Áh megint reggel van, az óra szólt, de elötte fent voltam már, este nem tudtam aludni, a szellemen járt az eszem. Nem tudtam elfeledni, hogy amiatt, hogy vele voltam, ki közösítettek, őrültnek neveztek. Akár hányszor le csuktam a szemem, őt láttam magam elött. Nem éreztem jól magam, de azért elkeldtem felöltözni. Émelyektem, hányingerem volt, és a fejem is szét ment, de nem vettem figyelembe. Elindultam a suliba. Nem volt velem senki. Tízorai szünetig.
Sal:Y/N, jól vagy?
Én:persze.....
Larry:biztos, nagyon rosszul festesz, aludtál este eleget?
Én:n-nem, rosszul voltam végig. Huggg. Bl.... M-most mennem kell. - ekkor ki rohantam egyenesen a mosdóba.
Sal:uh, nem festett valami jól, ki megyek utána.
Larry : veled tartok.
Sal:megyek a szekrényemhez, gyorsan elmegyek gyógyszerért.
Larry:rendben, én addig megkeresem.
Sal: Szerintem a mosdóba ment....
Larry: Yah, oda megyek elé.
Eközben én a mosdónál.
"hangot hallok, valaki követhetett. Khmmm khmmm
, gyorsan a csaphoz!
Be csuktam a szemem, köhögtem, nagyon erősen. Ki nyitottam a szemem amit láttam fájt,
-v-vér?! Mi mi történt?Miért. Köhögtem fel vért?! Lehet... Lehet.... Az aszma?! Oh bakker vissza tért de most sokkal rosszabb mint volt.....nrm szolhatok róla senkinek. Sal-nak, és Larry-nak sem akarom... De észre veszik úgy is....-ekkor oldalra kaptam a fejem, egy árny távozott.
-ki vagy te?! Miért vettél fel?! Felelj! - ekkor el futott, utána akartam neki, de össze rogytam. A fálydalomtól... Oh bakker....Elindulak, Sal a szekrényéhez ment. Ekkor egy hang.
Hang: Hé Freaks! - Travis volt az.
Sal:Mit akarsz?! Nem látod elfoglalt vagyok!
Travis:Csak nem felcsináltad Y/N-t? - nevetett fel.
Sal:Hogy mit beszélsz?! HONNAN JÖTT EZ NEKED?!
Travis: Csak onnan, hogy a WC-be rohant, és hányt, nézd itt a videó. Ugye mem bánod, ha körbe küldeném?
Sal: ugh, te féreg! Add ide! Másrészt, mi közöd van ahhoz, hogy Y/N és én milyen kapcsolatban vagyunk!
Travis:huh, nyugi van haver, viccelni sem lehet?
Sal: ez enm vicces sértegetsz itt mindenkit, mindenkit megversz, egyszer te is meg érdekelnéd ezt. - ekkor Travis kapott egy gyomrost, és Sal ki törölte a videót. El indult Larry-hoz és felém.
Larry:hol késtél?. - éna földön ültem és magamba volta roskadva.
Sal:Travis-sal futottam össze, ponékodni próbált..
Larry: és mit mondott?
Sal:azt, hogy Y/N azért, lett rosszul mert én. Én felcsináltam..
Larry:esküszöm megölöm Travis-t most már.
Ekkor feltápászkodtam.
Sal:Y/N! Ne eröltesd meg magad.
Én:Már jól vagyok..
Sal:mitől lettél rosszul?
Én:tegnap egész éjjel nem aludtam, mert a szellem gyerek járt az eszemben, és akárhányszor vissza gondoltam a múltra elő jött az, hogy örültnek neveztek. Folyton megvertek. Amúgy meg nem hánytam...
Sal:értem, akkor örülünk, hogy jól vagy... De akkor még is ki hányt?
Én:Senki... Travis vághatta be alá. Mert csak én voltam, de azért mentem ki mert.. Mert...
Larry:mert?
Én:Mert, vért köhögtem fel...
Sal:jól vagy?! Ez nem egy normális eset, ha vért köpsz...
Larry:akkor azt hallhatta Travis, és azért hitte azt, hogy hánytál...
Sal:de akkor se normális ez, miért köptél fel vért?
Én: ezt én sme tudom biztosan, de az aszma lehet az oka, Sal nálad van a gyógyszer?
Sal:Igen, tessék itt van.
Én:köszönöm. - gyorsan le nyeltem.
Larry:Jobban vagy? Vissza mehetünk az órára?
Én:Persze. Utána el. Megyünk gitározni?
Sal:persze, menjünk majd a fa házhoz.
Én:oké.
El teltek az órák, több vért nem köptem fel. El mentünk haza, de elöbb értem a fa házhoz mint a fiúk. Így neki álltam gitározni egy dalt, és közben énekelgettem. Nagyon el voltam, nem vettem észre, hogy meg jöttek, csak akkor mikor el kezdtek gitározni.
Én:wáááá!
Sal:Mi a baj?
Én:csak cska megilyesztetek.
Larry:sajnálom, de kérlek folytasd, had játszunk veled.
Én:R-Rendben.
Sal:énekelj hozzá.
Ekkor ismét rá kezdtem. Nagyon elvoltunk, egyszer csak abba hagytam.
Sal:Mi a baj?
Én:csak eszembe jutott, hogy ezt nem adtam át. - ekkor át nyújtottam egy képet.Sal:de jő ez a kép!
Larry:számból vetted ki a szót. Örökké megörtöm.
Sal:én is. Amúgy, Y/N nagyon jó a gitárod, ki csinálta?.
Én:saj@t magam készítettem, ezért nagyon fontos nekem, soha nem Hagytam, hogy más nyujjon. Hozzá.
Sal:ez érthető, nagyon jól néz ki.
Még egy ideig beszélgettünk utána haza mentünk. Ma nem volt rém álmom tudtam aludni, de még eszembe volt az, hogy holnap ki mit tud lesz. El~g szégyenlős vagyok, de Sal és Larry rá beszéltek, hogy játsszak, fejemet adtam mert nem akarták abba hagyni.
Remélem, nem égek le. Ezen járt az eszem, de elnyomott az álom, nagyon. Nagyon fáradt voltam.--------------------------ez a rész enyi lett volna, remélem tetszettek a rajzok amiket csináltam hozzá. A kövi részig viszlát. Bai bai, jah és már meg írtam, csak a rajzok miatt nem tudtam poszolni mert lusta voltam rajzolni, sorry XD. amikor írtam 2021.04.17. Sajnálom, ha rövid lett, enyi kedvem volt a kövi rész is jó lesz, addig is bai bai
A közös kép a kövi részben lehet majd látni.
ESTÁS LEYENDO
|BEFEJEZETT|🎸sally Face And Reading🎸
FantasíaBevezetés: egy gyerek be költözik az adison Apartmanba aki y/n( saját neved) és össze ismerkedik pár emberrel, a többi a story öl derül ki. Ha hasonlítanak valaki storyjára, sajnálom, de erőt kellet vennem magamon, hogy ezt ki tegyem, mert félek ki...