MENNYI AZ IDŐ?-döbbentem le, mikor mi néztem az ablakon, a nap már javában fent volt. -olyan 9:00 körül vagyunk, de miért,-nézett rám apám értetlenül. el fogunk késni, mind a ketten!- mert ekkor esett le, hogy ma van az első suli napom, fura azt hittem több idő mire elindul ismét, áh megvan apa hibálya, el nézte ismét. Igy hát gyors ki toltam apumat és mondtam neki, hogy készülödjön, én is azt tettem. Felkötöttem a hajamat, lófarokba, felvettem, egy sötét kék szoknyát, igen ismét egy szoknya, egy feket hosszú újú pólót, és a börkabátomat meg persze az iskola táskámat, ami szintén fekete volt csak annyi külömbséggel, hogy a cipzárok neon színüel voltak, igen elég egyedi, na se baj, rendbe tettem az arcom, ami egyenlő azzal, hogy meg mostam, fel tettem egy kis szájfényt, és fel vettem a maszkom, gyors meg ettem két pirítost és indultam az ajtó felé.

|BEFEJEZETT|🎸sally Face And Reading🎸 Where stories live. Discover now