+18

231 11 19
                                    

Na itt van a rész amit annyira vártatok. És az igazat meg alva én is várom, mert izgatott vagyok mit hozok ki, de ki is fogok égni, de no para. Kezdjünk bele.

Elindultam a munka helyemre, amikor egy üzenet érkezett.

Sal: Merre vagy? Mikor jössz?
Én:Dolgozni vagyok, majd megyek.
Sal:értem. Itthon foglak várni. 😏
Én: E-R-rendben. 😳
Ekkor tovább mentem be értem a munka helyemre.
Főnököm: Helló, Gondolom te vagy Y/N. Én András.
Én:I-igen, én vagyok Y/N
András: ő itt Bob. Ő is itt fog veled dolgozni, segít, mi hol van, és stb.
Én:Értem, köszönöm. - ekkor neki láttam a dolgoknak, lemezeket pakolni és eladni. Eközben otthon.
Larry és Sal beszélgetnek.
Larry:Na?
Sal:Mi na?
Larry: Tudod te azt!
Sal:amm nem.
Larry:ne add a hülyét. Magatokra hagyjunk a mai nap, vagy hallgassunk hangosan zenét?
Sal: Uh amúgy erre nem gondoltam. Vár anyád Larry! - ekkor bele boxoltam a vállába.
Larry: Hé hé hégnevetett fel..-Ez lesz neki az első, és neked is. Csak óvatosan.
Sal: vágom tesó, de neked is ez lesz amjd az első, nem?
Larry: áh, iigeeeen.
Sal:Ne mond, hogy meg volt Ash.
Larry: Ha ki akarjuk mondani, de aznap amikor Y/N születés napja volt. Amikor ti fent a fa házban voltatok.
Sal: És emlékszik rá? Vagy ő is akarta.
Larry:ő kezdte. Le tepert, és onnantól jah.
Sal:értem, vissza a kérdéshez. Lehet megunkra kéne hagynotok, de nem muszály.
Larry:NEM nagy cucc, Todd ÉS Neal nincs itthon, én és Ash pedig a fa házban pihenünk majd.
Sal:Kösz tesó.
Egy ideig beszélgettek, megirták a házit. Utána Larry és Ash el ment.
El telt az idő. Ekkor haza estem, be mentem a szobánka, ekkor sal
Sal:Jó sokáig el voltál.
Én:Sajnálom el tartott egy ideig.
Mondani akartam még valamit, de ekkor egy lökés és az ajtónak estem. A kezemet egy kézzel fel fogta, és le húzta a pulcsim. Ami eddig fogva tartotta a melleimet. Nem tudtam nem észre venni,a tekintete lejjebb csúszott nagyon elvötösödtem.

 Nem tudtam nem észre venni,a tekintete lejjebb csúszott nagyon elvötösödtem

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


El kezdte ki gombolni a mély kivágású ingem. Sal le tepert. Le vette a maszkját. És el kezdett csókolni. Hosszan. Aztán az ölébe kapott. Tovább csókolt, és úgy vitt az ágyra fel fektetett. Ekkor bele mart egyet a mellembe, el kezdte masszírozni.
Én: Sal~~~. Ah~~~. Ahhh~~
Ekkor bele kapaszkodtam a polójába
El kezdte ugyanazt mint reggel. De elötte
Sal:Nem kell vissza fogunk magunkat, nincs rajtunk kívül senki.
a nyakamat harapdálni és csókolni kezdte ismét
Nem tudtam mit tenni. Nagyon el kényesztetett.
Én:Áh~~~, ah~~~~, leheltem egy nagyot. 'úgy látszik Sal nagyon várta már. Nem tud várni. De én sem tudok.
Sal ekkor el kezdett vetkőztetni, nem ellenkeztem, és őt vetkőztettem. Eközben tovább csókolt. A hasamat végig nyalta, egészen a mellemig.
Én: Ah~~~. Sal fel kapott az ölébe ismét. Nagyot leheltem.de ő is. Nem bírt várni. Vissza fektetett.
Sal:Y/N, készen állsz?
Én:Ah~~~. I-igen..
Ekkor Sal meg tette belém hatolt.
Én:AHHH~~~~~~ elkezdett folyni a könnyem. Kicsit fájt. De de nagyon jó volt. Sal törölte a könyem.
Sal:Minden rendben.
Én:i-igen, csak ez az elsőm.
Sal:ovatos leszek. - nevetett egyet. Ekkor belém hatolt megint
Sal nagyot lehelt. Fel feküdt rendesen az ágyra és ismét belém hatolt.
Sal nagyokat lehelt. Nekem folyt a könnyem. Sal. Mindig le törölte. Eközben megcsokolt miközben ki, és be, ki és be. Nagyon gyengéd volt velem.
Én:Ahh~~~ah~~~ahhhhh~~~
Sal:hu~~ ahh~~~~
Ekkor nagyon elvörösödtem. A boszorkányomba turt. Ekkor teljesen elélveztem. Nem bírtam magammal. Sal a nyakába kapaszkodtam. És nagyokat nyögtem. Sal lehelt.
Én:ahh~~~~ S-Sal!
Sal:J-Jól vagy Y/N bírod?
Én-i-igen. Ah~~~.
Sal:Holnap nem fogsz tudni dolgozni menni.-nevetett fel. Én csak néztem értetlenül mikor...
Ekkor egy nagy lökés. Értem már. Hát ez~rt. AHHH~~~Kész vagyok, teljesen elvesztettem az érzelmeim feletti irányítást. Sal Ismét felemelt és a falnak döntött, a hátába kapaszkodtam.
Én: S~s~sal~~~~
Sal: J-jól vagy?
Én: I-Igen, de a kezem. Ne nyomd ennyire Ah~~~.
Sal:Bocsánat.-Ekkor vissza vitt az ágyra, de most én voltam felül Sal nagyon tézett. Le hajoltam hozzá. hogy a hajamba turjon. Úgy is tett. Én pedig az övébe. És eközben. Megcsokoltam hosszan, most én haraptam a nyakába.
Sal: Ah~~~~. Y/N~~~
Én:Most én leszek a kisördög. Ah~~~
Ekkor elkezdtem a nyakát végig nyalni. Sal-nak a feje mindet le írt. Ő is elvesztette az irányítást.
Sal:Ah~~~~, hu~~~~. Most meg én voltam felül. Hogy ha mondhatják úgy is. Lovagoltam rajta. Ő a combomba mart. Ekkor m~g nagyobbat nyögtem. A kocka hasát kezdtem.el simogatni. Ekkor át fordított. És nagyot lökött rajtam. Sal annyira elképesztő. AHHH~~~
Egy ideig még folytattuk. De hallottuk, hogy valaki jön. Sal meg csókolt. Ekkor megharapta az ajkam.
Akaratlanul is nagyot nx
yögtem. Nevetés hallatszott kint. Ismerem ezt a nevetést Larry, és Ash. Hangbol ítélve nekik is hangos estélyük lesz. Sal ismét nagyot döfött belém.
Én:Ahhhhh~~~~~~Sal~~~
Sal:Y/N~~~uh~~~
Sal ki jött belőlem. Oda feküdt bellém. Én megcsokoltam.
Sal:m-milyen volt az első?
Én:cs-csodálatos- ekkor vissza magunkra húztam a takarót, ami idő közben le csúszott. rá feküdtem a melkhasára. Ismét megcsokoltam hosszan. Még mindig nagyokat leheletem
Sal:N-Nem voltam kemény
Ém:N-nem. N-nagyon gy-gyengéd voltál. Beleförösdötem ebbe a mondandómba. Fel kaptam Sal pulcsiját
Sal emgcsokolta a fejemet.
Én:S-Sal
Sal:igen?
Én:Baj ha égető módon vágyom rád? - emeltem fel a fejem. Ebbe a mondanómba ismét elvörösödtem Sal csak rám mosolygott.
Sal: ki bírsz még egy menetet?
Én:I-igen. Azt hiszem.
Ekkor Sal nem tézovázott. A kezemet a fejem felé emele. Végig nyalta odalent.
Na ez volt az utolsó csepp. Teljesen ki terültem.
Sal: jól sagy Y/N?
Én: soha jobban Ah~~~~
Én is kényesztettem egy sort Sal-t. És akkor ismét belém hatolt. Nagyokat nyögtünk. Sal most másabb volt durvább mint az elöbb, nagyon be volt indulva már. Ekkor még egy döfés..
Én:ah~~~~~
Sal nem sokat beszélt ilyenkor, de én sem. Nagyokat lehetünk. Nem tiltakoztam ellene. Én is vágytam Sal-rax ahogy ő is rám. De az igaz, holnap munkába és suliba se fogok tudni menni. Remélem azért pénteken be tudok menni. Ezen agyaltam. De ekkor ismét egy nagy döfés
Én:Ahhhh~~~, hu~~~~. - nagyot leheltem. Sal ismét az ölébe kapott. Ekkor még jobban belém hatolt. Nagyot nyögte. Ő pedig lehelt egy sort. M~g mindig a kezében tartott. A combomat fogta közben. És úgy vitt neki a falnak ismét. Most már nem éreztem a kezem. Vagyis el feledkeztem rola. Sal nagyon be durvult. Rá pillantottam az órára, olyan nyolc fele eshettem haza, és most uh 23:25 van.
Én:ahhhh~~~
Sal:huh~~~~
Még egy ideig folytattuk, utána be fejeztük. Le feküdtem ismét rá. A hajamat kocolta össze. Nem volt kedvem, megfürödni, de végül is.
Én:Y-Sal. El megyek tusolni.
Sal:Rendben. Majd megyek utánad. - nevetett fel. Erre én
Én: akkor gyere velem. - mutogatta az ujjamat, hogy jöjjön velem fürdeni. Nem. Mondott nemet. Jött egyből. A fürdöben Sal karjai közt feküdtem a vízben. A hajamat simogatta. Egy fél órán aát így voltunk, utána ki hült a víz, felettem egy hosszabb, egy alsónemüt azt be feküdtem az ágyba. Sal is jött ő csak egy alsóneműt vett fel. Be feküdt mellém és magához ölelt. Így aludtunk el.

|BEFEJEZETT|🎸sally Face And Reading🎸 Donde viven las historias. Descúbrelo ahora